PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Selvom jeg også synes det er fett med sider som har denne stilen. Du ligner på Bjørn Eidsvåg! En yngre utgave! http://www.stavangeren.no/images/Bjorn_eidsvag.jpg Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Selvom jeg også synes det er fett med sider som har denne stilen. Du ligner på Bjørn Eidsvåg! En yngre utgave! http://www.stavangeren.no/images/Bjorn_eidsvag.jpg Har vi funnet din far, Hippo? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Mongopost. Min første dobbel siden det nye forumet kom. Beklager. Det går så bra så. *kose på* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Mongopost. Min første dobbel siden det nye forumet kom. Beklager. Det går så bra så. *kose på* Takk! Glad i deg også! *kos* Det var rørende sagt! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 [reklame] http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=211364 [/reklame] PS: Vær skånsom... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 PS: Vær skånsom... Ooops.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 <reklamere> Jeg har klart å publisere min første artikkel nå, liker dere den? </reklamere> Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 <reklamere>Jeg har klart å publisere min første artikkel nå, liker dere den? </reklamere> Kan ikke si så mye om artikkelen () men design/layout av siden liker jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 <reklamere>Jeg har klart å publisere min første artikkel nå, liker dere den? </reklamere> ! Så _absolutt_ Veldig fin og gjennomført artikkel, og - seksi design på sida! /me digger sånn clean-code-side-minimalistisk-design Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 <reklamere>Jeg har klart å publisere min første artikkel nå, liker dere den? </reklamere> *bookmark* Flott artikkel også. Har savnet noe slikt Jeg holder på med en særoppgave som skal leveres inn på fredag`. Har skrevet ca 15 sider... Det blir nok en _stor_ særoppgave Skriver om internett. Noen som har forslag til hva jeg kan skrive om? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Noen som har forslag til hva jeg kan skrive om? Hækking Overdreven reklamebruk Stygge sider Søkemotorer Blogging Online-spill Tøffe nett-ildere Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Tøffe nett-ildere ... sist men ikke minst Endret 23. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 ... sist men ikke minst /me savner en gjestebok @ den nye siden din, EF. Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Tøffe nett-ildere ... sist men ikke minst Nei; "Sist men minst" Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Nei; "Sist men minst" Og det var takken!? *blokkere no-shirt-boy @ msn* EDIT: Pysa har fjerna bildet sitt. Endret 23. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 <reklamere>Jeg har klart å publisere min første artikkel nå, liker dere den? </reklamere> *bookmark* Flott artikkel også. Har savnet noe slikt Jeg holder på med en særoppgave som skal leveres inn på fredag`. Har skrevet ca 15 sider... Det blir nok en _stor_ særoppgave Skriver om internett. Noen som har forslag til hva jeg kan skrive om? De tinga Polert nevnte, pluss dette; 1. Forumets rolle.. Alle burde ha et forum de kunne henvende seg til. Sparer penger på support osv osv.. Kan jo spørre om alt.. 2. Chat.. IRC er jo rimelig utbredt, 14isser på nett..? Dem som rømmer med kåte 25åringer osv osv.. 3. Tar aviser på nett gradvis over for papirutgavene..? 4. TV/Radio på nett, kan jo se det meste.. 5. IP-telefoni.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 ... sist men ikke minst /me savner en gjestebok @ den nye siden din, EF. Hmmm... Det var det da. Men å få en gjestebok inn i en tabell som er 440x425 blir vel som å få videokassett inn i DVD-spillern. Det blir trangt! Men får vel kanskje ta meg litt tid å lære meg div og slikt, for det gikk vel ikke å få scroll på en tabell? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 for det gikk vel ikke å få scroll på en tabell? overflow eller hva det heter for noe. spør arve! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Larve... Hvordan får jeg scroll på en tabell? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 .td { overflow: auto; } "Sist men minst" Du kan skrive om Små ildere som trur dei er tøffe @ internett, PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå