Abruzzi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Mener du cutephp forumet? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Mener du cutephp forumet? Jepp. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ja et innlegg er lagt til Endret 9. august 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) [Offtopic] Trodde Sodoku var populært jeg (Jeg har rekorden (Første gang jeg leder i noe) ) [/Offtopic] EDIT: leif Endret 9. august 2005 av Judofyr Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det der så jo ikke veldig bra ut. 23,25 er vel ikke akkurat så raskt. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gjør det bedere du, da! Sodoku er ikke såå lett! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 @lokal: det skriptet ditt var da volsomt :o bruker det rel="external" skriptet jeg, kjempe fint Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 W3C-validatoren er nå ute i ny versjon. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 @lokal: det skriptet ditt var da volsomt :obruker det rel="external" skriptet jeg, kjempe fint Greia er at der jeg bruker det scriptet er det nødvendig å kunne justere størrelsen på vinduet - det er det ikke med den metoden som faker target="_blank". Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Værste jeg veit er sider som prøver å bestemme hvor stort vinduet skal være, That really grind my gears Lenke til kommentar
zokra Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvor mange har denne på siden? :!: Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Han har en som er nesten like pen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvor mange har denne på siden? :!: Hahaha, får nesten lyst til å legge den ut bare på pur faen Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 <ol> <li><a href="#">Overskrift</a></li> <li><a href="#">Overskrift</a></li> <li><a href="#">Overskrift</a></li> </ol> Takk, var slik jeg hadde trodd det skulle være. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har et bittelite problem med den nye menyen som jeg holder på å utvilke. Hvorfor ligger ikke den "personlig" linken rett med de andre linkene i IE, mens i FF er alle linkene rette.. Her er LINKEN Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg bruker denne modifiserte varianten av et script som jeg ikke husker helt hvor jeg fant: function popup(mypage,myname,w,h){LeftPosition=(screen.width)?(screen.width-w)/2-100:100;TopPosition=(screen.height)?(screen.height-h)/2-150:100;settings='width='+w+',height='+h+',top='+TopPosition+',left='+LeftPosition+',scrollbars=yes,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,toolbar=no,resizable=no';win=window.open(mypage,myname,settings);} Urhf, for en øggli kode. Slik skal det gjøres: function popup (mypage, myname, w, h) { LeftPosition = (screen.width) ? (screen.width-w) / 2 - 100:100; TopPosition = (screen.height) ? (screen.height-h) / 2 - 150:100; settings = 'width=' + w + ', height=' + h + ', top=' + TopPosition + ', left=' + LeftPosition + ', scrollbars=yes, location=no, directories=no, status=no, menubar=no, toolbar=no, resizable=no'; win = window.open(mypage, myname, settings); } Endret 9. august 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Værste jeg veit er sider som prøver å bestemme hvor stort vinduet skal være, That really grind my gears Det er etter ønske fra kunden. Jeg liker det ikke selv, derfor har jeg laget det såpass fleksibelt at vanlige folk kan f.eks. midtklikke for å få opp siden i et normalt vindu/tab. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Urhf, for en øggli kode. Hver byte teller, javascriptene skal krympes enda mer enn det der. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har et bittelite problem med den nye menyen som jeg holder på å utvilke. Hvorfor ligger ikke den "personlig" linken rett med de andre linkene i IE, mens i FF er alle linkene rette.. Her er LINKEN ingen som gidder å hjelpe her eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå