Haraldson Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 MS-DOS modus: Nå er du på jordet. Vi snakker ikke om hva de fleste nettlesere gjør med ustylet markup, men hva meningen med <em> er, nemlig å utheve noe viktig, eller å legge trykk på noe. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Eg held med drange_net her. Ville brukt STRONG til dette formålet. resol: Korleis har du styla STRONG, sidan EM no er ganske lik standardutsèendet til STRONG? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ser ut som minside.no kommer til å bli laget skikkelig Endelig en offentlig side som ikke legger skam på norge! Håper de tar ibruk xhtml+voice istedenfor no sån flash løsning Ikke det at jeg noen gang kommer til å bruke siden Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er vel helst XML, det der? Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Eg held med drange_net her. Ville brukt STRONG til dette formålet.resol: Korleis har du styla STRONG, sidan EM no er ganske lik standardutsèendet til STRONG? har ikke gjort noe med strong enda Bare komme meg etter en 4 mils sykkeltur så skal jeg kode litt mer på sia blir nok strong siden jeg egentlig ikke er så glad i å bruke så mye span! noen som har mere innvendinger om koden ? Endret 8. august 2005 av resol Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som vet av et javascript (eller eventuelt en flashgreie) som teller ned til et tidspunkt, basert på klokka på serveren? Hva klientens systemklokke er innstilt på, skal altså ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Noen som vet av et javascript (eller eventuelt en flashgreie) som teller ned til et tidspunkt, basert på klokka på serveren? Hva klientens systemklokke er innstilt på, skal altså ikke ha noe å si. Tror det blir veldig komplisert, da må Javascriptet eventuelt kjøre en HTTP-request mot serveren, som oppgir et tidspunkt som Javascriptet tolker og printer ut til klienten. Jeg aner ikke om noe sånt er mulig engang, men jeg har en gnagende følelse av at akkurat dette bør unngår dersom det er mulig. Edit: Jøss, 2100 innlegg allerede... Som tiden flyr av gårde, synes ikke det er lenge siden jeg rundet 1000. Endret 8. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Ai ai ai. Hva med noe som teller ned tid målt i sekunder? Altså ikke til et klokkeslett, men for eksempel "3212 sekunder" (og printer som 53 m 32 s). Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som vet av et javascript (eller eventuelt en flashgreie) som teller ned til et tidspunkt, basert på klokka på serveren? Hva klientens systemklokke er innstilt på, skal altså ikke ha noe å si. Tja, du kan jo alltids legge ved serverens tid ved lasting av siden, også lage et JavaScript som teller ned fra dét tidspunktet. Hvordan du skal få lagt ved serverens tid er jo en annen sak da, men du kan jo f.eks legge det i et gjemt skjemafelt, eller helst i HTTP-headeren. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ahh, god idè, også bare regne ut diffen! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 nei, sikler veldig på det skifte bilde id X on hoover på siden din Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 nei, sikler veldig på det skifte bilde id X on hoover på siden din Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Lokaltog: Hvordan går det med utviklingen av den nye versjonen av unrealized.org? Spent på resultatet.. Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Han har ikke tid, han har mere nok med å øke postantallet sitt her Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 noen som har oppgradert til mx studio 8 a? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 noen som har oppgradert til mx studio 8 a? Og det er? Mulig det er jeg som ikke følger helt med da men... Litt anpusten etter én mils jogging Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noen som vet av et javascript (eller eventuelt en flashgreie) som teller ned til et tidspunkt, basert på klokka på serveren? Hva klientens systemklokke er innstilt på, skal altså ikke ha noe å si. Skal prøve å koke opp noko. Vent litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå