Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg held med drange_net her. Ville brukt STRONG til dette formålet.

resol: Korleis har du styla STRONG, sidan EM no er ganske lik standardutsèendet til STRONG?

har ikke gjort noe med strong enda :)

 

 

Bare komme meg etter en 4 mils sykkeltur så skal jeg kode litt mer på sia :) blir nok strong siden jeg egentlig ikke er så glad i å bruke så mye span!

 

 

noen som har mere innvendinger om koden ?

Endret av resol
Lenke til kommentar
Noen som vet av et javascript (eller eventuelt en flashgreie) som teller ned til et tidspunkt, basert på klokka på serveren? Hva klientens systemklokke er innstilt på, skal altså ikke ha noe å si.

Tror det blir veldig komplisert, da må Javascriptet eventuelt kjøre en HTTP-request mot serveren, som oppgir et tidspunkt som Javascriptet tolker og printer ut til klienten. Jeg aner ikke om noe sånt er mulig engang, men jeg har en gnagende følelse av at akkurat dette bør unngår dersom det er mulig. ;)

 

Edit: Jøss, 2100 innlegg allerede... Som tiden flyr av gårde, synes ikke det er lenge siden jeg rundet 1000. :p

Endret av Lokaltog
Lenke til kommentar
Noen som vet av et javascript (eller eventuelt en flashgreie) som teller ned til et tidspunkt, basert på klokka på serveren? Hva klientens systemklokke er innstilt på, skal altså ikke ha noe å si.

Tja, du kan jo alltids legge ved serverens tid ved lasting av siden, også lage et JavaScript som teller ned fra dét tidspunktet.

Hvordan du skal få lagt ved serverens tid er jo en annen sak da, men du kan jo f.eks legge det i et gjemt skjemafelt, eller helst i HTTP-headeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...