Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men kult design da..annet enn at det tok tid å laste sia! noe som er ugunstig!

Men noe har de jo tenkt på med lang lasting; du slipper å vente på å komme inn på undersidene fordi de også lastes med en gang.

 

Er helt klart mer for HTML/CSS-sider, men siden siden er for et technoparty, så er de jo forsåvidt tilgitt ;) Gleder meg som en liten unge til å komme dit! Må se til å få ferdig bloggen min før den tid, sånn at jeg kan skrive en artikkel om det ;)

Lenke til kommentar
I mangel av bedre definisjon på type party ble det technoparty ;) Kan kalle det houseparty også, hvis du heller vil det :p Uansett, gleder meg ;)

 

Kort sagt så er det hele missforstått. techno er en egen sjanger, trance er en egen sjanger, house er en egen sjanger, osv osv..alt under elektronisk musikk...få folk har faktisk hørt techno som er veldig monoton og bygger mer på beat enn melodi! også med undersjangere som skiller seg ut!

 

 

Vite mer? http://www.t-44.com/blogg/ :)

Endret av resol
Lenke til kommentar
Må bare poste link til nok en partyside fra Q-Dance.. Syke de designerne som lager sidene deres! Vet flash ikke er så godt likt her inne, men den måtte inn her likevel, for den er en grafisk genistrek, synes jeg :)

 

Q-Base

Enig, Jibba, designet var en genistrek, helt klart! Rått design og kreativitet synes jeg :)

 

Viser enorme kunnskaper innen temaet Flash, for å si det slik!

Lenke til kommentar
Må bare poste link til nok en partyside fra Q-Dance.. Syke de designerne som lager sidene deres! Vet flash ikke er så godt likt her inne, men den måtte inn her likevel, for den er en grafisk genistrek, synes jeg :)

 

Q-Base

Tenker ikke tecknoparty når jeg ser den altså :dontgetit:

Spørr du meg så er den alt for vanskelig å navigere seg på,

selvfølgelig er det sykt bra laga, men ville ikke hatt den selv ;)

Lenke til kommentar

er det noen som har erfaringer med bilder av samme person 2x på samme bilde? altså, at de sitter ved siden av hverandre. Bare ha kameraet heeelt stille også på en måtte legge oppå? men det blir litt vanskelig hvis ene handa går over deg selv ved siden av. noen kjappe tips? Har ikke stort med web jeg vet det, men dere har vel en neve bilderedigerings ferdigheter så liksom. Beklager hvis det ikke er passelig her.

 

Det jeg tenker er å ha kameraet på plass også ta to bilder også legge det ene bilde oppå hverandre også bruke history brush og tegne til menneske på bildet under kommer fram. Er det lurest tru?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...