Sono Juventino Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har nyeste. Har ikke sett i noen andre browsere, men regnet med at den fucka siden at menyen ikke så ut til å ligge langt nok til høyre. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Er fucka her og.. FF 1.0.6 Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) merkelig, kunne dere lagt ut et screenshots av siden? Edit: http://www.toppspill.com/portefolje/blogg.html Endret 7. august 2005 av webby1 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Må bare poste link til nok en partyside fra Q-Dance.. Syke de designerne som lager sidene deres! Vet flash ikke er så godt likt her inne, men den måtte inn her likevel, for den er en grafisk genistrek, synes jeg Q-Base Lenke til kommentar
resol Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Faen som jeg hater flashintroer, musikk på websider og hardstyle...(og hardhouse for densaksskyld) Lenge leve Html, Stillhet på websider og House! men kult design da..annet enn at det tok tid å laste sia! noe som er ugunstig! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 men kult design da..annet enn at det tok tid å laste sia! noe som er ugunstig! Men noe har de jo tenkt på med lang lasting; du slipper å vente på å komme inn på undersidene fordi de også lastes med en gang. Er helt klart mer for HTML/CSS-sider, men siden siden er for et technoparty, så er de jo forsåvidt tilgitt Gleder meg som en liten unge til å komme dit! Må se til å få ferdig bloggen min før den tid, sånn at jeg kan skrive en artikkel om det Lenke til kommentar
resol Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Virker ikke som det er mye techno der, er mest gabber hardcore og hardstyle virka det som... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 I mangel av bedre definisjon på type party ble det technoparty Kan kalle det houseparty også, hvis du heller vil det Uansett, gleder meg Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Trenger litt mer hjelp. Meny? Hva passer til sia og kan gjøre den kul? LINK Endret 7. august 2005 av oleeid Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Må bare poste link til nok en partyside fra Q-Dance.. Syke de designerne som lager sidene deres! Vet flash ikke er så godt likt her inne, men den måtte inn her likevel, for den er en grafisk genistrek, synes jeg Q-Base Jeg har lastet ned en DVD-film raskere enn den siden der.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 merkelig, kunne dere lagt ut et screenshots av siden? Edit: http://www.toppspill.com/portefolje/blogg.html k. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 merkelig, kunne dere lagt ut et screenshots av siden? Edit: http://www.toppspill.com/portefolje/blogg.html k. Når tokk du det? Ny header nå da! Lenke til kommentar
resol Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) I mangel av bedre definisjon på type party ble det technoparty Kan kalle det houseparty også, hvis du heller vil det Uansett, gleder meg Kort sagt så er det hele missforstått. techno er en egen sjanger, trance er en egen sjanger, house er en egen sjanger, osv osv..alt under elektronisk musikk...få folk har faktisk hørt techno som er veldig monoton og bygger mer på beat enn melodi! også med undersjangere som skiller seg ut! Vite mer? http://www.t-44.com/blogg/ Endret 7. august 2005 av resol Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Må bare poste link til nok en partyside fra Q-Dance.. Syke de designerne som lager sidene deres! Vet flash ikke er så godt likt her inne, men den måtte inn her likevel, for den er en grafisk genistrek, synes jeg Q-Base Enig, Jibba, designet var en genistrek, helt klart! Rått design og kreativitet synes jeg Viser enorme kunnskaper innen temaet Flash, for å si det slik! Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 nattens design... søndag-kjede-seg-design Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Likte venstresiden godt Phunky og hjerte-greia syns jeg ikke passa helt. Lenke til kommentar
resol Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Prøve å finne på noe smart i stedet for hjerte-tingen...må ha noe der ellers blir det så tomt... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Må bare poste link til nok en partyside fra Q-Dance.. Syke de designerne som lager sidene deres! Vet flash ikke er så godt likt her inne, men den måtte inn her likevel, for den er en grafisk genistrek, synes jeg Q-Base Tenker ikke tecknoparty når jeg ser den altså Spørr du meg så er den alt for vanskelig å navigere seg på, selvfølgelig er det sykt bra laga, men ville ikke hatt den selv Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 er det noen som har erfaringer med bilder av samme person 2x på samme bilde? altså, at de sitter ved siden av hverandre. Bare ha kameraet heeelt stille også på en måtte legge oppå? men det blir litt vanskelig hvis ene handa går over deg selv ved siden av. noen kjappe tips? Har ikke stort med web jeg vet det, men dere har vel en neve bilderedigerings ferdigheter så liksom. Beklager hvis det ikke er passelig her. Det jeg tenker er å ha kameraet på plass også ta to bilder også legge det ene bilde oppå hverandre også bruke history brush og tegne til menneske på bildet under kommer fram. Er det lurest tru? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 nattens design... søndag-kjede-seg-design Nydelig! Lite å klage på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå