Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

We all know that Johnny gonna score!

 

Husk at skal/vil ikke kan oversettes direkte til engelsk gonna/gotta uten at man har med verb, noe man ikke trenger på norsk. "We all know that Johhny is gonna score!" eller sammentrukket til "We all know that Johhny's gonna score!" vil være best. :)

Lenke til kommentar

We all know that Johnny gonna score!

 

Husk at skal/vil ikke kan oversettes direkte til engelsk gonna/gotta uten at man har med verb, noe man ikke trenger på norsk. "We all know that Johhny is gonna score!" eller sammentrukket til "We all know that Johhny's gonna score!" vil være best. :)

Sant nok det... Men i og med at jeg har tatt utgangspunkt i sangen hans, og kopiert teksten derifra, så har jeg aldri tenkt så veldig mye over akkurat dét ;) Hehe...

 

Men da skal jeg få fikset på saken ;)

Lenke til kommentar
Nja. Vil ikke si meg enig. Live er selvsagt noe annet enn album, men alikevell?  :hm:

Ett album? Han har nok flere solide album enn bare ett gitt! Men men, hver sin smak, det er lov!

Tror du misforstod meg. Snakket ikke om et album, men live som i konsert. Så det jeg mente er at å se en KONSERT er litt anderledes enn å høre et ALBUM. Skjønner? ;)

 

Edit: Forresten noen som vet om det er trykt å gjøre dette i et loginsystem?

Sette dette i admin.php: (login)

 

<?php 
setcookie("brukernavn", "passord", time()+36000);
?>

 

Og dette i /admin/index.php:

 

<?php
if (isset($_COOKIE["brukernavn"] AND $_COOKIE["passord"] ))
echo "Det som skal skjee";
else
echo "Log inn, bitch!";
?>

 

Evt. Andre måter å gjøre det på? Måten jeg skal gjøre det på må kun ta imot brukernavnet Admin og passordet gakkgakk f.eks.

Endret av ett
Lenke til kommentar
Nja. Vil ikke si meg enig. Live er selvsagt noe annet enn album, men alikevell?  :hm:

Ett album? Han har nok flere solide album enn bare ett gitt! Men men, hver sin smak, det er lov!

Tror du misforstod meg. Snakket ikke om et album, men live som i konsert. Så det jeg mente er at å se en KONSERT er litt anderledes enn å høre et ALBUM. Skjønner? ;)

Ah, jeg misforstod :) Sorry!

 

Jepp, det er helt annerledes faktisk! På konsert blir sangene litt annerledes, ikke sånn "rett-fra-teksten-sang" hvis du skjønner hva jeg mener... Litt mer improvisasjon, noe som gjør at sangene får en veldig kul vri, spesielt i Abels tilfelle!

 

Som jeg skrev i bloggen min, det han gjorde på "Birmingham Ho", var helt enormt!

 

Edit: 500 :w00t:

Endret av OShea
Lenke til kommentar
Noen eksempler da?

Det du kan gjøre, er å kjøre en sjekk på om brukeren er innlogget. Dersom han/henne er det, får man tilgang til det man skal.

Dersom man ikke er innlogget, skjer noe annet...

 

session_start();
if (session_is_registered('brukernavn'))
{
       echo '<p>Du er logget inn!</p>';
       }
       else { echo '<p>Du må være logget inn for å få tilgang til denne siden!'</p>;}

Endret av OShea
Lenke til kommentar

Ser at boksen er grå nå. Blir for stor kontrast uansett. Prøv en mørkere grå. Synes du bør prøve å finne farger selv. Blir litt feil å kreve å få noen til å utpeke farger i meny, hover, innhold. Blir ikke ditt produkt da.

 

Hvis det vansklig å finne farger, gå inn i paint og egendefiner noen farger. Da blir man som regel fornøyd.

 

Synes du bør prøve å få inn noen litt lysere farger jeg. Blir så dystert. Du bør kanskje starte på nytt. Designet er litt kjedelig. :hm:

 

Edit: Dessuten fucker designet sykt i firefox. :hm:

Endret av ett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...