Domodyret Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jau, så du skal ikke lage noe trist og dark? liksom-anfall heter det på norsk. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 skal lage noe deprimerende, som ikke er ren sort liksom. så det blir ikke dark. men trist. Uansett, tenk om jeg sa at jeg liksom fikk ett anfall, liksom anfall. og ikke et anfall of liksoms hæhæ. jeg DRITER i det du får ronke orda dine i fred lille gutt. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Lag noe EMO du vettu, det er in for tiden. Passer bra siden du liker: dark art og mørke osv. små mystiskt og skummelt. Passer fint til gitaren din, tr00 navn: Epiphone Goth Explorer Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 prøver du å hakke ned på meg? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fet gitar btw ;D Lag et design med gitaren som en del av grafikken Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Fet gitar btw ;D Lag et design med gitaren som en del av grafikken Den er elskverdig. Åssen bruke den i designet da? Edit: Fjernet 1stk liksom Endret 7. august 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Kreativiteten har ingen grenser! Edit: Så bra du kutter ned på liksom'en, junior! Endret 7. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Herre Jemini, lenge siden jeg leste fjortisprat så ille som den dialogen mellom skate4life og Domodyret her. Har rapportert skate4life, fatter ikke hvorfor du skal provosere slik som du gjør (forsåvidt samme med Domodyret, men det er utsagn som "du får ronke orda dine i fred lille gutt" og "Men takk for linkene i alle fall. Nisse" som ergrer meg). Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva dere diskuterer om ordbruk og slikt, men hold trakasseringen av hverandre og det usaklige unna webkaféen. Setter strek: ____________________________ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fin strek. Tilbake til litt topic. Gitaren kan jo brukes som et element for å beskrive hvordan du er, hvis siden er personlig. En slik gitar kan beskrive at du er litt rocka Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Lagde faktisk engang design med gitaren for moro skyld. Men harddisk crash er noe fryktelige greier. Skal tenke ut om jeg kan bruke den til noe eller klemme den inn noe sted. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Først må man finne et passende bilde da Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hva med å ta bilde av gitaren og bruke 1/2, bruke toppen som meny, repeate halsen så lang siden er, og footer blir enden? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 halsen nedover?og at der man strammer strengene er menyen? eller åssen mener du? lag en 2min paint skisse Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sånn ca, men du burde kanskje kutte bunnen litt, hvis ikke får du en stooor footer. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ja tøft, eller hvorfor ikke bare sånn? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fordi da kommer gitaren i veien, om du ikke setter innholdet til høyre da. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kan jo la gitaren gå litt inn på textfeltet, bare fade den ut såpass mye at det ikke forstyrrer for teksten? Ellers hadde det blitt stilig, men footer kan fort bli enorm :\ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ja den kan bli sykt stor Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nok fjortissprat og uthenging av andres skrivefeil. Advarsler delt ut, og flere kan det bli. On-topic -> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå