neb Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det er der "Er ikke helt ferdig enda da, bare så det er sagt", kommer inn i bildet Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvordan får dere til den halvt gjennomsiktige div'en i designene deres? Har alltid lurt på det. Er det oppacity, eller hva det nå heter? Kunne det vært mulig å få et eksempel? (hvis det ER kode da.) Nice Sparky! Jobba godt med den der! Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvilken div? Få eksempler da. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvordan får dere til den halvt gjennomsiktige div'en i designene deres? Er det dette du mener, så gjøres det best med grafikk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hvordan får dere til den halvt gjennomsiktige div'en i designene deres? Har alltid lurt på det. Er det oppacity, eller hva det nå heter? Kunne det vært mulig å få et eksempel? (hvis det ER kode da.) Nice Sparky! Jobba godt med den der! mp3-saken du tenker på? Takk et innlegg til så har jeg jammen 1900 Endret 6. august 2005 av sparks Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Øy. Hvorfor ser jeg ikke ramones-avataren min nå? Så den i starten og SER den på serveren. Noe andre som ser den? Endret 6. august 2005 av ett Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jada, den er der den. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg får ikke opp avataren. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg får ikke opp avataren. ikke jeg heller.. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Når blir Internett Explorer 7 lansert, samtidig med Windows Vista eller? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Øy. Hvorfor ser jeg ikke ramones-avataren min nå? Så den i starten og SER den på serveren. Noe andre som ser den? Ser den fint jeg Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) *Edit* Var hosten. La hosten på en kammerats webhotell og da funket det. Edit2: Upploadingstingen på forumet for å laste opp fra pc'en fucka når jeg prøvde. Endret 6. august 2005 av ett Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hva med å laste den opp på forumet i stedet? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja, det lurer jeg på óg - er så lei av at sider står og loader for at avatarene: a) ligger på en søppleserver, eller b) ikke finnes lengre. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som har tips til fargetema som er liksom dark men likevel ikke så alt for mørkt liksom. hehe. prøver og lage ett litt trist dark design, men vil ikke jobbe med bare #000 og #111 liksom. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Hm, jeg har noen FEEETE! linker lieaazm sjekk de ut leezm: http://www.colorschemer.com/schemes/ http://www.behr.com/behrx/workbook http://www.colourlovers.com/ Leeezm ligger tette her: http://www.alvit.de/handbook/ leezm, men dere gidder jo ikke bookmarke sider liizm,hehe hehe. Endret 6. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hvis meninga var å gjøre narr av at jeg brukte liksom 3 ganger så javel, visste ikke hvilket ord jeg sulle bruke for å beskrive temaet. Dessuten så skrev jeg liksom, noe som er 5meter og til helvete så langt i fra lezmzzzz. Men takk for linkene i alle fall. Nisse Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hadde funka med: Noen som har tips til fargetema som er dark men likevel ikke så alt for mørkt. hehe. prøver og lage ett litt trist dark design, men vil ikke jobbe med bare #000 og #111. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Men da hadde det blitt som om jeg prøvde og lage noe trist og dark, men kan ikke sette fingern på det ordet for det var ikke det jeg ville, men noe i rundt det, og fant ikke ordet da så jeg fikk liksom anfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå