Abruzzi Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nei det er sånn siden min er øverst bare med et annet pattern. Det er det under som skal være gradient. Jeg forklarte meg kanskje dårlig eller så skjønte ikke du hva jeg mente. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nei det er sånn siden min er øverst bare med et annet pattern. Det er det under som skal være gradient. Jeg forklarte meg kanskje dårlig eller så skjønte ikke du hva jeg mente. Mulig det er jeg som ikke er helt med her nå, men hva lurer du på...? Hvordan du skal få til gradienteffekten? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Glem det du. Jeg har funnet det ut. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mange av dere har god peiling på php, så tenkte kanskje noen viste hvordan man sender til mysql om en chekbox er checked, eller unchecked? Gjærne linker, eller eksempler. Kan også se denne tråden hvis dere føler dere kan hjelpe mer. Driver å lager et registreringssytem til xbox og da har jeg endel radiobuttons. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453088 *Dette er vel kanskje litt imot reglene, men sliter skikkelig nå. * Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 om den er unchecked sender den ingenting.. if($_POST['checkbox']) { echo "checkboxen var checka!"; } else { echo "den var ikke checka.."; } Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mikka: Før du starter på et prosjekt som du driver med nå bår du få noen som kan datamoddelering til å se over det. Sette opp en modell du kan bruke.. Det du forklarte hørtes ut som normaliseringens værste mareritt. Og du bør ikke slette inlegg å auksjoner, veldig kjekt å ha senere. Prøv å finn deg en som kan datamodelering, det vil du tjene mye på EDIT: Vurderer å lage et sån php script som lister og lager besøksstatestikk og hvilke nettlesere de bruker osv... Først sto valget på flatfil eller sql, men så husket jeg en litt ekkel forelesning om samtidighet osv i databasehåntering. har man 10 stykk som kommer inn på siden mer eller mindre sammtidig er sjansen for at dataene blir oppdatert riktig veldig liten. Og mysql har vel ikke transaksjonsstøtte? Noen som har noen gode råd her? Tviler ikke! Men jeg vet ikke av noen som har spesielt mye peiling. Skal prøve å lage en liten tråd i databasedelen av dette forumet, slik at jeg ikke lager unødvendig mye bråk og ståk her! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 How very hard indeed it is to defend Opera Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 How very hard indeed it is to defend Opera Hissig type denne karen gitt... "Face it, fanboys: You are tinkerer-geeks who use Windows or Linux because you love it when shit goes wrong. That lets you get all ninja on your commodity chopshop Wintel box’s arse and fix it. Whereas we who are a higher form of life use Macs to actually get our work done in a pleasant and reliable manner. We’ve got taste and you don’t." Så så så, rolig nå Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Han bruker veldig mange banneord på IM også, faktisk. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hehe... Tydelig et eller annet som har gått mot hans vilje da, ettersom han er så veldig kvass mener jeg... Festlig å lese hvertfall! :!: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hehe, men han har jo forsåvidt rett da Er mange som bruker Windows kun fordi de ikke vet bedre.. Selv har jeg bare brukt Mac et par ganger, men jeg elsker det, og hvis jeg hadde hatt penger hadde det stått en Mac G5 under pulten min, ikke maskinen jeg har for øyeblikket Men han kunne da i det minste roet ned litt på språkbruken Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvordan får man til en bakgrunn som står stille akkurat som på denne siden: http://www.nedrebo.org/ Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) background: url(bakrund.gif) repeat center fixed; sånn, måtte bare.. Endret 6. august 2005 av webby1 Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som har noen innspill på hvordan man best mulig peker to domener til samme sted, men kun det ene skal liksom virke? Liksom, hvis man skriver eksempel.net så havner man på eksempel.com. Klarer header("location:") metoden, men lurte egentlig på søkemotoropptimalisering, brukervennlghet, og den slags. Noen innspill? Lenke til kommentar
bluet Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som har noen innspill på hvordan man best mulig peker to domener til samme sted, men kun det ene skal liksom virke?Liksom, hvis man skriver eksempel.net så havner man på eksempel.com. Klarer header("location:") metoden, men lurte egentlig på søkemotoropptimalisering, brukervennlghet, og den slags. Noen innspill? Det kan vel gjøres på DNS-nivå ved at det ene domenet peker til det andre. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen som har noen innspill på hvordan man best mulig peker to domener til samme sted, men kun det ene skal liksom virke?Liksom, hvis man skriver eksempel.net så havner man på eksempel.com. Klarer header("location:") metoden, men lurte egentlig på søkemotoropptimalisering, brukervennlghet, og den slags. Noen innspill? Viss du skal videresende sida via header-funksjonen, bør du også sende HTTP 301 Moved Permanently. <?php header("HTTP/1.1 301 Moved Permanently"); header("Location: http://example.net/bar"); ?> Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Edit: fiksett problmet.. Endret 6. august 2005 av webby1 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 syntes folket om domenete "exposedme.com" ? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 jeg ser for meg en 18år gammel jente som starter en liten porr side for å tjene penger til college. exposedme.com liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå