Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) hvorfor i all verden ser ikke jeg det da? nå ser jeg ingenting, etter jeg gjorde det han sa om #menu li. og før det lå alt oppå hverandre helt til venstre. Bruker Firefox 1.0.6 Endret 5. august 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Ser fin ut i min Opera 7.32 óg. Prøv å last ned Air Mosaic og se om du får opp noe der. Endret 5. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hmm. Hva om du gjør om denne: #menu a { position: fixed; background: maroon; background: #000; text-decoration: none; font-size: 9pt; } til dette da? #menu a {position: fixed;background: maroon!important;background: #000;text-decoration: none;display:block;left:0;width:150px;height:30px} Edit: Tror firefox sliter med koden over, hvis det ikke funker, prøv #menu a {position: absolute;height:100%;width:100%; background: #FFF;display:block!important} Endret 5. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 INGEN av de funka :\ vurderer og lage bilder bare nesten altså. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Funker ikke i Air Mosaic? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) INGEN av de funka :\ vurderer og lage bilder bare nesten altså. Hm, du må fortsatt ha dem i en liste da... Hva med å lage en liste slik du har nå og sette bildene som bakgrunnsbilde for li-elementene eller a-elementene? Edit: Domodyret har et poeng. Prøv å se på siden i Air Mosaic og se om problemet er der da også. Endret 5. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Uansett om det hadde funket i Air Mosaic så vil jeg jo at folk med firefox, og IE skal kunne se menyen liksom. Så spiller ingen rolle om den vises i det. tog: ja, får vel prøve på det. Takk for hjelpa i alle fall, at du prøvde. Flott vettu, men men. Endret 5. august 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Uansett om det hadde funket i Air Mosaic så vil jeg jo at folk med firefox, og IE skal kunne se menyen liksom. Så spiller ingen rolle om den vises i det. Ja.. Jo.. Hvilken Firefox-versjon kjører du? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, men Air Moscai har en debugger, så om du gir oss error-message derifra, så er det lett å se feilen. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Bruker samme kode som deg på min side og det funker Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Bruker Firefox 1.0.6 Får prøve Mosaic da. Sånn ser det ut i Mosaic greia: Endret 5. august 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hva skjer når du bruker koden som jeg ga deg tidligere her da? Hva slags bugs i Firefox, liksom.. Tror iallefall at 1.0.6 skal støtte selektoren og syntaksindikator-overflow'en ovenfor. Endret 5. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 på den første koden, så ble alt liksom lagt oppå hverandre helt til venstre, og på den andre så var det som det ikke eksisterte i det hele tatt. kodene fra inlegget ditt Skrevet 05/08/2005 : 02:08 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 FireFox 1.0.6 ute ja... *laste ned* Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Ser bra ut den skjermdumpen fra Mosaic. Debuggeren kan iallefall lese syntaksen og indikatorbufferen i listen din, det er en bra ting... Prøv den koden her, og gi en ny skjermdump fra Mosaic: #menu a { position: fixed; background: maroon; background: #000; text-decoration: none; font-size: 9em; } Endret 5. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Lokaltog: font-size: 9pt; ? Bytt ut pt med em, du Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Lokaltog: font-size: 9pt; ? Bytt ut pt med em, du Ah, my bad. Slik: #menu a { position: fixed; background: maroon; background: #000; text-decoration: none; font-size: 9em; } Endret 5. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 skjedde ingenting nytt i Mosaic :\ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) skjedde ingenting nytt i Mosaic :\ Hm, merkelig. Ligger den samme versjonen ute på internett nå? Edit: på http://www.home.no/maiden-maniac/123/, altså? Edit2: Satan, ser at du har igjen litt kode fra de andre eksemplene nå... Funker litt dårlig å blande dem sammen! Du må endre dette: #menu li { display: inline-block; margin: 0; padding: 0; vertical-align: top; display: none!important; width: 150px; } Til dette: #menu li { display: inline-block; margin: 0; padding: 0; vertical-align: top; width: 150px; height:100%; position:absolute; } Endret 5. august 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 med det seneste kode forslaget ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå