flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noko å satse på? Har berre konsentrert meg om den øvre delen enda. Mangler fortsatt ein meny. I tillegg har eg BrightRegulator på på skjermen min, så det kan hende at fargane er litt annaleis for dere enn for meg. Sei fra viss fargane er for blass. EDIT: Successful Strategies for Commenting your Code <- Nice. Joda, designet kan brukes det, men jeg synes balansen ble litt feil med så mye bokser. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Henrik: Det designet var konge. Føler at det kanskje mangler noe i header, jeg fikk av en eller annen grunn umiddelbare assosiasjoner til pinup-modeller á la dette designet. Kanskje prøve å hive inn et eller annet 60-talls-stæsj? Føler også at hele overdelen ble veldig plasskrevende, sørg for å ha med en "skip to content"-link der eller gjør den mindre. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har jobbet litt med en fisk nå. Synes jeg fikk til fargene ganske bra. Hadde veldig problemer med å finne matchene farger, så kan ha sett meg litt "blind" på designet. Er det noe så får dere bare skrike ut. http://www.juventusnorge.1go.dk/prosjekt/new/new.php Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det ikke slik at en fisk er et bilde av webdsignet eller har jeg forstått feil? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan godt være. Er ganske ny. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://sparks.ineptia.net/mp3/image/ laget en slik til winamp2web scriptet Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Du kunne trengt litt mer rom mellom ting. The Mozilla Foundation has created a for-profit subsidiary Endret 3. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Får sjå kva eg får gjort vidare med dette designet seinare. *våkne opp* Toget vårt: Peiling på kor eg kan finne slike pinup-girls? Den ruta skulle være menyen, ja, men eg må finne på noko kreativt der. Eg laga et design før eg begynte på dette, som eg var veldig fornøyd med, men såklart måtte Photoshop krasje. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Toget vårt: Peiling på kor eg kan finne slike pinup-girls? Kjapt søk på Google ga meg denne, denne og denne siden. Det må være noe som kan brukes på en av dem. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Takktakk, da skal eg sjå om eg får til noko. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Takk takk, driver å jobber med den mens vi snakker, så kan hende den går ned litt om jeg skriver feil nå takler den linjeskift og Endret 3. august 2005 av sparks Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Har jobbet litt med en fisk nå. Synes jeg fikk til fargene ganske bra. Hadde veldig problemer med å finne matchene farger, så kan ha sett meg litt "blind" på designet. Er det noe så får dere bare skrike ut. http://www.juventusnorge.1go.dk/prosjekt/new/new.php Ingen som har noen kommentarer? Trenger litt feedback. Er det brukbart? Endret 3. august 2005 av ett Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Beklager, jeg synes ikke det. Kjedelige farger, kjedelig oppsett. Kjedelig header. Frisk opp siden din litt, få inn noe grafikk, så blir den sikkert fin den. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ja, føler jeg skulle hatt noen farger med mer kontraster, men får det ikke til å funke. Edit: Hva mener du med oppsett? Endret 3. august 2005 av ett Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Oppsettet er hvordan du har plassert innholdet, meny og header. Oppsettet ditt er igrunn helt greit, om enn litt standard. Savner bare litt mer grafikk, litt mer å se på. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den var "for liten". Og bildet i headeren så malplassert ut. Likte ikke :hover i menyen heller. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Maaaan, php er kjedelig *Lese videre i sin PHP5 for dummies* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå