Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Litt terror kan jeg leve med, men blir det noe heftige saker blir jeg prippen og sier ifra. Min skole er vel ikke kjent for å være så verst; i fjor skjedde det absolutt ingenting, og den klassen som har svartelistet meg er på 15 stk, mens vi er 30. Blir vel noe hacking av diverse ftp'er fra meg og noen andre vil jeg tro. Man kan ikke bare stå å se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://home.no.net/haltann/images/monksp.jpg

"I've seen ze light, i zwear Kommandant Herlflicken!!!"

Du bør ansettes i ett magasin, Hjallis! Tegne figurer! :woot:

 

Huff og huff! Nå har jeg skrevet engelsk-tentamen i 4 timer, men jeg har tenkt på alle på østlandet som har ferie. Jeg skal le av dere der borte neste uke! :evil:

BTW: skrev om streetracing. :mrgreen:

1. Dropp å quote store bilder..:)

 

2. Hva skrev du om streetracing..? Du harke lappen en gang jo..;) Du føyde vel med misunnelsen blant folk, at folk stjeler andre sine, som f.x han i Trondheim (tror jeg) som importerte Lancer Evo V, stod hos Crazy Tuning i to dager, før den ble rappa.. :angry:

Lenke til kommentar
Her i området kidnappes folk og blir sjenka... Noen synes sikkert det er kult, men jeg synes ikke det... Er litt for dumt egentlig

Om dem skjenker mindreårige, evt tvilner folk til å drikke går det for langt. Hadde ikke tatt 5 spenn for å politianmelde slike mongoidioter. :angry::thumbdown:

En kamerat av meg hadde søster som var russ. Da var han bare 14 eller 15 år. De kom og henta han, og sjenka han! Han hadde drukket før, men likevel, jeg synes det er å gå for langt å sjenke broren sin, når han bare er 14 år... :no: jeg skal ikke gjøre det med broren min.. Men han kommer til å være 9 år når jeg er russ, så jeg tviler på at noen kommer til å kidnappe han uansett! :grin:

Lenke til kommentar
Litt terror kan jeg leve med, men blir det noe heftige saker blir jeg prippen og sier ifra. Min skole er vel ikke kjent for å være så verst; i fjor skjedde det absolutt ingenting, og den klassen som har svartelistet meg er på 15 stk, mens vi er 30. Blir vel noe hacking av diverse ftp'er fra meg og noen andre vil jeg tro. Man kan ikke bare stå å se på.

Her var det to geniale jenter som skulle sprute inn takluka på en '96 BMW 325i (med skinn og hele pakka).. :thumbup:

 

Jenta som kjørte mista kontrollen (sier bare; kvinnfolk bak rattet.. Det er en grunn til at hester ikke har lappen.) over bilen og traff en fortauskant.. Sideskjørta og frontspoiler gikk ble bulka og det ble rimelig dyrt (inkl en politianmeldelse tror jeg) for de to geniale folka som trodde det var morro å sprute inn i bilen. Nå kom de riktig nok aldri så langt.. :laugh:

Lenke til kommentar
Her i området kidnappes folk og blir sjenka... Noen synes sikkert det er kult, men jeg synes ikke det... Er litt for dumt egentlig

Om dem skjenker mindreårige, evt tvilner folk til å drikke går det for langt. Hadde ikke tatt 5 spenn for å politianmelde slike mongoidioter. :angry::thumbdown:

En kamerat av meg hadde søster som var russ. Da var han bare 14 eller 15 år. De kom og henta han, og sjenka han! Han hadde drukket før, men likevel, jeg synes det er å gå for langt å sjenke broren sin, når han bare er 14 år... :no: jeg skal ikke gjøre det med broren min.. Men han kommer til å være 9 år når jeg er russ, så jeg tviler på at noen kommer til å kidnappe han uansett! :grin:

Jeezes. Hadde samla folk og kverka dem. En ting som hjelper; Plasser dem på en øy, finn fram rifla, to kneskudd og gi dem 5mins på å svømme i land etterpå.. :thumbup:

 

Å skjenke en 14iss er _rimelig_ offansivt..

Lenke til kommentar
2. Hva skrev du om streetracing..? Du harke lappen en gang jo..;) Du føyde vel med misunnelsen blant folk, at folk stjeler andre sine, som f.x han i Trondheim (tror jeg) som importerte Lancer Evo V, stod hos Crazy Tuning i to dager, før den ble rappa.. :angry:

Var skjønnlitteratur. :p Skrev om en dude som kjørte blodtrimma 240SX, mot en i fet Granada. 240SX vant grunnet NOS. Original story? Neppe. :blush:

Lenke til kommentar
Hehe, hvorfor en blodtrimma 240 liksom?? hvorfor ikke ta de fete bilene når du er inne på streetracing; Toyota Supra, Mitshubishi Eclipse, Mazda MX-3 / MX-5, Honda Civic m.fl. :grin: da snakker vi streetracing biler! :yes: men men... skrevet er skrevet...

 

btw: godt at du ikke lot granadaen vinne :grin:

Fordi jeg egentlig hater streetracing og kan særdeles lite bil! :thumbup:

Var litt realistisk også kanskje? :p

 

Fuck Granada! :grin:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

...og der var den nye siden til EF lagt til på inspirasjonssiden. :)

 

Noen her som kjører Winamp5 med custom-skins og kan fortelle meg hvorfor i all verden spilleren bestemmer seg for å ikke vise meg "Main window" sånn i ny og ne når jeg starter den opp? Jeg må swiche skin frem og tilbake for å få den tilbake. Bug kanskje?

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
...og der var den nye siden til EF lagt til på inspirasjonssiden. :)

 

Noen her som kjører Winamp5 med custom-skins og kan fortelle meg hvorfor i all verden spilleren bestemmer seg for å ikke vise meg "Main window" sånn i ny og ne når jeg starter den opp? Jeg må swiche skin frem og tilbake for å få den tilbake. Bug kanskje?

Er WinAmp5 like resurskrevende og mongo som 3'ern..? Kjører 2.89 ellerno, funker mer enn godt nok.

Lenke til kommentar
Er WinAmp5 like resurskrevende og mongo som 3'ern..? Kjører 2.89 ellerno, funker mer enn godt nok.

Ikke tvil om 5ern er bedre enn 3ern, fordi "J" funksjonen er tilbake! :love:

Ressurskrevende? Hmmm, vel folket sier så, men jeg legger ikke særlig merke til at det stjeler noe særlig av systemet mitt egentlig.

Lenke til kommentar
winamp 2.78 = _best_ !

 

I dag stjal minibanken kortet mitt.. Skjekka saldoen, og når kortet skulle komme ut kom det berre såvidt pittelitt ut sånn at eg ikkje klarte å fiske tak i det :shrug:

 

Bortsett fra det er i dag en glad dag! :w00t:

Mulig 2.78 er best.. Jeg har 2.91 faktisk etter nærmere utkikk..

 

[ :devil: ]

Hva vil det si å skjekke saldoen..?

[/ :devil: ]

 

:lol:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
nei, 2.78 med 2advanced V3.expansions skin er best :D

 

Å skjekke saldoen er å finne ut at eg har 29xx kr på den kontoen.

Jeg har 2Advandec skin though..

 

Vel, vi priviligerte (les voksne) mennesker har nettbank. Alltid like morro å sjekke kontoene.. :yes:

 

Spes sparekontoen.. /me råxx(!) @ sparing.. (seriøst)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...