Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Funker absolut ikke i firefox heller da, bugger jo stort :s Ser at firefox har mange av disse hoppebugsene for tiden... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Andre bugs enn "hoppebuggen"? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Andre bugs enn "hoppebuggen"? Ikke som jeg kan se hvertfall... Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Andre bugs enn "hoppebuggen"? Judofyr har en tråd, hvor han har det samme problemet på sin side - uten at jeg vet om det går på den samme buggen som over. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Drister meg til et par raske spørsmål her: Sitter og ergrer meg over flere ting nå.. Prater om ff-norge.net. 1. Hvorfor vil ikke encodinga fungere ordentlig. På den index-siden som man kommer til så fungerer utf-8 som en drøm. Men på denne siden som er skrevet i Dreamweaver og er spesifisert til utf-8 (unicode) blir ÆØÅ bare til ???.. 2. Siden bruker ajfork som nyhetssystem. Problemet er at vi ikke klarer å få til en "les mer" sak. Teksten skal vistnok deles opp sånn: "short story <!--more-- > full story" Men det vil ikke fungere. Kan noen som har ajfork oppe forklare det? Takk, da er litt av frustrasjonen luftet ihvertfall Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Det er fordi du må endre stilsettet ditt. Det står antaglivis på short story, så legg på en {full story} etterpå. (Er ikke helt sikker på den taggen) Den æøå buggen. Bruker du cutenews, eller aj-fork? Jeg hadde samme feil en gang og det var fordi jeg hadde valgt å skrive i noe som heter plain text og ikke "Smarty-Pants". Det oppsettet velger mens du skriver nyheter. Håper dette er feilen. Lykke til. Endret 3. august 2005 av ett Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Oh, tusen takk ett! Skal teste det i morgen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Noko å satse på? Har berre konsentrert meg om den øvre delen enda. Mangler fortsatt ein meny. I tillegg har eg BrightRegulator på på skjermen min, så det kan hende at fargane er litt annaleis for dere enn for meg. Sei fra viss fargane er for blass. EDIT: Successful Strategies for Commenting your Code <- Nice. Endret 3. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
resol Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan bli bra det der Lied, får litt sånn hitman-dirty-voldspill-feeling Aner ikke hva det som er gjennomsiktig på toppen er, som er en ramme, muligens en meny? uansett syns jeg det så veldig feil ut... hadde vært sjef med litt skuddhøl her og der... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @Henrik: Stilig. Fikk litt sånn WW2-spill ala Medal of Honor-følelse jeg. Menneh, den boksen oppe i høyre hjørne var rar - grunnmuren for en meny elns? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 @Henrik: Veit ikke helt med den kanten der altså... Ble litt myk i forhold til resten av det røffe. Må nok få til noe bedre der. ang den firkanten så er det pent at den går over første post, men har du virkelig så mange kategorier(menyalternativer) at du får brukt hele, så det ikke ser dumt ut? ---------------------------------------------- Leste et sted at "vanlige" blå linker med understreking gjør siden lettere å lese, fordi vi oppfatter blå med understrek som link med en gang. Noen som har noen formening om det? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Leste et sted at "vanlige" blå linker med understreking gjør siden lettere å lese, fordi vi oppfatter blå med understrek som link med en gang.Noen som har noen formening om det? Makes sense. I hvert fall når det gjelder understreking. Ser jeg et understreket ord i alt fra et word-dokument til en webside flytter jeg umiddelbart musen bort for å sjekke hvor linken peker til. (EDIT: Og stor blir irritasjonen når jeg oppdager at noen har understreket noe som ikke er link. Febrilsk tvangs-klikking på ikke-link, anyone? ) Endret 3. august 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Makes sense. I hvert fall når det gjelder understreking. Ser jeg et understreket ord i alt fra et word-dokument til en webside flytter jeg umiddelbart musen bort for å sjekke hvor linken peker til. (EDIT: Og stor blir irritasjonen når jeg oppdager at noen har understreket noe som ikke er link. Febrilsk tvangs-klikking på ikke-link, anyone? ) Melder meg inn i den gruppa Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (EDIT: Og stor blir irritasjonen når jeg oppdager at noen har understreket noe som ikke er link. Febrilsk tvangs-klikking på ikke-link, anyone? ) Japp, merket det selv Ganske frustrende, man begynner å tro at det er noe galt med musa Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ditto! Skulle vært lover å regler mot sånt! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Føler meg ikke helt smart for å spørre om dette, men jeg prøver å legge til en Rss-feed i Firefox, men jeg får det ikke til. Har ikke Firefox en innebygget rss reader? Jeg har prøvd å legge Vg sin rss-feed inn som bookmark, men jeg får den ikke til å liste opp nyhetene. Er det en annen måte å legge det inn på? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hmm, du må vel vente til det kommer nye nyheter? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noko å satse på? Har berre konsentrert meg om den øvre delen enda. Mangler fortsatt ein meny. EDIT: Successful Strategies for Commenting your Code <- Nice. Som de andre har sagt, dette her kan bli veldig bra! Litt "høstaktig" følelse fikk jeg faktisk, men det ser jo meget bra ut Antar at den boksen øverst i høyre hjørnet skal være starten på menyen din...? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) hmm, du må vel vente til det kommer nye nyheter? Hmm, har ventet i 20 min nå uten at det kommer noen nyheter. Har lagt inn både vg og dagbladet. Edit: Var visst en annen måte å legge de inn på. Live Bookmarks Endret 3. august 2005 av Garreth Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Henrik: Jeg likte utrolig godt header, får litt sånn dirty redlight district-feel. Det under syns jeg blir litt "stort", kanskje pga. tekst i photoshop ikke blir helt bra, skulle likt å sett en html-versjon. Syns overgangen ifra grønt til hvitt ikke var like bra som ifra header til grønn, også hadde det vært fint med en liten footer kanskje. Men fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå