Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er denne noe som kan brukes som portefølje? Fargene er kansje litt dølle Noe fargeforslag? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fargene er litt matte og dølle ja Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Likte ikke designet. Passet ikke spesielt godt til en portefølje. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Begrunn det da, oleeid. Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Er denne noe som kan brukes som portefølje? Fargene er kansje litt dølle Noe fargeforslag? den er jo kul. men en farge i flere nyanser holder ikke. du må ha kontraster! lyst mot mørk osv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hva synes dere om navnet iskrem.net? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hva synes dere om navnet iskrem.net? Moro Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 mjau-mjau iskrem, høres bra ut Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Tja, jeg er usikker på om det passer til min kommende side. Tror jeg får vurdere det et par dager, eventuelt komme på et nytt navn. edit: mjau mjau, iskrem ja. Iskrem er jo litt moro da. Vil helst ha et originalt navn, og ikke et "dezoritated2k"- navn. .P Endret 2. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Pft, bare fordi alle de kule er opptatt () Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 *hirr* Må si jeg vurderer iskrem.net hardt nå. Men vet ikke om det blir kult, eller bare teit. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg kan fint lage det i tabeller på den måten du viser meg, men gir du meg PHP koden til å få den til å sette en ny tabell ved siden av den gamle, når den når post nr 11? Du bør vel helst, som Orsus sier, unngå det. Men om du absolutt skal ha det, er ikke tabelldesign å fortrekke, da er det bedre med en div rundt nummer 11 og oppover. PHP-en blir vel å sjekke om nummeret er 10, for så å sette inn "<div id='foo'>", og sette inn "</div>" hvis nummeret er 20. Eventuelt kunne du brukt to lister, men det blir vel ikke noe mer riktig. Er denne noe som kan brukes som portefølje? Fargene er kansje litt dølle Noe fargeforslag? Original den. Har du vist den her før, btw? Men fargene falt ikke helt i smak. Det hadde kanskje vært kult om "hoveddelen" (lipsum..) var litt gjennomsiktig, så man så vidt så menyalternativene fortsette bak den. Dette går vel ikke før i CSS3, men er vel mulig med en delvis gjennomsiktig PNG, per i dag. Også burde det vært litt mer luft mellom toppoverskriften og neste overskrift. Endret 2. august 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Original den. Har du vist den her før, btw? Men fargene falt ikke helt i smak. Det hadde kanskje vært kult om "hoveddelen" (lipsum..) var litt gjennomsiktig, så man så vidt så menyalternativene fortsette bak den. Dette går vel ikke før i CSS3, men er vel mulig med en delvis gjennomsiktig PNG, per i dag. Også burde det vært litt mer luft mellom toppoverskriften og neste overskrift. Egenskapen opacity er støtta i Firefox (snart i Opera). Har brukt den litt på kommentarane på eit mørkt utkast eg holdt på med for nokre veker siden. Merkelig nok hopper innholdet i elementa litt ved HOVER. Endret 2. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) god idè afro! Skal nok få til noe rart Sliter med fargene gitt, er elendig på sån. Hadde jeg ikke vist bedre ville jeg sagt jeg var fargeblind! Har faktisk ikke sett på typografien enda Har laget den for en stund siden, og lagde den bare for å se om jeg kunne få til menyen :\ EDIT@Henrik: Var vel strengt tatt litt unødvendig å bruke opacity der da, kunne fått samme effekten på mange andre måter. Som faktisk funker Likte de avrundene kantene da! CSS3 det også el? Endret 2. august 2005 av orsus Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Fader, må man ha 2mx (leste i sticky'en) for å komme seg inn på noen studier med webdesign? Har bare 2mz jeg, har valgt reklame isteden for matte neste år. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tror da bare de som er ganske små må det Kom den regelen for noen år siden, jeg slapp pent unna Enda jeg hadde det.... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 EDIT@Henrik: Var vel strengt tatt litt unødvendig å bruke opacity der da, kunne fått samme effekten på mange andre måter. Som faktisk funker Likte de avrundene kantene da! CSS3 det også el? Bruker heller element { opacity: .7; } element:hover { opacity: 1 } enn... element { background: #333; color: #ccc; } element child { background: #222; color: #fff000; } element:hover { background: #111; color: #f1f1f1; } element:hover child { background: #333; color: #ff0000; } Dei avrunda kantane er -moz-border-radius-egenskapen. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Kom den regelen for noen år siden, jeg slapp pent unna Kommer vel høsten 2005, såvidt jeg har lest. Faen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 hmm, jeg tror regelen kom for en stund siden. Men den hadde ikke tilbakevirkende kraft, så om du allerede hadde startet vgs så ville den ikke ramme deg Men henrik, det funker jo ikke Men nå må ejg prøve å ta kvelden, må tidlig opp imorgen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Men henrik, det funker jo ikke Hysj! Funker fint i Firefox ...og Firefox utgjer den store majoriteten av nettlesarane som besøker meg, så eg nøyer meg med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå