Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste skal vel vere Definition Description :)

Du kan ikkje definere ein definisjon - du kan derimot beskrive den ;)

:blush:

Robåt: Jeg så for meg mer en "mappekonstruksjon" der alle elementene innenfor "definition list" begynte på "definition". Videre er jo "dd" selve definisjonen, ergo "definition/definition". :p

Lenke til kommentar
Nei, la merke til den jeg også. Prøv å lage en rundere :hoover. Mener at du ikke skal kappe bildet på toppen, men at det avrundes. Skjønner?

Ikke enig. Den hovern han har nå er for Standar PS effekt.

Prøv å finn på noe med spennende, prøv å varier med litt farger ell no.

Kansje få inn noe av det oransje på resten av siden :)

Lenke til kommentar
Uff.. Føler meg fyllesjuk i dag, uten at jeg helt vet hvorfor...

Keyword being «føler» ;)

Edit: Glemte jo å si det jeg egentlig skulle si, da.. Hva om jeg bare dropper å inverte gradienten på :hover, og heller bruker den rød-oransje fargen på skriften ved hover i stedet? Tester det i hvertfall ut nå :)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Edit: Glemte jo å si det jeg egentlig skulle si, da.. Hva om jeg bare dropper å inverte gradienten på :hover, og heller bruker den rød-oransje fargen på skriften ved hover i stedet? Tester det i hvertfall ut nå :)

Du er kanskje klar over det, men menyen bugger som et helv*** i IE6 & 7 :p

Lenke til kommentar

Veldig klar over det, er bare jeg som har glemt å fikse på det... Har med IE's doubled margins å gjøre :) *fikse på* Edit: Trodde i hvertfall det hadde med dobble marginer, men dengang ei :dontgetit:

Får ikke testet i IE7 tho, har norsk XP, så... Men det må nok en formatering av C: til snart, så da blir det vel engelsk :)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Jibril, har et par kommentarer til designet ditt:

Dropp den grå bakgrunnen. Ufattelig tørr og kjedelig.

Likte veldig godt formene på den sola i toppen, men hadde likt den bedre med skarpe klare farger i rødt, oransje eller gult.

Unngå samme bakgrunnsfarge på bakgrunn-bakgrunnen og innholdsfeltet ;)

Som sagt: Likte den forma eller idèen svært godt, bruk den - men sjøl hadde eg nok begynt på nytt på resten.

Lenke til kommentar
---

Hvilken musikk designer folk til her?

Nick Cave, At the Drive-In, The Arcade Fire, Death From Above, Bloc Party, Khonnor, Kent, Guano Apes, Jimmy Eat World, Jack Johnson, Modest Mouse, Motörhead, Phish, Pearl Jam, Pixies, Porcupine Tree, QUOTSA, Ralph Myerz & The Jack Herren Band, Real McKenzies, Thulsa Doom, The Vines, The White Stripes osv.. :)

(copy/paste)

--------------

:(

post-76-1122992822_thumb.png

Lenke til kommentar
Får ikke testet i IE7 tho, har norsk XP, så... Men det må nok en formatering av C: til snart, så da blir det vel engelsk :)

IE7b rendrer sider helt likt som forrige versjon, eneste forskjellen er at betaen støter gjennomsiktig PNG.

Endret av AfroDude
Lenke til kommentar

da har jeg laga en del nye ting og tang på mp3 scriptet mitt :)

nå kan man se hva som er spilt siste time, siste dag, eller siste måned.. det er til og begynne med da, mer kommer etterhvert.

var litt uforsiktig idag da jeg skulle fikse datoformatet i databasen på alle radene, men klarte å sette alle til det samme! derfor så er det litt sånn ødelagt tho.. Også har jeg endra det til tabeller :)

url er i signatur.. kommentarer?

Lenke til kommentar
url er i signatur.. kommentarer?

Du har faktisk klart å lage enda verre markup ut av det. :p Designet er vel likt som forrige versjon.

Da en kommenterte at du skulle bruke tabeller til sangene mente han ikke å lage to tabeller inne i en annen, til utseende. Og det er ikke noe vits å bruke tabeller om du skal putte all dataen i én kolonne - det har man lister til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...