_Paulsen_ Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Edit: så fryktelig det er å sitte klokken 2:15 om natten og kjede seg. Hva med å legge seg da? Hehe... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Siste skal vel vere Definition Description Du kan ikkje definere ein definisjon - du kan derimot beskrive den Robåt: Jeg så for meg mer en "mappekonstruksjon" der alle elementene innenfor "definition list" begynte på "definition". Videre er jo "dd" selve definisjonen, ergo "definition/definition". Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Though, it sounds cool! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 http://dfm.vegiboys.com/ Likte absolutt ikke hover i menyen! Arve: Den var vel pittelitt morsom, men man må vel være wow avhenging for å sitte å le seg i hjel. Nei, la merke til den jeg også. Prøv å lage en rundere :hoover. Mener at du ikke skal kappe bildet på toppen, men at det avrundes. Skjønner? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Nei, la merke til den jeg også. Prøv å lage en rundere :hoover. Mener at du ikke skal kappe bildet på toppen, men at det avrundes. Skjønner? Ikke enig. Den hovern han har nå er for Standar PS effekt. Prøv å finn på noe med spennende, prøv å varier med litt farger ell no. Kansje få inn noe av det oransje på resten av siden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Det kunne vært en idé, ja Uff.. Føler meg fyllesjuk i dag, uten at jeg helt vet hvorfor... btw: hvorfor skriver folk :hoover, ikke :hover? Hoover var jo amerikansk president, mens hover betyr å sveve (musen svever over knappen).. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Har sikkert noe med at det heter footer. Fyllesyk på en tirsdag ja, ikke så sjokkerende som det burde være Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Uff.. Føler meg fyllesjuk i dag, uten at jeg helt vet hvorfor... Keyword being «føler» Edit: Glemte jo å si det jeg egentlig skulle si, da.. Hva om jeg bare dropper å inverte gradienten på :hover, og heller bruker den rød-oransje fargen på skriften ved hover i stedet? Tester det i hvertfall ut nå Endret 2. august 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Edit: Glemte jo å si det jeg egentlig skulle si, da.. Hva om jeg bare dropper å inverte gradienten på :hover, og heller bruker den rød-oransje fargen på skriften ved hover i stedet? Tester det i hvertfall ut nå Du er kanskje klar over det, men menyen bugger som et helv*** i IE6 & 7 Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Veldig klar over det, er bare jeg som har glemt å fikse på det... Har med IE's doubled margins å gjøre *fikse på* Edit: Trodde i hvertfall det hadde med dobble marginer, men dengang ei Får ikke testet i IE7 tho, har norsk XP, så... Men det må nok en formatering av C: til snart, så da blir det vel engelsk Endret 2. august 2005 av Jibril2k Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jibril, har et par kommentarer til designet ditt: Dropp den grå bakgrunnen. Ufattelig tørr og kjedelig. Likte veldig godt formene på den sola i toppen, men hadde likt den bedre med skarpe klare farger i rødt, oransje eller gult. Unngå samme bakgrunnsfarge på bakgrunn-bakgrunnen og innholdsfeltet Som sagt: Likte den forma eller idèen svært godt, bruk den - men sjøl hadde eg nok begynt på nytt på resten. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Arve: Greit, skal se på det Nå skal det sies at han jeg lager siden for, stort sett var fornøyd, men jeg tror ikke han har noe i mot noen forandringer, egentlig... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 ---Hvilken musikk designer folk til her? Nick Cave, At the Drive-In, The Arcade Fire, Death From Above, Bloc Party, Khonnor, Kent, Guano Apes, Jimmy Eat World, Jack Johnson, Modest Mouse, Motörhead, Phish, Pearl Jam, Pixies, Porcupine Tree, QUOTSA, Ralph Myerz & The Jack Herren Band, Real McKenzies, Thulsa Doom, The Vines, The White Stripes osv.. (copy/paste) -------------- Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ikke noe Atom, derfor du griner? ;> Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Ikke noe Atom, derfor du griner? ;> Heller fordi det fantes over 70 av dei der i går... Edit: Bloglines Support to the rescue Endret 2. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Får ikke testet i IE7 tho, har norsk XP, så... Men det må nok en formatering av C: til snart, så da blir det vel engelsk IE7b rendrer sider helt likt som forrige versjon, eneste forskjellen er at betaen støter gjennomsiktig PNG. Endret 2. august 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 da har jeg laga en del nye ting og tang på mp3 scriptet mitt nå kan man se hva som er spilt siste time, siste dag, eller siste måned.. det er til og begynne med da, mer kommer etterhvert. var litt uforsiktig idag da jeg skulle fikse datoformatet i databasen på alle radene, men klarte å sette alle til det samme! derfor så er det litt sånn ødelagt tho.. Også har jeg endra det til tabeller url er i signatur.. kommentarer? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Skulle likt å hatt siden 100% høy og litt mer grafikk. Samt at du burde tagge filene dine bedre TagScanner er fin. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 *tata* Stilig. Men hvordan funker det egentlig? Leser den inn automatisk hva du spiller i Winamp? :s Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 url er i signatur.. kommentarer? Du har faktisk klart å lage enda verre markup ut av det. Designet er vel likt som forrige versjon. Da en kommenterte at du skulle bruke tabeller til sangene mente han ikke å lage to tabeller inne i en annen, til utseende. Og det er ikke noe vits å bruke tabeller om du skal putte all dataen i én kolonne - det har man lister til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå