Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folket husker sikkert en side jeg postet her for to dager siden, som da var i design-fasen med mulighet for skraping hvis "kunden" ikke ville ha det. Vel han elsket det, og nå har jeg kodet i en times tid, og nå mangler egentlig bare ordentlig innhold, og et lite oppsett av AJ-Fork for mulighet for nyheter, så er siden ferdig.

Uansett.. Tenkte jeg kunne vise den her, og hvis noen har noen innspill, enten design- eller code-wise, så er det bare å komme med det, men ikke la det bli for utdypende, er jo tross alt kaféen vi er i ;)

http://dfm.vegiboys.com/

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har spurt om dette før men fikk aldri noe forklarende svar.

Jeg har en flash header på siden min, den har en intro sekvens og så begynner den å skifte bilder. Hvis man ser hele filmen ferdig så loopes kun bilde delen, altså den viser introen kun en gang. Men hvis man inkluderer flash filen på "vanlig" måte så begynner filmen fra ny hver gang man går inn på en link på siden. Den eneste løsningen jeg har funnet for å fikse problemet med at den begynner på ny hver gang, er å lage siden i to frames, men dette er ikke en bra løsning.

Er det andre som har et forslag på hvordan jeg kan få gjort dette på en bedre måte? Var noen som nevnte php sist, men jeg er nesten helt grønn i php koding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...