Abruzzi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Er det fortsatt htmldog som gjelder hvis man skal lese seg til CSS. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Smakssak, men sånn offisiellt er det det, ja. Endret 31. juli 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Folket husker sikkert en side jeg postet her for to dager siden, som da var i design-fasen med mulighet for skraping hvis "kunden" ikke ville ha det. Vel han elsket det, og nå har jeg kodet i en times tid, og nå mangler egentlig bare ordentlig innhold, og et lite oppsett av AJ-Fork for mulighet for nyheter, så er siden ferdig. Uansett.. Tenkte jeg kunne vise den her, og hvis noen har noen innspill, enten design- eller code-wise, så er det bare å komme med det, men ikke la det bli for utdypende, er jo tross alt kaféen vi er i http://dfm.vegiboys.com/ Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg vil bare si at grå bakgrunn er utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 skal finne bakgrunnsmønster eller noe annet som kan bryte opp... Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Er det fortsatt htmldog som gjelder hvis man skal lese seg til CSS. Jeg har aldri lest på htmldog.com. Kun sveipet forsiden en gang eller to når folk her har linket til siden. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg tror jeg har spurt om dette før men fikk aldri noe forklarende svar. Jeg har en flash header på siden min, den har en intro sekvens og så begynner den å skifte bilder. Hvis man ser hele filmen ferdig så loopes kun bilde delen, altså den viser introen kun en gang. Men hvis man inkluderer flash filen på "vanlig" måte så begynner filmen fra ny hver gang man går inn på en link på siden. Den eneste løsningen jeg har funnet for å fikse problemet med at den begynner på ny hver gang, er å lage siden i to frames, men dette er ikke en bra løsning. Er det andre som har et forslag på hvordan jeg kan få gjort dette på en bedre måte? Var noen som nevnte php sist, men jeg er nesten helt grønn i php koding. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 http://dfm.vegiboys.com/ Likte absolutt ikke hover i menyen! Arve: Den var vel pittelitt morsom, men man må vel være wow avhenging for å sitte å le seg i hjel. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Hmm, da var jeg hjemme igjen, og som hver gang jeg kommer hit etter fravær, virker det håpløst å komme inn i det igjen Noen som gidder å oppsummere den siste ukas hendelser i korte trekk, om det finnes noe nevneverdig? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Toppsakene; JiBril er blitt homofil. Arve og Henrik har funnet hverandre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Toppsakene;JiBril er blitt homofil. Arve og Henrik har funnet hverandre. Betyr det at arve å henrik også har blitt homofile, eller var det allerede kjent Men fra spøk til halvor: Den største nyheten er vel at vi har passert 1000 sider i kafeen! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 --- Hvilken musikk designer folk til her? Hos meg pleier det å gå i rolig, ikke-forstyrrende elektronika og rolig rock. DJ Friendly f. eks! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 jeg vil bare si at grå bakgrunn er utrolig kjedelig. Helt enig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jonas: Alt fra Air og Sigur Ros ol. til Opeth og hardere saker. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Steike! Sigur Ros har jeg og på listen, men Opeth? Requiem og Harvest, da eller? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tycho, Sigur Rós og Boards of Canada. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (...)Boards of Canada. Støttes Ellers går det mye i In Flames, Catamenia, Amon Amarth, Danzig og en smule Soilwork. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har egentlig ikke så mye å si hva jeg hører på, jeg sitter og gauler og koder like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå