Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OShea: Hvis du vil vite om fonten eksisterer, kan du ta bilde av den, og gå inn på WhatTheFont :) Da finner du ut om fonten eksisterer eller ikke :)

OT: Sommerparaden i år er kanskje den kuleste som har vært, i hvertfall hvis man regner med det syke, syke, syke afterpartyet på Fabrikken på Grünerløkka! Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! ;) Makan. Klubheads, JP & Jukesy, CJ m.fl. spilte de råeste settene jeg har hørt!

Men nå er det slutt på OT-snakk, og på tide å ta kvelden, hvis jeg skal klare å komme meg opp i morgen ;) Natta alle sammen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
paraden var kun kul pga jeg var med på ene flåta :p

To av eksene mine opptredde der idag :p Berta i Synthronix, og ei av dem som dansa noe greier. Var der ikke selv da.

Men for og prøve å holde meg litt "on-topic"....

Noen som veit når IE 7 skal komme ut ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Ja, jeg bruker bare engelsk OS så det er ingen problem :) Men, er det beta eller ferdig versjon som er ute ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! ;)

Stemmer kanskje ikke helt.

Dopet seg på Sommerparaden

Blir desverre kanskje siste sommerparaden :no:

Ikke for å starte noen diskusjon på dette, men så var faktisk politiet fornøyd når vi snakka med dem, og dem var selv med på å vurdere og godkjenne sikkerheten, var vaktsjef på ene flåta, og vi hadde strengekrav for i det hele tatt få lov å rulle ut i karljohan..men typisk at avisa skal se kun det negative, hadde det vært en festival for en voksenkultur så hadde det garantert værtmye mer bråk og mye mindre negativeskriverier i dag...Og hvem sin jobb er det å passe på at folk ikke drikker i gatene? kun snuten som har myndighet til å gjøre noe med det..men men når noe går "galt" så skyver den såklart skylda fra seg...

Folka bak sp klarer nok å svare for seg. kommer vel et svar i løpet av morgendagen..

Lenke til kommentar
Den norske IE 7 kommer den 3. Auvgust, tror jeg..

Tviler egentlig på at det kommer noe annet enn engelske versjoner før den endelige versjonen blir lansert :/

Men hurra, hurra! I morgen flytter jeg hjem igjen :D

Lenke til kommentar
OShea: Hvis du vil vite om fonten eksisterer, kan du ta bilde av den, og gå inn på WhatTheFont :) Da finner du ut om fonten eksisterer eller ikke :)

OT: Sommerparaden i år er kanskje den kuleste som har vært, i hvertfall hvis man regner med det syke, syke, syke afterpartyet på Fabrikken på Grünerløkka! Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! ;) Makan. Klubheads, JP & Jukesy, CJ m.fl. spilte de råeste settene jeg har hørt!

Men nå er det slutt på OT-snakk, og på tide å ta kvelden, hvis jeg skal klare å komme meg opp i morgen ;) Natta alle sammen!

Hmm, det var jeg ikke klar over! Skal teste det ut når jeg kommer hjem senere i dag. Takk skal du ha, Jibba! :thumbup:

Lenke til kommentar

Bigben: Som Mikka sier, synes jeg den vertikatstilte teksten blir litt vanskelig å lese synes jeg, kanskje det hadde fungert bedre dersom du hadde satt den til å være horisontal i stedet?

Ellers synes jeg du skal ha for kreativiteten, likte resten av siden ganske godt :)

Likte den lille detaljen under menyen hvor du siterer en tekst ;)

Endret av OShea
Lenke til kommentar
Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! ;)

Stemmer kanskje ikke helt.

Dopet seg på Sommerparaden

Blir desverre kanskje siste sommerparaden :no:

Nåja, avisene har det jo med å alltid trekke frem negative sider ved ting som forstyrrer ro og orden... De sa også at det ble siste parade i 2003, men ble det det? Nei! Og hvis vi får viljen vår blir det parade til neste år også.

OShea: Glad you like it ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...