janfredrik Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Rai? Svar nr 20000 i tråden Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Rai? Svar nr 20000 i tråden Og jeg er nesten villig til å vedde en tier på at han skrev innlegget kun for å få den 'æren' Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 OShea: Hvis du vil vite om fonten eksisterer, kan du ta bilde av den, og gå inn på WhatTheFont Da finner du ut om fonten eksisterer eller ikke OT: Sommerparaden i år er kanskje den kuleste som har vært, i hvertfall hvis man regner med det syke, syke, syke afterpartyet på Fabrikken på Grünerløkka! Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! Makan. Klubheads, JP & Jukesy, CJ m.fl. spilte de råeste settene jeg har hørt! Men nå er det slutt på OT-snakk, og på tide å ta kvelden, hvis jeg skal klare å komme meg opp i morgen Natta alle sammen! Lenke til kommentar
resol Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 paraden var kun kul pga jeg var med på ene flåta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 paraden var kun kul pga jeg var med på ene flåta To av eksene mine opptredde der idag Berta i Synthronix, og ei av dem som dansa noe greier. Var der ikke selv da. Men for og prøve å holde meg litt "on-topic".... Noen som veit når IE 7 skal komme ut ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 IE7 er ute på de "rette" stedene, men bare til engelsk versjon av xp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Ja, jeg bruker bare engelsk OS så det er ingen problem Men, er det beta eller ferdig versjon som er ute ? Endret 31. juli 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Beta 1, men den er ikke public. Hvis du vil finner du den fordet da... Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Den norske IE 7 kommer den 3. Auvgust, tror jeg.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! Stemmer kanskje ikke helt. Dopet seg på Sommerparaden Blir desverre kanskje siste sommerparaden Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Sånn går det når de lager en parade med dumt navn og dårlig kode Lenke til kommentar
resol Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! Stemmer kanskje ikke helt. Dopet seg på Sommerparaden Blir desverre kanskje siste sommerparaden Ikke for å starte noen diskusjon på dette, men så var faktisk politiet fornøyd når vi snakka med dem, og dem var selv med på å vurdere og godkjenne sikkerheten, var vaktsjef på ene flåta, og vi hadde strengekrav for i det hele tatt få lov å rulle ut i karljohan..men typisk at avisa skal se kun det negative, hadde det vært en festival for en voksenkultur så hadde det garantert værtmye mer bråk og mye mindre negativeskriverier i dag...Og hvem sin jobb er det å passe på at folk ikke drikker i gatene? kun snuten som har myndighet til å gjøre noe med det..men men når noe går "galt" så skyver den såklart skylda fra seg... Folka bak sp klarer nok å svare for seg. kommer vel et svar i løpet av morgendagen.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Den norske IE 7 kommer den 3. Auvgust, tror jeg.. Tviler egentlig på at det kommer noe annet enn engelske versjoner før den endelige versjonen blir lansert :/ Men hurra, hurra! I morgen flytter jeg hjem igjen Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 OShea: Hvis du vil vite om fonten eksisterer, kan du ta bilde av den, og gå inn på WhatTheFont Da finner du ut om fonten eksisterer eller ikke OT: Sommerparaden i år er kanskje den kuleste som har vært, i hvertfall hvis man regner med det syke, syke, syke afterpartyet på Fabrikken på Grünerløkka! Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! Makan. Klubheads, JP & Jukesy, CJ m.fl. spilte de råeste settene jeg har hørt! Men nå er det slutt på OT-snakk, og på tide å ta kvelden, hvis jeg skal klare å komme meg opp i morgen Natta alle sammen! Hmm, det var jeg ikke klar over! Skal teste det ut når jeg kommer hjem senere i dag. Takk skal du ha, Jibba! Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 helloen folk Kan jeg få noen kreative inspill på mitt nye blogg oppsett? Er rimelig fornøyd, men det er liksom litt tamt og kjedelig. Hva kan jeg gjøre for å få det litt er "sprudlende" ? notatboka v5.. Er det penere enn det gamle blogg oppsettet mitt? notatboka v4 Setter pris på alle innspill Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 bigben: Har aldri likt sidestilt tekst. Det må være den største "feilen" med siden for min del. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 (endret) Bigben: Som Mikka sier, synes jeg den vertikatstilte teksten blir litt vanskelig å lese synes jeg, kanskje det hadde fungert bedre dersom du hadde satt den til å være horisontal i stedet? Ellers synes jeg du skal ha for kreativiteten, likte resten av siden ganske godt Likte den lille detaljen under menyen hvor du siterer en tekst Endret 31. juli 2005 av OShea Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Årets parade beviste i hvertfall at man ikke trenger noe annet dop enn musikken! Stemmer kanskje ikke helt. Dopet seg på Sommerparaden Blir desverre kanskje siste sommerparaden Nåja, avisene har det jo med å alltid trekke frem negative sider ved ting som forstyrrer ro og orden... De sa også at det ble siste parade i 2003, men ble det det? Nei! Og hvis vi får viljen vår blir det parade til neste år også. OShea: Glad you like it Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 OShea: Glad you like it Jibba: Btw, avartaren din vises ikke her jeg sitter.. Tydeligvis en feil et sted... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Den vises ikke her heller, skjedde etter jeg skulle laste opp ny... Skjer noe klikk ett sted når jeg skal laste opp ny, ikke går det an å linke til ny heller... Kan jo prøve å laste opp i Opera, og se om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå