Sigmoideus Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Da får jeg vel ta kvelden, skulle egentlig gjort det for lenge siden, men å laste opp siden med blant annet 26 MB med bilder med ISDN, tok litt lengre tid enn jeg trodde. Men men, det gjorde i hvert fall at jeg fikk skrive et innlegg på side 100 av denne tråden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 hmm... satt og kjedet meg, og plutselig begynte jeg og prate med Thomas Dalby fra OsloDJ.com... han mekka et nytt "design" til siden sin, og da fant jeg ut at jeg også likesågodt kunne prøve litt... så jeg endte opp med dette... hva synes dere? skal jeg foreslå for han at han kan bruke det? er ompa som har lagd oslodj.com banneret, jeg har djz area... ikke et veldig seriøst forslag, men jeg ble nå litt fornøyd... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Wow HalTan! Ny trend? Speedpainting. Jeg liker slike ting som kommer rett fra underbevisstheten. Uten at det er for mye innom den fornuftige siden av hjernen. Skikkelig livlige farger. Spesielt i det siste blir det en merkelig blanding av lyse farger med mye energi, og et alvorlig/depressivt motiv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Nå har vi fått Wacom tegnebrett på skolen. 15 stk fordelt på 30 hvorav 10 stk er istand til å bruke dem Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Hm. Side 100 gitt. Tatt igjen PixelStreet-tråden også, ikke verst.. Må vurdere å kjøpetegnebrett, kanskje når jeg begynner med skapplig utdanning (medieting?) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Nå har vi fått Wacom tegnebrett på skolen. 15 stk fordelt på 30 hvorav 10 stk er istand til å bruke dem Heldiggriser... /me hater at ungdomsskolen min har full kjøpestans atm. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Nå har vi fått Wacom tegnebrett på skolen. 15 stk fordelt på 30 hvorav 10 stk er istand til å bruke dem Heldiggriser... /me hater at ungdomsskolen min har full kjøpestans atm. Det kommer seg når du blir eldre.. Her har de nylig oppgradert litt av maskinparken; Digge P4 2.8 med 17" ViewSonic LCD.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg trenger 4 (evt flere) investorer som er villige til å investere rundt 1.5mill hver. Vi kjøper en øy, fikser bredbånd så kan vi produsere medieløsninger slik at vi kan kjøpe mat osv.. Link.. Sattan, det hadde vært digg..! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Wow HalTan! Ny trend? Speedpainting. Nope, er en kjent teknikk i de kretser som driver med slikt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Wow HalTan! Ny trend? Speedpainting. Nope, er en kjent teknikk i de kretser som driver med slikt Tipper han lurte på om du hadde bgynt med en ny trend, for deg lissom..? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Wow HalTan! Ny trend? Speedpainting. Nope, er en kjent teknikk i de kretser som driver med slikt Tipper han lurte på om du hadde bgynt med en ny trend, for deg lissom..? Naaaah, har bare ikke posta noe særlig av det på horumet før... Men, jeg må ha mat, så skal jeg ile. Snakkast Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg trenger 4 (evt flere) investorer som er villige til å investere rundt 1.5mill hver. Vi kjøper en øy, fikser bredbånd så kan vi produsere medieløsninger slik at vi kan kjøpe mat osv.. Link.. Sattan, det hadde vært digg..! Å fy f*** så digg! tenk så fett det hadde vært å bodd der da! *ønske seg 1.5 millioner* © Marvil Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Wow HalTan! Ny trend? Speedpainting. Nope, er en kjent teknikk i de kretser som driver med slikt Ja, du har jo de som tømmer bøtter med maling på et lerret.. må bare komme med en kommentar til til det siste bildet.. minner meg om godteri får lyst til å slikke det.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 minner meg om godteri får lyst til å slikke det.. :lol: Vel, tanken bak det var å gjøre det "makabert-uskyldig", den røde utgaven var ikke fullt så koselig :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Oops, jeg er svartelista av russen. Hva skjer nå da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Oops, jeg er svartelista av russen. Hva skjer nå da? Hoho lykke til.. Hvor bor du..? Det varierer vel litt fra russ til russ. Hadde det vært her hadde du _KANSKJE_ blitt spruta på med vannpistol (vertfall fra forrige år), mens andre plasser kan du vel bli dynka i dassen, kasta på fjorden, "kidnappa" osv osv.. Ganske patetisk egentlig.. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 svartelista eller shitlista? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Her i området kidnappes folk og blir sjenka... Noen synes sikkert det er kult, men jeg synes ikke det... Er litt for dumt egentlig Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) http://home.no.net/haltann/images/monksp.jpg"I've seen ze light, i zwear Kommandant Herlflicken!!!" Du bør ansettes i ett magasin, Hjallis! Tegne figurer! Huff og huff! Nå har jeg skrevet engelsk-tentamen i 4 timer, men jeg har tenkt på alle på østlandet som har ferie. Jeg skal le av dere der borte neste uke! BTW: skrev om streetracing. Endret 23. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2004 Her i området kidnappes folk og blir sjenka... Noen synes sikkert det er kult, men jeg synes ikke det... Er litt for dumt egentlig Om dem skjenker mindreårige, evt tvilner folk til å drikke går det for langt. Hadde ikke tatt 5 spenn for å politianmelde slike mongoidioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå