Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm... satt og kjedet meg, og plutselig begynte jeg og prate med Thomas Dalby fra OsloDJ.com... han mekka et nytt "design" til siden sin, og da fant jeg ut at jeg også likesågodt kunne prøve litt... så jeg endte opp med dette... hva synes dere? skal jeg foreslå for han at han kan bruke det? er ompa som har lagd oslodj.com banneret, jeg har djz area... ikke et veldig seriøst forslag, men jeg ble nå litt fornøyd... :w00t:

Lenke til kommentar

Wow HalTan! Ny trend? Speedpainting.

Jeg liker slike ting som kommer rett fra underbevisstheten. Uten at det er for mye innom den fornuftige siden av hjernen.

Skikkelig livlige farger. Spesielt i det siste blir det en merkelig blanding av lyse farger med mye energi, og et alvorlig/depressivt motiv.

Lenke til kommentar
Nå har vi fått Wacom tegnebrett på skolen. 15 stk fordelt på 30 hvorav 10 stk er istand til å bruke dem :w00t:

Heldiggriser...

/me hater at ungdomsskolen min har full kjøpestans atm.

Det kommer seg når du blir eldre..;)

Her har de nylig oppgradert litt av maskinparken; Digge P4 2.8 med 17" ViewSonic LCD.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Oops, jeg er svartelista av russen. Hva skjer nå da?

Hoho lykke til..:lol:

Hvor bor du..? Det varierer vel litt fra russ til russ. Hadde det vært her hadde du _KANSKJE_ blitt spruta på med vannpistol (vertfall fra forrige år), mens andre plasser kan du vel bli dynka i dassen, kasta på fjorden, "kidnappa" osv osv.. Ganske patetisk egentlig.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
http://home.no.net/haltann/images/monksp.jpg

"I've seen ze light, i zwear Kommandant Herlflicken!!!"

Du bør ansettes i ett magasin, Hjallis! Tegne figurer! :woot:

Huff og huff! Nå har jeg skrevet engelsk-tentamen i 4 timer, men jeg har tenkt på alle på østlandet som har ferie. Jeg skal le av dere der borte neste uke! :evil:

BTW: skrev om streetracing. :mrgreen:

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...