Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  enden skrev:
  jorgis skrev:

Ah, men da kan en gjøre det enda gøyere. :)

PHP

<?php

if ($_GET['debug'] == && $user->is_admin)

{

error_reporting(E_ALL);

}

else

{

error_reporting(0);

}

?>

Og sleng på en egnet error-handler. På Vikingboard logger vi til en CSV-fil. Du får mao. full error-reporting uten at noen uvedkomne får se hva som skjer. :)

7715087[/snapback]

.NET støtter også egne error-handlere. Min er fortsatt større enn din :)

7717493[/snapback]

Nei, min er fremdeles størst. At din såvidt kan gjøre det samme, gjør den ikke bedre. :)

Kan din gjøre dette?

PHP

<?php

sleep(5);

?>

:)

Lenke til kommentar

Når jeg quoter deg så får jeg helt feil ting i quote-en, så jeg svarer uten:

Min kan gjøre det i config for hele applikasjonen i stedet for bare inline i hvert dokument (som er den eneste formen jeg vet om med PHP). Kan PHP gjøre det?

Du er klar over at .NET kjører VB og C#? Selvfølgelig kan man programmere trådet :roll:

Skal vi holde på med pissekonkuransen lenge forresten? Kan du ikke bare innrømme at begge deler duger til sitt?

Lenke til kommentar
  enden skrev:
Når jeg quoter deg så får jeg helt feil ting i quote-en, så jeg svarer uten:

7720011[/snapback]

Brukerfeil, enden. Brukerfeil.

enden skrev:
Kan du ikke bare innrømme at begge deler duger til sitt?

7720011[/snapback]

Det er jo ikke noe artig.. Få noe personhets ellerno, det løfter diskusjoner til nye høyder. :)
Lenke til kommentar

Ja, "designeren PT" (en tittel som fremdeles skal benyttes på diverse fuktige turer) kan nok gjøre det. :ermm:

Neste helg finner vi på noe ja. Sånn ved mindre jeg blir syk igjen, woehy.

*jobbe videre med dum sammenligning av islam og jødedommen*

Endret av PT
Lenke til kommentar
  Løvskogen skrev:
Akk og ve', tenk om jeg hadde vært designer for NITH sine slides.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
nith_tor.jpg

7720746[/snapback]

Fysjom! Det der va verre enn noen av slidene jeg har sett i Oslo. Enda en god grunn til å flytte dit. På den andre siden er databaser så zzz at det er greit med litt farger for å holde studentene våkne :p

Tror jeg har bladd i Database Systems fire ganger siden 2003, da jeg var ferdig på skolen.

Lenke til kommentar
  enden skrev:
Min kan gjøre det i config for hele applikasjonen i stedet for bare inline i hvert dokument (som er den eneste formen jeg vet om med PHP). Kan PHP gjøre det?

Du er klar over at .NET kjører VB og C#? Selvfølgelig kan man programmere trådet :roll:

Skal vi holde på med pissekonkuransen lenge forresten? Kan du ikke bare innrømme at begge deler duger til sitt?

7720011[/snapback]

Min klarer selvfølgelig å gjøre det i config også, om du ønsker å gjøre det så tungvindt. Kan evt. også rute feilmeldinger til eksterne servere eller eksterne feilhåndteringsprogrammer om du vil. :)

Når begynte vi å snakke om .NET? Jeg angrep ASP, trodde det var det du holdt på med. :) Om du kaller inn .NET, blir det som om jeg får lov til å kaste hele PEAR og litt C++/CGI inn i ringen. Og hvem som har størst da, er vel ikke så vanskelig? Du sitter tross alt og skriver i et OS som er skrevet ved hjelp av min. :p

Ja, jeg er klar over at det meste av .NET er i stand til å håndtere tråder, men hva med prosesser? Kan en fork()'e?

Lenke til kommentar
  jorgis skrev:
Når begynte vi å snakke om .NET? Jeg angrep ASP, trodde det var det du holdt på med. :)

7721614[/snapback]

Jeg vet ikke jeg. Det er du som troller og trekker inn helt irrelevante ting i en diskusjon - type Linux-idioter som sier at Linux kan gjøre alt mye bedre i en diskusjon angående en windows-sak. Eller PHP er myyye bedre enn .NET, som du gjorde nå. Du bør jo i det minste få med deg hva du hijacker :p

orsus skrev:
Må si jeg ler bra når det idiotiske programmet en eller annen dott har skrevet i asp.net tar kvelden å faktisk viser frem koden som går galt. Kan du gjøre saken mer sårbar?

7709980[/snapback]

(min utheving)

Eid?

Og ja, man kan fint spore f.eks. c# tilbake til C like lett som PHP - det burde du vite siden du er programmeringsguru :) Jeg er usikker på VB.NET, men C# kan i alle fall håndtere prosesser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...