Haraldson Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det så meget bra ut, dan1el, men jeg får litt noia når jeg må holde musepekeren stille for å lese noe, jeg er av typen som merker teksten hele tida. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Pent, men jeg ville hatt en form for bakgrunn og et svart felt som var midtstilt i stedet for at alt skal være svart. EDIT: Er enig med Hein her. Jeg og er den typen Endret 27. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 @dan1el: Stilig, kanskje ha en slags meny på undersidene, kjedlig å trykke backspace.. @Berg: Hehe, samma her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 @dan1el: Den var egentlig ganske søt den Men, er enig i det Mr.Berg sa! Så finn på noe smart der Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Aner ikke hva jeg skal gjøre Dere får bare sette venstrebeinet på bordet (det er så gøy å si noe som ikke har noe poeng)... Okei, jeg er trøtt. Endret 27. januar 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 orsus: Den bugger jo voldsomt i Firefox... så at menyen ikke var helt top notch i FF men nå er den enda i en utviklingsfase da, startet på den igår :\ men foter'n er vel som den skal? og det var vel den det var snakk om @dan1el: den var utrolig pen, og original, men ikke så praktisk! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 har mista alle de kjære bookmarksene mine som jeg hadde sortert i grupper og greier Oh, den er bitter.. Og jeg som trodde jeg var uheldig som måtte gå tilbake til en backup fra 1 måned tilbake... Hadde vært litt kjipt om jeg fikk slettet alle mine bookmarks, siden jeg nærmer meg 400 nå. Backup er derfor tingen. Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Gidder ikke lage en hel post, lurte bare på om det var noe som trengtes å rettes på. Lager side for ett rockeband. Raging Raccoons Greier ikke lage grafisk meny, men ser kanskje ut som jeg må lære meg det Er bare Band-> og to medlemer som er fylt inn med info. Endret 27. januar 2005 av Hazz Lenke til kommentar
neb Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) @hazz: sysn dette var kjempe pent jeg! Får litt sånn punk/ska følelse av siden Og da lurer jeg på (uten å ha lest en dritt på siden) hvordan musikk er det? edit: du må gjøre headern 1-2 px bredere! Endret 27. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Grungerock Skal fikse header nå. Edit: Sånn Endret 27. januar 2005 av Hazz Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) marvil: noe som jeg har du er ute etter? http://home.no.net/orsus/steinmann/her ligger foter neders helt til det kommer nok text til at den går videre nedover. det du er ute etter? jeg bruker et bilde til foter, det løser endel problemer Fikk løst problemet med en løsning PoleCat kom med.. Og, når man snakker om sola; Ha en fortreffelig aften, Polert. EDIT: Og ja, jeg har Firefox t-shirt, kom fra herr Klingsheim idag. Endret 27. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) lyst til å dele den løsningen med resten av klassen? edit: @hazz: fant den font'n du også ja... ville nok ha gjort noe mer ut av menyen ja, også satt en min-height! pent btw: hvordan lager du den "nå har jeg malt litt her og der" effekten? ville vel også dratt bannern litt opp( føler at jeg side det til alle ) Endret 27. januar 2005 av orsus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 lyst til å dele den løsningen med resten av klassen? Jo seff, bare det at jeg ikke er verdensmester med koder og slikt, men det er noe ala at man deler siden i to, en wrap som ligger øverst, så en DIV som ligger under wrappen. Kode: #wrap { min-height: 97%; height: auto !important; height: 97%; } #footer { min-height: 3%; height: auto !important; height: 3%; } html, body { height: 100%; } Stor mulighet for at du ikke skjønte noe av det, kan heller poste resultat når/om siden står ferdig istedet. Lenke til kommentar
Hazz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ville nok ha gjort noe mer ut av menyen ja,også satt en min-height! pent btw: hvordan lager du den "nå har jeg malt litt her og der" effekten? Lurer på om jeg ikke skal lære meg å lage grafiske menyer ja. Grunge-effekten er rett og slett en grunge-brush til photoshop. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 @marvil: tror jeg skjønnte det. men det kan jo fucke på folk med liten oppløsning da :\ har en sån idee om at man kan bruke margins på en måte å få det til, har nå ikke klart det enda men... @hazz: en litt møkkete meny hadde nok gjort seg (y) men den fonten du har i header'n er kjempe stygg i liten font, bare som en advarsel... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som har planer om å levere et bidrag til Rosing??? Bloggernes webaward finner man her http://2005.bloggies.com/ Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen som har planer om å levere et bidrag til Rosing??? Nå fikk jeg lyst til å lage et lite flashspill og se om jeg vinner, hihi. Husker jeg lagde et for et år siden hvor poenget var å fiske flest fesk, det hadde sikkert slått an! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Kan du legge det ut? Skulle gjerne gjort det, men jeg hadde en ganske voldsom harddisk-krasj for et havt år siden hvor jeg mistet alt arbeidet jeg hadde gjort på et år. Det var kjipt. Fulu = Re-design Endret 28. januar 2005 av Waldmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå