UGP Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har ett problem med min Ps3 uheldigvis. Tror det er noe galt med spilleren, for den vil ikke alltid lese platene mine når jeg putter dem inn. Først så putter jeg inn spillet, også etter ei lita stund så klikker det, også resetter jeg ps3 og når jeg tar ut og inn igjen cd`en daså finner ikke maskinen cda :S. Føler også at maskinen blir ganske varm etter en liten stund, selvom det er godt med luft rundt. Noen som vet hva det kan være? eller han opplevd lignende? :\ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 40GB versjonen av PS3? Har vert ein del tull med at PS3 slutter å lese discer rundt på forumet her, kan virke som om din konsoll lider samme skjebne dessverre. Er nok bare til å sende inn til Nordisk Film og få byttet den i ny. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Er 60gigen. Nordisk film? skal jeg ikke sende den til de som jeg kjøpte den hos? Kjøpte den på Netshop. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har vært problemer med enkelte 60GB at blu-ray spilleren har gått i stykker også. Google litt rundt så får du se. Skjedde hos en kompis av meg, han sendte den til nordiskfilm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå