daghoi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei ! Kikker rundt for å kjøpe ny bærbar om dagen. Etter å ha registrert meg på Dell mottok jeg rabatt kode, men siden jeg ikke var "klar" til å handle enda. Benyttet jeg ikke denne. Vet noen med hvilket intervall Dell kommer ut med rabatt koder ? Så kan jeg prøve å være "klar" til neste anledning mvh Daghoi Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 kommer ann på maskinen da.. se i xps m1330 eller m1530 trpden om du ser på en av de to. Lenke til kommentar
voodz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kanskje hadde det vært greit med en egen tråd for rabattkoder? Uansett.. er det noen som har koder som funker til Dell XPS M1330 og M1530? På forhånd takk Lenke til kommentar
maduin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Kanskje hadde det vært greit med en egen tråd for rabattkoder? Uansett.. er det noen som har koder som funker til Dell XPS M1330 og M1530? På forhånd takk Dette lurer jeg også på! Noen som har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå