kicks Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Satte opp mitt eget lille studio på hybelen:p En leselampe dekte jeg med papir for å mykne opp lyset litt, samt ei hvit side i skriveblokken min som reflektor. Bilen står oppi et dypt stekebrett til stekeovnen som er fylt med litt vann for å skape refleksjon av bilen. (Har endret noe på fargene på bildet) Info: Lukkertid: 15sek Blender: 25 ISO: 200 Endret 24. januar 2008 av kicks Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 godt gjennomført, men vil gjerne ha en anelse mer luft rundt bilen. Lenke til kommentar
kicks Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 ja, det er litt nært, men det gikk ikke å ta det lengre ut. legger ut et bilde av hvordan "studioet" var Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 ja, det er litt nært, men det gikk ikke å ta det lengre ut. legger ut et bilde av hvordan "studioet" var Haha så smart!!! Jeg må prøve meg på noe lignende! Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Kreativt og godt! Bildet fremstår som noe mørkt på min skjerm, men det kan hende det bare er den. Du vil foressten få et skarpere resultat med blender 11/13 elns. på grunn av diffraksjon på f/25. Endret 28. januar 2008 av .:stinky:. Lenke til kommentar
kicks Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) bildet er nok kanskje litt i mørkeste laget. men jeg slet litt med lysstyrke vs utbrenthet med lyssettingen jeg fikk til. ikke så lett å endre lysstyrken med papir og leselys. det er hovedgrunnen til min lange ekspneringstid (kameraet er mitt første fotoapparat, fikk det for en mnd siden, så det er sikkert andre mulighet for å ungå dette da uten at jeg vet helt hvordan). hvis jeg la et ark til over lampen fikk jeg ikke de refleksjonene i vannet jeg ville ha, men mindre grad av utbrenthet i de lyseste punktene av bilen. mer lys gav mindre "stemining" i bildet. Endret 25. januar 2008 av kicks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå