Faktum1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hei For over en uke siden ringte jeg HP fordi skjermen på pcen min er ødelagt. På telefonen sa de at de skulle komme hjem til meg for å fikse den på enten torsdag eller fredag denne uken. Imidlertid kom de ikke i dag. Da jeg prøvde for å høre når de skulle komme i morgen (fredag) sa de at de skulle ringe meg opp igjen, noe de ikke har gjort. Jeg prøvde å ringe dem opp igjen nå, men da var kontoret deres stengt. Hva burde jeg gjøre? Jeg trenger desperat laptopen min fikset til skolen. Tusen takk for svar. Endret 24. januar 2008 av Faktum1 Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Venter til i morgen og ringer kontoret da og sier at de ikke ringte tilbake og er sint på de. Bare kreve at de kommer de kommer nok en av de dagene de har sagt for i de tilfeller jeg har hatt behov for de har det ikke vært noe problem:) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har du en supportavtale siden de tilbyr å komme hjem til deg? Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Fikk ordnet det nå, men takk for at dere svarte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå