ReFre Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hei. Leste et sted at 6610 bare støtter 4 "instrumenter" på polyfoniske ringetoner. Noen som vet om dette kommer til å endres i kommende versjoner av telefonprogramvaren? Takker for alle svar! Hilsen ReFre Lenke til kommentar
YBD Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det kommer nok til å være sånn... Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Jeg tror (desverre?) ikke at dette kan endres, siden det er høytalerne som er laget slik at de kun kan spille 4 toner om gangen, derfor tror jeg ikke at programvareversjonen har noe å si i dette tilfellet. Men jeg kan ta feil Lenke til kommentar
radivx Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Vell... min 3510i spiller i hvertfall mer en 4 kanaler... http://vidiware.eglador.com der finner du 4 midi sanger... alle er testet for 3510(i) og 3 er testet med en fancy 6xx0 men det kan være maks 4 kanaler samtidig... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det er kun 7650 fra Nokia som har mer enn 4 kanalers MIDI høyttalere. Alle modellene, 3510 og 3510i og 6xxx og 7xxx serien har også kun 4 kanaler. Hvorfor Nokia driver og lager telefoner med 4 kanaler må du ikke spørre meg om. Helt idiotisk med tanke på at Samsung nå har nådd 40 kanaler og at 16 begynner å bli lite for de andre produsentene! Lenke til kommentar
CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er ikke 4 kanaler bra nok a?? Det er bedre å ha en ringetone som du vet er telefonen og ikke TV'en. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er ikke 4 kanaler bra nok a?? Det er bedre å ha en ringetone som du vet er telefonen og ikke TV'en. Må si meg enig der. Det er tross alt en ringetone, og det skal gå an å legge merke til at det er mobilen som ringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå