Nordmoen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da var demoen til Devil May Cry 4 ute, på det japanske og amerikanske Psn netverket Hvis du ikke allerede har en Japans konto kan du følge denne guiden. Hva synes du om demoen? Lenke til kommentar
Bishy Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Downloader nå, håper det er bra Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal lastes ned nå. litt spent siden jeg ikke har spilt noen av de tidligere spillene Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Venter til den kommer på US selv men laster ned så fort som mulig da =) Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Finner den ikke på den amerikanske siden Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Kommer ut i løpet av kvelden Lenke til kommentar
jatta Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har prøvd det endel nå og må si det er kult skal absolutt kjøpes når det kommer. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Venter til den dukker opp på US store for min del. Kjedelig å ikke skjønne en skjit av hva som står i menyer eller hva folk sier. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har det kommet for oss som bare har EU account ennå ? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Har det kommet for oss som bare har EU account ennå ? Nei, DMC4 demoen kommer dessverre ikke på EU Store før neste torsdag. Kilde Expect plenty more coverage of the game to come in the next couple of weeks, along with plenty of emails to SCEE asking why Europe has to wait for a demo again. Endret 24. januar 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Venter til den dukker opp på US store for min del. Kjedelig å ikkeskjønne en skjit av hva som står i menyer eller hva folk sier. Den japanske versjonen er på engelsk Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Arrrgh, når kommer det ut på US idag? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Venter til den dukker opp på US store for min del. Kjedelig å ikkeskjønne en skjit av hva som står i menyer eller hva folk sier. Den japanske versjonen er på engelsk Whaaaa... *Meldingen er kuttet pga. at bruker la på sprang mot PS3'en sin* Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 We know only too well just how impatient you guys can be, which is why we're letting you know that you don't have to wait any longer. The Devil May Cry 4 demo is available right now on the Japanese PSN Store and, yes, it's in English. Kilde Lenke til kommentar
jatta Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hvorfor er det på engelsk på jap store egentlig? Det finnes vell en japansk versjon? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 den er vel laget med begge språk og har du japansk språk på ps3en din blir det sikkert japansk. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Spillet er vel egentlig laget på engelsk. Men jappeland har sikkert mulighet for lokaliserte stemmer (som resten av Europa utenfor Norge) Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det forskjell på demoene på JAP og US kontoen(hvis den er kommet ut?) altså på innhold, ikke språk... Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det fortsatt Capcom som holder i dette? Noen som kan sammenligne med spillbarheten iDevil May Cry 1 opp mot dette? Har ikke spilt DMC 2 og 3..... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Litt OT: Jeg har en PS3 fra VGP, men valgte sikkert at jeg var Norsk når jeg mekka meg PSN-konto. Da kobler jeg meg opp mot Europa's PSN? Alt jeg trenger å gjøre for å koble til en US/JAP PSN er å lage en ny user? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå