Big_Mac Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal altså oppgradere min PC til en Shuttle, og har noen spm. Jeg vet at man skal ha DDR2 RAM, og en CPU-sokkel LGA775. Jeg setter ikke opp noe oppsett, siden jeg vurderer å kjøpe delene separat fra Bruktmarked.no. Det jeg lurte på var hva slags spesifikasjoner kal de andre komponentene ha. skal f. eks. GPUen være PCI-E eller AGP? osv. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Skal altså oppgradere min PC til en Shuttle, og har noen spm. Jeg vet at man skal ha DDR2 RAM, og en CPU-sokkel LGA775. Jeg setter ikke opp noe oppsett, siden jeg vurderer å kjøpe delene separat fra Bruktmarked.no. Det jeg lurte på var hva slags spesifikasjoner kal de andre komponentene ha. skal f. eks. GPUen være PCI-E eller AGP? osv. Hadde vært fint om du hadde postet hvilken Shuttle du har tenkt på? Blir litt lettere for oss å hjelpe Endret 24. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Tenker nok å kjøpe en P System... Enten SN25P eller SD31P Lenke til kommentar
vcx Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Shuttle SN25P har sokkel 939 og støtter PCI-E x1 og x16 skjermkort. Shuttle SD31P har sokkel LGA775 og støtter PCI + PCI-E x16 skjermkort. Så på begge trenger du et PCI-E x16 skjermkort : ) Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Takk for svar Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Bare ett spm... Hvordan vet dere slikt? Hvordan finner dere det ut? Lenke til kommentar
vcx Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Et raskt søk på google fikk opp denne siden når jeg søkte på 'SN25P'. Samme prosessen med den andre. Endret 24. januar 2008 av Howen Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Vær obs på at de første s775 kortene gjerne ikke støtter "dagens" prosessorer. Sjekk produsentenes hjemmeside etter firmware oppdateringer, les hva som er oppdatert, m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå