Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Sjå for deg dette scenariet: Du har vore på skulen i 8 timar og set deg trøytt men lukkeleg over at skulen er slutt, ned i buss-setet på veg heim att. Du håpar å få ta deg ein kvil etter den harde skuledagen, men plutseleg vert roa broten. Personen som sit bak deg set på techno eller black metall frå ein mobiltelefon med skjerande diskant. Dette held fram heile bussturen som varer i ein time. Men det er ikkje berre denne eine gongen. Dette skjer kvar gong du skal ta den time-lange bussturen heim. Av og til er det kanskje fleire som høyrer på kvar sin musikk frå kvar sin mobil samstundes! Eg er sikkert ikkje den einaste som opplever dette. Eg meiner at det ikkje skulle vere lov å øydeleggje ein avslappa busstur på denne grufulle måten! Dei som må ha musikk får bruke headset. Kva gjer ein med slike beist som ikkje respekterer andre? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Spør ham: Hei du! " " , Kunne du være så grei å skru av musikken? Jeg er litt sliten etter å ha vært på skolen i hele dag, skjønner du. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 spør dem pent om å slå det av eller så tar du i-poden/mobilen dems og hiver den ut vinduet. enkelt og greit eller ett annet alternativ, ta med egen musikk som du liker og føler deg avslappet til med en godt headset så dermed får du det slik du vil Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Det hjelp ikkje! Eg kjenner denne personen ganske godt, og har kjefta på han utallige gongar. Han er av den typen som ikkje respekterar nokon, uansett kven det skulle vere. Endret 24. januar 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 I det tilfelle vil jeg velge å støtte Cryflopp's andre tips! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Jaja...det er greitt nok det! Men no er eg jo ikkje den einaste som blir forbanna av dette. Eg skriv heilt sikkert på vegne av over halve bussen! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Da ville jeg prøvd å snakke med vedkommende og/eller bussjåføren.. Hvis ikke noe av det funker ta med ørepropper (det har jeg gjort ved flere anledninger). Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Klag til sjåføren. De aller fleste busselskap har en eller annen regel om at passasjerer ikke skal være til sjenanse for andre passasjerer, og dette sorterer antagelig innenfor den bestemmelsen. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Klag til sjåføren. De aller fleste busselskap har en eller annen regel om at passasjerer ikke skal være til sjenanse for andre passasjerer, og dette sorterer antagelig innenfor den bestemmelsen. Der har vi òg eit problem. Sjåføren er nemleg faren til rabbagasten. Du kan jo tru at han respekterer sin eigen far Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gå lengre opp i systemet da, send en skriftlig klage på bussjåføren siden han ikke gjør noe Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Gå lengre opp i systemet da, send en skriftlig klage på bussjåføren siden han ikke gjør noe Eg vil helst ikkje lage noko stor sak av det, men det er kanskje naudsynt... Lenke til kommentar
eflas Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 hva med å finne det setet i bussen som er lengst vekke fra vedkommende? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 hva med å finne det setet i bussen som er lengst vekke fra vedkommende? Det er ikkje plass til alle der veit du. Og på bussen vår er det apartheid. Kjem du frå ei bygd, skal du sitje der framme...og er du frå ei anna skal du sitje der bak Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Seriøst..? Kan vel ikke være et problem å sette seg en annen plass i ny og ne? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Seriøst..? Kan vel ikke være et problem å sette seg en annen plass i ny og ne? Jo....og når ungdomsskuleelevane er med bussen er det jo eit mareritt utan like Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.sov-i-ro.no/ Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.sov-i-ro.no/ Ja det kan vel vere greitt å prøve sov-i-ro Lenke til kommentar
swanky Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.etymotic.com/ephp/er4.aspx Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 http://www.etymotic.com/ephp/er4.aspx Det blir ein dyr fornøyelse Lenke til kommentar
pi. Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Eller ta med boomblasteren, sett på opera (eller noe annet jævlig som du VET at vedkommende ikke liker) neste gang du skal på bussen. (og øreplugger til deg selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå