qaroline Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har en ganske ny Asus, og uansett hva jeg setter i den (høytalere, headphones/-set, plugger) så knitrer det noe forferdelig. Uten noe i høres lyden ganske grei ut. Knitrer litt da og ved høyt volum, men ikke på langt nær så mye som når jeg setter i ting. Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
gigax Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har en ganske ny Asus, og uansett hva jeg setter i den (høytalere, headphones/-set, plugger) så knitrer det noe forferdelig.Uten noe i høres lyden ganske grei ut. Knitrer litt da og ved høyt volum, men ikke på langt nær så mye som når jeg setter i ting. Hva kan dette komme av? Kan være et dårlig lydkort på PCen. Lenke til kommentar
qaroline Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Det er forresten ikke slik i to av mine venners identiske pcer. Lenke til kommentar
qaroline Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Absolutt ingen her som har anelse om hva det kan være? Kan det være feil med ledning-greier inni pcen? (Ja, jeg er noob) Eller med selve hullet hvor man plugger i sånne ting? Lenke til kommentar
qaroline Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg nekter å tro at ingen her har peiling? Lenke til kommentar
qaroline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Ingen som har peiling? Prøvd ut flere headphones, plugger og headset nå. Samme problemet. De har funka fint på andre ting(mp3, mobil osv) men med en gang jeg plugger de i pcen blir det knitring og jævelskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå