unwill Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har en bærbar Dell Latitude nå, Lurer på om det går greit om jeg formaterer alt som er her og legger inn Mandrake... vil den finne alle hardware ene mine? Er Linux på bærbar noe lurt i det hele tatt? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Det skulle vel gå helt fint. Mitt inntrykk er at Linux fungerer bra på Linux, kansje med litt mer kludder enn på stasjonære. Se fx. http://groups.google.com/groups?q=dell+lat...=&ie=UTF-8&sa=G Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Mitt inntrykk er at Linux fungerer bra på Linux Hmmz? Litt sent på kvelden eller hva? Sov litt og prøv å svare igjen Lenke til kommentar
dagulf Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har en dell latitude c600 og har testet ut noen distroer på den. Lycoris, Mandrake 8.2 og RH 7.2 og 8 fungerte rimelig bra. Det innebygde winmodemet har jeg aldri fått til å virke, men jeg har heller ikke bruke mye energi på det siden jeg ikke trenger analogt modem. Lydkvaliteten på var litt varierende. Alt i alt virker RH 8 best på min hw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå