Gå til innhold

Tråden kan stenges.. fått hjelp

veluci

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig vanskelig å anbefale noe før du gir en litt bedre indikasjon på hvilke spill du liker.

Dette er tross alt to helt forskjellige spill, med sine positive og negative sider.

Min personlige anbefaling er helt klart Mass Effect, mens andre fort kan anbefale Assasins Creed basert på sine preferanser.

Mat oss med litt mer info så får du et bedre svar.

Ellers anbefaler jeg deg å sjekke omtalen av begge spillene her på Gamer.no eller feks Gametrailers.com.

Lenke til kommentar

Har spilt meg igjennom begge og vil helt klart anbefale Mass effect. Dette er selvsagt fullstendig avhengig av hvilke type spill du liker.

Mass Effect er et actionrollespill med fokus på en episk historie. Det er mye interaktiv dialog i det, så det er ikke nonstop action for å si det slik. Mass effect er kanskje ikke spillet for deg hvis du liker konstant action, og blir kjedet etter 2 minutter med dialog eller historie. Første gjennomspilling brukte jeg 50 timer på, noe som kanskje er i meste laget, men jeg ville oppleve alt. Spillet er også verd å spille flere ganger for å oppleve forskjellene mellom og være lovlydig og renegade.

Assassin's Creed er mer et actionadventure ala Crackdown og GTA, bare at settingen er Jerusalem og nærområdene i 1191. I motsetning til GTA så er det lite variasjon i hva du kan gjøre, og spillet blir fort kjedelig etter noen timer. Spillet er derimot veldig pent, og historien er helt ok.

Men hvis du liker slike typer spill så vil jeg heller anbefale deg å kjøpe Crackdown.

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar

Har både Crackdown, Mass Effect og Assassin's Creed, jeg anbefaler deg i å kjøpe Mass Effect.

AC blir utrolig repetitivt etter hvert, jeg tviler stort på at du gidder å spille mer enn en gang gjennom det før du legger spillet på hylla (det er nå hva jeg tror). Crackdown er i og for seg et bedre spill enn AC om du liker den type spill, men historien er så og si borte og spillet fokuserer på action, men det innfrir og det er fantastisk bra å være Semi-Supermann.

Mass Effect har mer dybde og lar deg gjøre karakteren din egen i MYE større grad, og derfor kan du velge om du vil spille som ond eller god etc. og dermed få mye mer ut av spillet. Det er også høy gjenspillingsverdi. Det krever at du bruker en del tid på å sette deg inn i spillet og du må også like rollespill og Star Wars-aktige settinger. Det er noen grafiske bugs som treg teksturoppdatering og annet, så om du er ute etter en grafisk åpenbaring så er vel heller AC et bedre spill.

Et annet tidkrevende spill til 360 er TES IV: Oblivion, jeg har brukt hundrevis av timer på det og det, samt Crackdown, er ekstremt billig nå for tiden. Koster vel et par hundrelapper for hver i brukthyllene til EB Games.

Lenke til kommentar
Har både Crackdown, Mass Effect og Assassin's Creed, jeg anbefaler deg i å kjøpe Mass Effect.

AC blir utrolig repetitivt etter hvert, jeg tviler stort på at du gidder å spille mer enn en gang gjennom det før du legger spillet på hylla (det er nå hva jeg tror). Crackdown er i og for seg et bedre spill enn AC om du liker den type spill, men historien er så og si borte og spillet fokuserer på action, men det innfrir og det er fantastisk bra å være Semi-Supermann.

Mass Effect har mer dybde og lar deg gjøre karakteren din egen i MYE større grad, og derfor kan du velge om du vil spille som ond eller god etc. og dermed få mye mer ut av spillet. Det er også høy gjenspillingsverdi. Det krever at du bruker en del tid på å sette deg inn i spillet og du må også like rollespill og Star Wars-aktige settinger. Det er noen grafiske bugs som treg teksturoppdatering og annet, så om du er ute etter en grafisk åpenbaring så er vel heller AC et bedre spill.

Et annet tidkrevende spill til 360 er TES IV: Oblivion, jeg har brukt hundrevis av timer på det og det, samt Crackdown, er ekstremt billig nå for tiden. Koster vel et par hundrelapper for hver i brukthyllene til EB Games.

ble over bevist nå.. takker for alle svar... blir mass effeckt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...