mau5trap Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei. Er så dritt lei min nåværende jobb på Prix. Hatt den i snart 3 år og er interessert i en ny jobb. Har tenkt litt på klesbutikk (bør være en jeg selv kunne lagt igjen penger i ). Spørsmålet mitt er egentlig. Er det litt bøg å jobbe i klesbutikk om man er 18 år gammel mann (greit, gutt)? er det litt som mannelige frisører? hva mener dere? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 nei hvorfor skulle det være det? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Min menig: Ikke i det hele tatt. Eller viss du jobber i en dameklessbutikk så kan du begynne å lure. Men står du der i designer (evt. dress) klær i f.eks en merkekless som capone så er det ikke "femi". Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hehe, hadde jeg sett en mann jobbe på f.eks H&M, butikk for babyklær, Vera Moda osv, ville jeg ikke nølt med å tenke homo Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Hehe, hadde jeg sett en mann jobbe på f.eks H&M, butikk for babyklær, Vera Moda osv, ville jeg ikke nølt med å tenke homo sant, men hvis du hadde sett meg på f.eks carlings eller JC? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Høres ikke så gay ut det da. ^^ Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nopp. det er ikke gay etter min mening Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hehe, hadde jeg sett en mann jobbe på f.eks H&M, butikk for babyklær, Vera Moda osv, ville jeg ikke nølt med å tenke homo sant, men hvis du hadde sett meg på f.eks carlings eller JC? JC... Halvgay ihvertfall. En butikk det oser manndom av er Dressmann. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er vel seksuell frustrasjon som gjør at man spør om slikt? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hehe, hadde jeg sett en mann jobbe på f.eks H&M, butikk for babyklær, Vera Moda osv, ville jeg ikke nølt med å tenke homo sant, men hvis du hadde sett meg på f.eks carlings eller JC? JC... Halvgay ihvertfall. En butikk det oser manndom av er Dressmann. pøh.. Dressmann er, som du sier, skikkelig mandig.. Ihvertfall der jeg bor. JC, og de andre mer "hippe" kleskjedene tenker jeg absolutt ikke noe om menne som står i kassen.. Untatt "han må være emo!".. Det er det eneste jeg har tenkt om mennene jeg har sett på klesbutikker Lenke til kommentar
Haakon88 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hehe, hadde jeg sett en mann jobbe på f.eks H&M, butikk for babyklær, Vera Moda osv, ville jeg ikke nølt med å tenke homo Hvorfor syns du det er homo og jobbe for H&M? De har da like mye gutteklær som jenteklær der. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Å jobbe i kles-butikk for gutter er like ille som å være mannlig frisør! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvis du har en "homofil" holdning fra før, så virker du homofil enten du jobber i Prix, biltema eller en hvilkensomhelst klesbutikk. Hvis du ikke har en "homofil" holdning så virker du heller ikke homofil. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Å jobbe i kles-butikk for gutter er like ille som å være mannlig frisør! ...altså helt greit. Finnes mange yrker der jeg syns kvinner passer bedre enn menn, men verken frisør eller klesbutikkmedarbeider kommer under den kategorien (i mitt hode hvertfall). Lenke til kommentar
EJN Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det fungerer ikke slik at du blir homo av å selge klær i stedet for øl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå