Opelduude Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Overskriften sier det meste. Noen bra tips? American pie har jeg sett. Helst humorfilmer Edit: kommentarer om min type humor resulterer i en raportering. Endret 24. januar 2008 av bowlingman Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Overskriften sier det meste. Noen bra tips? American pie har jeg sett. Helst humorfilmer Edit: kommentarer om min type humor resulterer i en raportering. Haahah ja jeg har sett den American pie! Den er så bra liksom eplepai!? varm! hva gir du meg!? Tror det har kommet en til American pie! American pie 2 men den har jeg ikke sett hørte den skulle være med mye kofferhumor! Menne assa serriøst, jeg har en mappe full av kofferhumor men slettan dessverre, fikk sånn datavirus Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Overskriften sier det meste. Noen bra tips? American pie har jeg sett. Helst humorfilmer Edit: kommentarer om min type humor resulterer i en raportering. Haahah ja jeg har sett den American pie! Den er så bra liksom eplepai!? varm! hva gir du meg!? Tror det har kommet en til American pie! American pie 2 men den har jeg ikke sett hørte den skulle være med mye kofferhumor! Menne assa serriøst, jeg har en mappe full av kofferhumor men slettan dessverre, fikk sånn datavirus Tror det har kommet en American Pie 2?... Hvor lenge har du levd i en hule a?Det er hittil 6 American Pie filmer, og tror at det kommer mange fler dessverre. Uansett så tror jeg Dorm Daze har koffert humor, men trokke selve filmer er bra. Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 dårlig humor dere har... Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 har det kommet 6 American pie! Jeg har sett den ene med Varm eplepai! Det er den første har ikke sett de andre! Er de også bra kofferhumor? Har den første på cd her brente den skrev med tusj på eplepai Ikke si han har koffert humor han raporter deg Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 har det kommet 6 American pie! Jeg har sett den ene med Varm eplepai! Det er den første har ikke sett de andre! Er de også bra kofferhumor? Har den første på cd her brente den skrev med tusj på eplepai Ikke si han har koffert humor han raporter deg åja ups Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 american pie 2 i helge Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Komiskt, nesten et lite gullkorn^^ Superbad har vel endel kofferthumor.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Komiskt, nesten et lite gullkorn^^ Superbad har vel endel kofferthumor.. Hadde tenkt å nevne den selv, men Opera var treg og klikket. Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Superbad er veldig morsom. Særlig de to politimennene! Myye kofferhumor i den filmen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 dårlig humor dere har... Humoren er ikke det værste i denne tråden... Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Roadtrip, Eurotrip, Sexico, Not Another Teen Movie er de titlene jeg kommer på i farten.. Endret 14. februar 2008 av Machius Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bare jeg som ler og ler av denne tråden? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nei. Du er ikke den eneste. Humrer for meg selv. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bare jeg som ler og ler av denne tråden? Absolutt ikke. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er dette en parodi på en form for tråd elns? Jeg finner alt det her vanskelig å svelge :O Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Dette må jo være tull Det finnes jo tusenvis av sånne komedier, ikke mange bra da. Superbad er vel den aller beste, men den er jo nevnt så. Harold & Kumar Go to White Castle er en morsom liten perle. Endret 17. februar 2008 av Haarvekst Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) ja bare le dere av meg! jeg vet ikke men syntes at american pie var morsom og som trådstarteren sa så er det kofferhumor som jeg liker bedre men si flere filmer jeg syntes de type filmene er de morsome jeg bryr meg ikke....... laster på nummer 3 av american pie nå men går ikke så fort Edit: redigerte litt Endret 18. februar 2008 av Nesebrus Lenke til kommentar
EWR Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg finner alt det her vanskelig å svelge :O Når vi snakker om koffert humor! Haha! Men Napelon dynamite, har ikke sett den men har hørt at den skal ha den humoren, og kanskje Lets talk about sex, har ikke sett den heller men det er han kule fyren med de litt store øyenbryn som er med i filmen. Endret 18. februar 2008 av Willy the kid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå