Gå til innhold

Vil du ha fleir invandrarar?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Kall meg gjerne rasistisk, men jeg synes det er flott å tenke på at det finnes en verden der det både er hvite, brune, svarte, gule osv mennesker. Mennesker som har hver sin kultur og bygger denne opp uavhengig av hverandre. Men sånn som det ligger ann i dag, så vet vi jo at f.eks. i USA der vil et enormt flertall av befolkningen være brune (edit: hispaniske) om noen generasjoner, og i europe så faller fødselsratene på etniske hvite, mens innvandrere fra f.eks. midtøsten har en eksplosiv reproduksjonsevne, så om få generasjoner vil hvite være et mindretall, og sannsynligvis også den kulturen og politikken de etniske hvite står for.

 

Det blir ikke noe fargerikt felleskap om alle er brune.

Endret av Bellicus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kall meg gjerne rasistisk, men jeg synes det er flott å tenke på at det finnes en verden der det både er hvite, brune, svarte, gule osv mennesker. Mennesker som har hver sin kultur og bygger denne opp uavhengig av hverandre. Men sånn som det ligger ann i dag, så vet vi jo at f.eks. i USA der vil et enormt flertall av befolkningen være brune (edit: hispaniske) om noen generasjoner, og i europe så faller fødselsratene på etniske hvite, mens innvandrere fra f.eks. midtøsten har en eksplosiv reproduksjonsevne, så om få generasjoner vil hvite være et mindretall, og sannsynligvis også den kulturen og politikken de etniske hvite står for.

 

Det blir ikke noe fargerikt felleskap om alle er brune.

Nei, men det vil kanskje bli mindre rasisme? :hmm:

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Kall meg gjerne rasistisk, men jeg synes det er flott å tenke på at det finnes en verden der det både er hvite, brune, svarte, gule osv mennesker. Mennesker som har hver sin kultur og bygger denne opp uavhengig av hverandre. Men sånn som det ligger ann i dag, så vet vi jo at f.eks. i USA der vil et enormt flertall av befolkningen være brune (edit: hispaniske) om noen generasjoner, og i europe så faller fødselsratene på etniske hvite, mens innvandrere fra f.eks. midtøsten har en eksplosiv reproduksjonsevne, så om få generasjoner vil hvite være et mindretall, og sannsynligvis også den kulturen og politikken de etniske hvite står for.

 

Det blir ikke noe fargerikt felleskap om alle er brune.

Nei, men det vil kanskje bli mindre rasisme? :hmm:

 

Det blir kanskje mindre uenigheter om alle har sammen mening som meg, så hold kjeft, for da blir det mindre uenigheter. See my point?

Lenke til kommentar

Jepp. Hva har det for meg å si at du er halvt pakistaner? Så lenge du oppfører deg som folk så har jeg ikke noe mot at du oppholder deg i Norge. Hadde du f.eks voldtatt nabojenta så ville det ikke kostet meg en kalori å krevd deg deportert til pakistan. Det er ingen her som sier at alle skal kastes ut eller stenges ute, men at vi skal forbeholde oss retten til å kaste ut de som ikke klarer å følge de reglene vi har her.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Kall meg gjerne rasistisk, men jeg synes det er flott å tenke på at det finnes en verden der det både er hvite, brune, svarte, gule osv mennesker. Mennesker som har hver sin kultur og bygger denne opp uavhengig av hverandre. Men sånn som det ligger ann i dag, så vet vi jo at f.eks. i USA der vil et enormt flertall av befolkningen være brune (edit: hispaniske) om noen generasjoner, og i europe så faller fødselsratene på etniske hvite, mens innvandrere fra f.eks. midtøsten har en eksplosiv reproduksjonsevne, så om få generasjoner vil hvite være et mindretall, og sannsynligvis også den kulturen og politikken de etniske hvite står for.

 

Det blir ikke noe fargerikt felleskap om alle er brune.

Nei, men det vil kanskje bli mindre rasisme? :hmm:

 

Nei det er da rasismen startar på alvor, innvandrarane kjem til å bli 100 gangar verre enn det vi er, fordi dei har kultur som seie at dei kan gjør det!

(Untatt vest asia)

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Jepp. Hva har det for meg å si at du er halvt pakistaner? Så lenge du oppfører deg som folk så har jeg ikke noe mot at du oppholder deg i Norge. Hadde du f.eks voldtatt nabojenta så ville det ikke kostet meg en kalori å krevd deg deportert til pakistan. Det er ingen her som sier at alle skal kastes ut eller stenges ute, men at vi skal forbeholde oss retten til å kaste ut de som ikke klarer å følge de reglene vi har her.

Tenkte på det de sa om rasisme.

Lenke til kommentar

Det har null og niks med rasisme å gjøre. Mener du virkelig at vi skal godta at innvandrere kommer hit og voldtar, raner og dreper? Som sagt, det er ikke innvandrere som oppfører seg folk vil til livs, men de som ikke klarer å oppføre seg. Ærlig talt, missforstår du med vilje eller er du bare for blind til å forstå det folk skriver?

Lenke til kommentar
Det har null og niks med rasisme å gjøre. Mener du virkelig at vi skal godta at innvandrere kommer hit og voldtar, raner og dreper? Som sagt, det er ikke innvandrere som oppfører seg folk vil til livs, men de som ikke klarer å oppføre seg. Ærlig talt, missforstår du med vilje eller er du bare for blind til å forstå det folk skriver?

Nei, men det vil kanskje bli mindre rasisme? :hmm:

Mente bare at jeg ikke liker (mange)svartinger selv om jeg er brun sjøl. Dermed så tviler på at det blir mindre rasisme hvis alle er brune.

Lenke til kommentar
Det er uansett en løgn at vi trenger innvandrere i Norge. Innvandring generelt fører for det meste bare til problemer. Det vi trenger er svært høyt utdannede innvandrere innenfor en håndfull sektorer (helse, økonomi osv.), som er villige til å lære perfekt norsk, og ORKER å håndtere sære og pirkete nordmenn, men til gjengjeld for god betaling.

 

"Det vi trenger er utrolig glupe mennesker med doktorgrader innenfor sentrale sektorer, som er villige til å kunne kommunisere og skal ta imot dritt fra "idiotnordmenn" som har hatt en dårlig dag på jobben eller hjemme, til gjengjeld for stygge blikk fra norske medarbeidere og "kunder", og ræva lønn for all den dritten de får." - Direkte oversatt.

 

Vi hadde ikkje trengt innvandrar vis vi hadde lagdt økonomiske fordelar til å ha ungar.

Vi kunne ha brukt dei pengane vi brukar til å betale for alle kostnadane innvandrarane fører til i dag til å betale for dessa fordelane.

 

Problemet som kommer til å ødelegge Norge som nasjon er at vi ikkje klare å tenke enkle løysningar som den eg sa no.

 

Dette viser hva som hender når folk begynner å tro på sin egen propaganda som virkelighet. Innvandrere er økonomisk bidragsytere til Norge og ikke utgifter i sum.

 

Propoganda???

Det var min løsning på problemet.....

Det er ivertfall ikkje virkelegheit endå :D

 

Kvifor har dåke så jævla lyst på dssa innvandrerane da?

Innvandrar jengane gjør jo byar som oslo livsfarleg å vere i og det kan ikkje vere så masse vi tjenar på innvandrerane fordi vi må jo betale for norskopplering, dei utan jobb, skadene nokon av dei gjør, stjeling, asylmotaka og heilt sikkert masse meir.

 

Å ja du. "Jeg går med en MP5 i sekken hver gang jeg skal på høyskolen fordi jeg rett og slett HATER alle dere nordmenn"......Skjerpings Oleoh. Selvom jeg er en invandrer så betyr det ikke at jeg gjør byens gater livsfarlige av den grunn, snarere tvert imot. Du har ikke betalt en dritt for norskopplæringa mi, den har jeg stått for selv og sist jeg sjekket så betaler ikke norske ungdom for VGS (som jeg gikk på etterpå)? Og du mener at den jobben jeg har som betaler for utdanningen min og husleie og mat er ikke job? Spar meg for de generaliserende kommentarene dine.

 

Jeg har jobbet for å få meg opp på beina siden dag 1. Det er UHØRT at en kis som deg skal komme og si at jeg er en snylter og kriminell fordi jeg er en innvandrer.

 

Vel skrevet, skulle til å si det selv. Hva bryr det disse rasistene hvem som bor her? De er jo bare redde for noe annet.

 

Trur det er du som har det rare problema som du har skreve, vis det heile tatt er noko, fordi det har ikkje noko med at dei er negera eller asiatar, vi har store problem med å få dei til å oppføre seg og bli ein del av Noreg sin befolkning.

I tilleg burde vi berre ta inn dei som vi kan tjene på, slik som dei som har utdanning.

Grunnen til at eg ikkje vil ha innvandring er at for mangen av dei dannar kriminelle gjengar og trur dei er så kule og meir verdt enn oss nordmenn.

 

Berre sei at eg er rasist fordi eg ikkje vil ha fleir innvandrarar, kva kan eg gjør med meiningane mine??

Tvila ivertfall sterkt på at AP klarar å forandre meg :!:

 

Som vi kan tjene på....Hvordan tjener du på det personlig egentlig? Hvem er "vi"? Mener du virkelig at de som kommer hit for å skaffe seg utdanning/høy utdanning skal nektes adgang til riket? Nå må du nesten passe deg, du er ikke helt UDI heller :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Nei, ei vil vi ha, men ikkje dei som vi ikkje kan tjene på :)

 

Langt sitat fjernet av moderator.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Nei, ei vil vi ha, men ikkje dei som vi ikkje kan tjene på :)

 

Langt sitat fjernet av moderator.

 

Du får det til å høres ut som om du vil ha et "produkt" for så å tjene på det. Det er tross alt mennesker det her er snakk om.

 

Veit, men kva har vi å tene på at folk vi må betale for kjem inn i landet, vi sender jo så mangen pengar til utlandet uansett, så eg tvilar på at vi har så skittne sjelar når det gjeld akkurat det.

Lenke til kommentar
Nei, ei vil vi ha, men ikkje dei som vi ikkje kan tjene på :)

 

Langt sitat fjernet av moderator.

 

Du får det til å høres ut som om du vil ha et "produkt" for så å tjene på det. Det er tross alt mennesker det her er snakk om.

 

Veit, men kva har vi å tene på at folk vi må betale for kjem inn i landet, vi sender jo så mangen pengar til utlandet uansett, så eg tvilar på at vi har så skittne sjelar når det gjeld akkurat det.

 

 

1) Betaler DU for det? Hvordan vet du det?

2) Så "vi" sender "masse" penger til alle land det kommer flyktninger/asylsøkere/immigranter/"utlendinger" fra?

3) Hvorfor skal landet ha en skitten sjel for å nekte/tillate adgang til dem?

 

For å si det sånn, har man ett reelt mål når man flytter hit, så burde man få være. Kommer en hit bare fordi en kan, uten noe reelt mål, så er man dømt til å leve på "sosialen" og ikke kunne hverken språket eller lokale "skikk".

 

Men jeg må si at jeg er meget kritisk til dine utsagn. De kunne ikke ha vært mer generelle og nedverdigende.

 

edit:

 

Du har ikke betalt en dritt for at jeg kom hit og er her nå, det har jeg sørget for selv. Og det er garantert flere som meg, som slår røtter og ikke vandrer løst i lufta, som du heller ikke har betalt noe for.

 

Apropo "penger til utlandet". Til hvilke formål? Hvem drar nytte av det? Kommer disse midlene frem til riktige personer/steder? Hjelper det i det hele tatt?

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Nei, ei vil vi ha, men ikkje dei som vi ikkje kan tjene på :)

 

Langt sitat fjernet av moderator.

 

Du får det til å høres ut som om du vil ha et "produkt" for så å tjene på det. Det er tross alt mennesker det her er snakk om.

 

Veit, men kva har vi å tene på at folk vi må betale for kjem inn i landet, vi sender jo så mangen pengar til utlandet uansett, så eg tvilar på at vi har så skittne sjelar når det gjeld akkurat det.

 

1) Betaler DU for det? Hvordan vet du det?

2) Så "vi" sender "masse" penger til alle land det kommer flyktninger/asylsøkere/immigranter/"utlendinger" fra?

3) Hvorfor skal landet ha en skitten sjel for å nekte/tillate adgang til dem?

 

For å si det sånn, har man ett reelt mål når man flytter hit, så burde man få være. Kommer en hit bare fordi en kan, uten noe reelt mål, så er man dømt til å leve på "sosialen" og ikke kunne hverken språket eller lokale "skikk".

 

Men jeg må si at jeg er meget kritisk til dine utsagn. De kunne ikke ha vært mer generelle og nedverdigende.

 

edit:

 

Du har ikke betalt en dritt for at jeg kom hit og er her nå, det har jeg sørget for selv. Og det er garantert flere som meg, som slår røtter og ikke vandrer løst i lufta, som du heller ikke har betalt noe for.

 

Apropo "penger til utlandet". Til hvilke formål? Hvem drar nytte av det? Kommer disse midlene frem til riktige personer/steder? Hjelper det i det hele tatt?

 

1.Skatt

2. Ja, til skular mat og utvikling

3. Eg har ikkje sakt at det er stygt å ikkje la innvandrarar inn i landet, men det er jo nokon som syns det.

 

Du ja, men dei som er fattige og ikkje har utdanning på vi betale for

Lenke til kommentar
1.Skatt

2. Ja, til skular mat og utvikling

3. Eg har ikkje sakt at det er stygt å ikkje la innvandrarar inn i landet, men det er jo nokon som syns det.

 

Du ja, men dei som er fattige og ikkje har utdanning på vi betale for

 

Du går glipp av poenget mitt. Du uttaler deg på grunnlag av en falsk, fordomsfull illusjon av innvandrere.

 

Du betaler skatt uansett, om det er en innvandrer som trenger det eller ikke. Og igjen må jeg presisere faktum at du ikke kan bekrefte at midlene kommer frem til riktig sted/person og blir benyttet til det formålet som det var blitt avtalt om. dessverre så er det ofte slik at slike "lån" eller "gaver" fra utlandet har en lei tendens til å forsvinne helt eller delvis, eller bli brukt til noe helt annet.

 

Penger hjelper ikke en dritt, og det forstår dessverre ikke regjeringer rundt i verden.

Lenke til kommentar

Norge har ikke innvandring. Norge har ikke hatt innvandring i en årrekke. Norge slipper inn ca. 22% av asylsøkere. Dvs, mennesker som flykter fra alvorlige menneskerettighetsbrudd. Hvordan Norge behandler asylsøkere er dessverre nok et skammens kapitell, men tilbake til innvandring:

 

Norske og utenlandske økonomer viser hvordan BNP vekst øker med innvandring og i Norges tilfelle er innvandring høyst nødvendig. Det er ca. 40.000 arbeidsledige og nesten samme antallet ikke fylte jobber i Norge. Befolkningen er i ferd med å eldes dramatisk raskt, dvs. at antallet ledige jobber bare vil øke i framtiden. Norge må derfor åpne for innvandring eller se samfunnet forvitre på rot.

 

Og før vi trekker inn "problemer" så minner jeg igjen om at 0,001% av innvandrere er innvolvert i alvorlig kriminalitet.

 

Fakta er også at innvandrere *ikke* er en utgift for den norske stat, tvert imot er skattekrone inntektene betydelig mer enn utgiftene, og det for skolering, helse, trygd, pensjon etc. alt inkludert.

 

Innvandring er naturlig, Norge har alltid hatt innvandring. Enten det var germanere, irrer, anglo-saxere, slavere, kvener eller pakistanere og indere.

Endret av NTD
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Norge har ikke innvandring. Norge har ikke hatt innvandring i en årrekke. Norge slipper inn ca. 22% av asylsøkere. Dvs, mennesker som flykter fra alvorlige menneskerettighetsbrudd. Hvordan Norge behandler asylsøkere er dessverre nok et skammens kapitell, men tilbake til innvandring:

 

Norske og utenlandske økonomer viser hvordan BNP vekst øker med innvandring og i Norges tilfelle er innvandring høyst nødvendig. Det er ca. 40.000 arbeidsledige og nesten samme antallet ikke fylte jobber i Norge. Befolkningen er i ferd med å eldes dramatisk raskt, dvs. at antallet ledige jobber bare vil øke i framtiden. Norge må derfor åpne for innvandring eller se samfunnet forvitre på rot.

 

Og før vi trekker inn "problemer" så minner jeg igjen om at 0,001% av innvandrere er innvolvert i alvorlig kriminalitet.

 

Fakta er også at innvandrere *ikke* er en utgift for den norske stat, tvert imot er skattekrone inntektene betydelig mer enn utgiftene, og det for skolering, helse, trygd, pensjon etc. alt inkludert.

 

Innvandring er naturlig, Norge har alltid hatt innvandring. Enten det var germanere, irrer, anglo-saxere, slavere, kvener eller pakistanere og indere.

 

Det er innvandring om nokon kjem inn i landet om det er flyktingar eller ein anna person som ikkje kjem fra Noreg.

 

Som eg har sakt tidligare får man økonomiske problem vis man får ungar i dag, kanskje å gi dei meir støtte vil få den Norske befolkninga til å ville ha fleir ungar...

 

Innvandring før var over langt mindre distanse enn vi har i dag, derfor må du fårstå at det blir store problem med å forstå kverandre sin kultur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...