Gå til innhold

Vil du ha fleir invandrarar?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Bra post Quayle!

 

 

R@age: Så lenge religionen blir praktisert privat og ikke kommer i konflikt med våre lover, levemåte eller politikken skal dem for all del få lov til å gjøre hva dem vil. Det er ingen her som prøver å utslette noen religion, jeg påpeker bare at religion skal være en privatsak som skal holde seg langt unna politikken.

 

Å lære om hvordan islam blir praktisert sammen med politikken og hvordan koranen er en rettningslinje for lovene i flere av disse landende, er jeg helt enig med deg, dette må det norske folket lære mer om så vi alle våkner opp og ser hvor grusom denne ideologien faktisk er.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som mange før meg må jeg nok si at jeg tror ikke Islam i seg selv er problemet, men kulturen rundt landene der religionen praktiseres. Ikke dermed sagt at man ikek kan si at muslimer som gruppe er farfligere enn andre, men jeg tror ikke det er religionen i seg selv.

 

Ellers må jeg si at jeg trakk litt på smilebåndet når NTD igjen demonstrerte hvor glup han er :p

Lenke til kommentar
Jeg synes utviklingen er skremmende. Snakket med en jente fra Stovner som hadde fått bank fordi hun var hvit og norsk.

Dette har jeg også hørt om, og da begynner vi virkelig å kjenne innvandringen på kroppen (bokstavelig talt). De må ikke glemme hvor de faktisk bor.

 

At dere gidder å bruke tiden deres på å prøve å skape et nazist samfunn? Hva feiler det hjernen deres?

Tror heller det er noe med hjernen din som gjør at du ikke skjønner hva vi FAKTISK sier, men dette er jo ikke noe nytt når det gjelder den "anti rasisitiske venstre siden i Norge"!

 

EDIT: Skrivelief

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Ikke det at det har noe med saken å gjøre, men.

I Oslo her om dagen så jeg for første gang en etnisk norsk muslim. Han hadde til og med fått på seg den skjørt-lignende saken og tusla rundt med en gjeng somaliere. Jeg vet ikke helt hva dere synes om det, men jeg forventet ikke at konvertering til Islam skulle komme så 'raskt'. For meg er det en skremmede utvikling, og jeg hadde helst sett at muslimer ble ateister evt agnostikere. For la oss innse det folkens, koranen, toraen, biblen o.l er fylt til randen av røverhistorier fra gamledagene.

Lenke til kommentar
Ikke noe galt med kritisk tenkning, men synd når redde personer finner ord på det de frykter på nettet og svelger hvert ord av det. dessverre er magefølelse nokså oppskrytt, spesielt blant individer som får sitt bilde av verden primært fra tabloider og tv. Jeg ville likt å se deg dokumentere dine påstander, ettersom jeg er litt allergisk mot absolutte sannheter.

 

Hva kan du egentlig om Islam? Jeg synes du går rundt grøten til de grader her og bruker hersketeknikk ved å late som min kilder kun kommer fra tabloider og TV.

Jeg har gått på VGS på Oslo Øst og der var det vanlig å kalle jenter "hore" og i tillegg til mente mange at man burde svare med vold på Muhammed-karikatur krisen, en god del så også Osama Bin Laden som en helt.

 

Tull. Det er lov å bli provosert over ytringer, det skjer i Norge hver eneste dag. Hvorfor skal ikke muslimer ha lov til det?

 

De kan holde på alt de vil for min skyld men da skulle man jo tro at de var for den samme ytringsfriheten til de som har andre oppfatninger, ganske dobbeltmoralsk hva? Slik som jeg ser det har jeg alle rettigheter til å kritisere dem uansett selv om det virker som du er mot dette.

 

Jeg ser bare masse løse påstander uten snev av ryggdekning. dessverre er det ikke spesielt originalt heller. Man blir ikke ekspert på Islam av å lese løsrevne koransitater på brunskjortenettsider fra Amerika.

 

Akkurat som det meste det kaster ut av deg da? Lavmål at du bruker personangrep for å "vinne" diskusjonen, typisk at dere som er for innvandring assosierer de som er imot med Nazisme og Rasisme for å usakliggjøre enhver diskusjon av innvandringen.

 

 

Det er vel det de har kalkulert med.

 

So? Akkurat som politisk venstreside slikker støvelen til Islamistene for å sanke stemmer hos innvandrere da?

 

 

Islamsk Råd - Vil ikke ta avstand for dødsstraff for homofili

 

Islamforskerne har sviktet

 

Ytringsfrihetens grenser og islamforskernes dilemma

 

Jihad in Britain - Part 1

 

The Islamization of Europe - Part 1 [once deleted series]

 

Politiaksjon mot omskjæring

 

Sjokkrapport om tvangsekteskap

 

Trykkingen av Muhammed-tegninger er ekstremisme

 

Bør blasfemiske ytringer forbys?

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Hvilken av disse tingene vil du ikke finne Kristne organisasjoner som forfekter i Norge? Ta deg sammen, det er dere som går rundt med en paranoid vrangforestilling av muslimer. Det kalles Islamofobi og er en form for rasisme. Noe lignende har vi ikke sett siden Jødeforfølgelsene i 1930-årene. Dere vet vel hvordan det endte?

 

Fakta er:

 

1) 0,001% Av muslimer er innvolvert i alvorlig kriminalitet.

2) 80% av muslimer i Norge er det som betegnes som sekulariserte, dvs. like religiøse som dere en vanlig nordmann er kristen. Det er omtrent det samme tallet for Kristne.

3) Islam er ikke en verre religion enn Kristendommen

4) Den aller meste av den politiske volden i Norge og Sverige er fra Islamofober/Høyreekstreme og ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Hvilken av disse tingene vil du ikke finne Kristne organisasjoner som forfekter i Norge? Ta deg sammen, det er dere som går rundt med en paranoid vrangforestilling av muslimer. Det kalles Islamofobi og er en form for rasisme. Noe lignende har vi ikke sett siden Jødeforfølgelsene i 1930-årene. Dere vet vel hvordan det endte?

 

Fakta er:

 

1) 0,001% Av muslimer er innvolvert i alvorlig kriminalitet.

2) 80% av muslimer i Norge er det som betegnes som sekulariserte, dvs. like religiøse som dere en vanlig nordmann er kristen. Det er omtrent det samme tallet for Kristne.

3) Islam er ikke en verre religion enn Kristendommen

4) Den aller meste av den politiske volden i Norge og Sverige er fra Islamofober/Høyreekstreme og ikke omvendt.

 

ikkje ein verre relgion???

Ja la oss ta å drepe fiandane våre eller skal vi vende det andre kinnet til....hmmmm, dei hørest heilt like ut for meg.

Muslimane terroriserar oss, så regnar du med at vi skal like dei....?

Virkar som du har ein vrangforestilning om kordan menneskehjerna fungerar.

Lenke til kommentar
Hvilken av disse tingene vil du ikke finne Kristne organisasjoner som forfekter i Norge? Ta deg sammen, det er dere som går rundt med en paranoid vrangforestilling av muslimer. Det kalles Islamofobi og er en form for rasisme. Noe lignende har vi ikke sett siden Jødeforfølgelsene i 1930-årene. Dere vet vel hvordan det endte?

 

Fakta er:

 

1) 0,001% Av muslimer er innvolvert i alvorlig kriminalitet.

2) 80% av muslimer i Norge er det som betegnes som sekulariserte, dvs. like religiøse som dere en vanlig nordmann er kristen. Det er omtrent det samme tallet for Kristne.

3) Islam er ikke en verre religion enn Kristendommen

4) Den aller meste av den politiske volden i Norge og Sverige er fra Islamofober/Høyreekstreme og ikke omvendt.

 

Igjen later du som muslimer er en etnisk gruppe, noe som de fleste forstår ikke henger på greip. Vi har ikke et "paronoid" syn på Islam, men et realistisk et, sier politisk Islam deg noe?

Islamofobi er heller ikke rasisme, men et begrep framsatt og brukt av folk på venstresiden for å svinebinde sine politiske motstandere via hersketeknikk.

Ironisk at du tar opp jødeforfølgelsene i og med at jøder i Norge sier de føler seg mer og mer truet her i landet grunnet den muslimske innvandringen og påfølgende angrep på dem.

 

1) Ren løgn hvordan kan du seriøst påstå at dette er sant? Innvandrere er generelt overrepresentert på krimstatistikken og det er latterlig å påstå noe annet, du ser dog kanskje ikke væpnet ran, vold og voldtekt som alvorlig kriminalitet men det er du ganske alene om.

2) Dette er ikke fakta og kun noe du påstår, spørreundersøkelser gir også ofte et feilaktig bilde selv om jeg tviler på at du får kildene dine fra noen seriøse statistiske undersøkelser. Jeg tror ikke det står så mye bedre til med de kristne heller selv om de fleste av disse tross alt er mindre ekstreme.

3) Her er vi i grunn ikke uenige, men problemet er at kristendommen har blitt sekualisert mens Islam fortsatt bærer preg av verdier hentet fra den mørkeste middelalder.

4) Dette er rent pisspreik, det er et svært lite antall nasjonalister i dette landet og enda færre nazister, det er vel heller ekstreme politiske organisasjoner på ytterste venstre som står for det meste av volden; særlig Blitz, SOS Rasisme og AFA.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Om folk slutter med dem og oss tenkning og begynner å se enkeltpersoner, så ville ting bli langt enklere. Det er ikke slik at noe noen få gjør er representativt for resten. Det er heller ikke slik at det noen få sier er representativt for alle, eller slik at de som utroper seg til representanter for resten nødvendigvis er det. Denne tråden ryker av dumskap.

 

Ironisk nok med karikaturstriden, så er ikke andre enn avisene selv ansvarlige for karikaturene. Men hele land er ansvarlige for noen puslete voldelige demonstrasjoner. Man ser hele veien at det som blir begått av enkeltpersoner, blir konstruert opp til å være normen for gruppen de tilhører. Dette skaper et djevelsk vrengebilde av muslimer. Jeg kan bare trekke den konklusjon at enkelte på død og liv skal ha noen å hate.

 

En annen ting som irriterer er at alt blåses opp fra en fjær til ti høns. Jeg kunne likt å diskutere løsninger på integreringsproblemer, men jeg tror jeg dropper det med en skrikende mobb.

Lenke til kommentar
Fakta er:

 

1) 0,001% Av muslimer er innvolvert i alvorlig kriminalitet.

2) 80% av muslimer i Norge er det som betegnes som sekulariserte, dvs. like religiøse som dere en vanlig nordmann er kristen. Det er omtrent det samme tallet for Kristne.

3) Islam er ikke en verre religion enn Kristendommen

4) Den aller meste av den politiske volden i Norge og Sverige er fra Islamofober/Høyreekstreme og ikke omvendt.

Jøss, jeg ser du tar din kamp mot statistikk så alvorlig at du selv tyr til fri fantasi når du trenger noen tall.

Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer er at alt blåses opp fra en fjær til ti høns. Jeg kunne likt å diskutere løsninger på integreringsproblemer, men jeg tror jeg dropper det med en skrikende mobb.

 

Merkelig at du kritiserer andre i og med at du stempler meg som Nazist, litt vanskelig å diskutere inntegreringsproblemer når man har en så pro-innvandrings attitude kanskje?

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer er at alt blåses opp fra en fjær til ti høns. Jeg kunne likt å diskutere løsninger på integreringsproblemer, men jeg tror jeg dropper det med en skrikende mobb.

 

Merkelig at du kritiserer andre i og med at du stempler meg som Nazist, litt vanskelig å diskutere inntegreringsproblemer når man har en så pro-innvandrings attitude kanskje?

Vanskelig å skille debattanter fra hverandre? :)

Lenke til kommentar
Vanskelig å skille debattanter fra hverandre? :)

 

Nopes, ikke i det hele tatt :) :

 

Jeg ser bare masse løse påstander uten snev av ryggdekning. dessverre er det ikke spesielt originalt heller. Man blir ikke ekspert på Islam av å lese løsrevne koransitater på brunskjortenettsider fra Amerika.
Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Gadd ikke lese gjennom alt, men her er min mening.

 

-Invandrere skal kunne norsk før de slippes inn, spesielt de som jobber med kunder mye av dagen sin. Jævlig lei av feks. bussjåfører som ikke kan hjelpe deg med en drit fordi de ikke kan språket.

-Begrense antallet de slipper inn.

-De som blir sluppet inn skal være på "prøve" i x antall år og hvis de gjør noe de ikke burde innenfor prøvetiden sin så hives rett ut av landet igjen.

-De får gjøre nytte for seg.

Lenke til kommentar
Vanskelig å skille debattanter fra hverandre? :)

 

Nopes, ikke i det hele tatt :) :

 

Jeg ser bare masse løse påstander uten snev av ryggdekning. dessverre er det ikke spesielt originalt heller. Man blir ikke ekspert på Islam av å lese løsrevne koransitater på brunskjortenettsider fra Amerika.

Som alt annet jeg har skrevet, så står jeg for det. Om du føler deg stemplet som nazist av dette, får det heller være. Det er ikke vanskelig å skjønne hvor propagandaen kommer fra opprinnelig.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
Gadd ikke lese gjennom alt, men her er min mening.

 

-Invandrere skal kunne norsk før de slippes inn, spesielt de som jobber med kunder mye av dagen sin. Jævlig lei av feks. bussjåfører som ikke kan hjelpe deg med en drit fordi de ikke kan språket.

 

Følgende dialog utspant seg på et postkontor for et par uker siden da undertegnede skulle kjøpe frimerker:

 

Søt hijabjente: Hei

 

Skumlingen: Hei jeg skal ha frimerker

 

Søt hijabjente: Skæl do pækkeeee hente

 

Skumlingen: Nei jeg skal ha frimerker

 

Søt hijabjente: Ser forrvirret ut og kontakter en mannsperson som tydeligvis er overordnet,

Mannsperson kommer til luken og sier til skumlingen:

 

Nååår do pækkeeee skal hentee do hænteseddeeeel må ha

 

Skumlingen: Jeg skal ikke ha pakke men frimerker

 

Skumlingen får en lys ide og lirer av seg: Do you have stamps?

 

Mannspersonen ser ut som om noen har slått til han med knyttet neve.

 

Lengre bak i køen stod en person som ropte noe på et språk som jeg ikke skjønner til han duden bak skranken,

resultatet var at skumlingen fikk frimerkene sine og gikk.

 

Dette var noe så enkelt som frimerker, det er mye mer og mere komplekse greier som kan og vil

gå galt når det gjelder Posten.

 

Synes at innvandrere uansett hvor de kommer fra skal kunne bevise at de skjønner språket vårt rimelig

bra før de får permanent opphold her.

Endret av Skummel_Fyr
Lenke til kommentar
Som alt annet jeg har skrevet, så står jeg for det. Om du føler deg stemplet som nazist av dette, får det heller være. Det er ikke vanskelig å skjønne hvor propagandaen kommer fra opprinnelig.

 

?

Du sa tidligere at du var imot bastante konklusjoner, det ser ut som dette ikke er sant.^^

Enten du liker det eller ikke er det du sier her typisk hersketeknikk benyttet av venstresiden for å stemple motstandere.

Jeg synes det er synd for debatten at du ikke klarer å holde deg på et saklig nivå.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Hvilken av disse tingene vil du ikke finne Kristne organisasjoner som forfekter i Norge? Ta deg sammen, det er dere som går rundt med en paranoid vrangforestilling av muslimer. Det kalles Islamofobi og er en form for rasisme. Noe lignende har vi ikke sett siden Jødeforfølgelsene i 1930-årene. Dere vet vel hvordan det endte?

 

Fakta er:

 

1) 0,001% Av muslimer er innvolvert i alvorlig kriminalitet.

2) 80% av muslimer i Norge er det som betegnes som sekulariserte, dvs. like religiøse som dere en vanlig nordmann er kristen. Det er omtrent det samme tallet for Kristne.

3) Islam er ikke en verre religion enn Kristendommen

4) Den aller meste av den politiske volden i Norge og Sverige er fra Islamofober/Høyreekstreme og ikke omvendt.

 

Du kan jo i det minste lese noen av kildene jeg og Dark Archon linket til, hvis du ikke orker det så kan du jo like gjerne holde deg unna debatten. Du har tydligvis ikke satt deg inn i saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...