Gå til innhold

Vil du ha fleir invandrarar?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Kast ut de som ikke har fått norsk statsborgerskap + alle som har rulleblad av de så er vi nede i 100 000.

 

Burde være MYE strengere krav til inntak ja.

Kaste ut alle som ikke har bodd her i 10 år, samt de som har valgt å beholde sine utenlandske statsborgerskap. For et utrolig teit forslag.

 

Må sekundere denne. Kriminalstatistikken viser at under 1% av innvandrerne har vært innvolvert i kriminalitet, forøvrig under gjennomsnittet for nordmenn, totalt sett. 0.001% av innvandrere har vært innvolvert i voldlig kriminalitet, et tall som tatt forskjellige typer voldshandlinger under ett, er statistisk sett det samme som for nordmenn. La meg gjette, han bor i en by med 100.000 mennesker eller lignende?

NTD,Hvor fant du den statestikken fra?

Vil gjerne se kilder?

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789
Poenget er at rasistene lever i den vilfarelsen om at "innvandrere" er så mye mer kriminelle. Dette er en faktafeil og ren rasisme. Jeg finner det forøvrig benærende hvor ofte de som kaller "innvandrere" kriminelle, selv har "svin" på skogen. Avledningsmanøvre kaller man det.

 

Kan ikkje fårstå at det kan vere rasisme, eg kan sei at eg trur at alle i Sverge er pedofile, men eg er ikkje rasist for det.

Dei fleste i detta landet trur at invandrarane er meir kriminnele fordi mediane fokuserar meir på det enn andre sakar, slik som A og B gjengen. :ermm:

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nå er et ikke trygdede innvandrere jeg har noe spesielt mot, men snarere kriminelle innvandrere.

Greit nok, selv om det ikke gikk klart fram av innlegget ditt. Men problemstillingen er den samme. I en hver befolkningsgruppe vil det statistisk være noen som faller utenfor det akspeterte, i dette tilfellet kriminelle. Om vi tillater innvandring vil nødvendigvis noen av dem begå kriminalitet i Norge, akkurat som noen norskfødte vil begå kriminelle i løpet av livet sitt.

 

Jeg mener også at vi helt klart kan stille krav til innvandrere enten de er asylsøkere eller arbeidsinnvandrere. Jeg mener at vi bør kunne stille krav til innvandrere om at de ikke skal bryte norsk lov, på samme måte som at vi krever at etniske nordmenn ikke skal gjøre det samme. Jeg ser ingen problemer med å ha forskjellige sanksjoner mot innvandrere og etnisk norske.

Selvsagt skal vi stille samme krav til innvandrere som til nordmenn. Men kravene og sanksjonene er ikke uavhengige størrelser. Sanksjonen sier noe om hvor alvorlig forbrytelsen regnes å være.

 

Hvorfor skal Norge være en fristat for kriminelle utlendinger? Kommer Olof Svendsson på tur til Norge og tar livet av en mann mens han er her, så ser jeg ikke noe som helst problem med å utvise denne karen fra Norge på livstid. Derfor ser jeg heller ikke noe problem i at vi sender Ahmed Muhammud hjem til Afganistan for den samme overtredelsen.

Men nå foutsetter du at den kriminelle kommer utenfra til Norge. Hva om han kommer til utlandet fra Norge? Skal nordmenn som begår kriminalitet i utlandet sendes hjem til Norge? Uansett om vi mener at kriminelle skal straffes i landet der forbrytelsen begår eller i hjemlandet, hvordan blir Norge noen fristat for kriminelle?

 

Vi har mer enn nok med å ta oss av etnisk norske forbrytere om vi ikke skal importere dem også. Motstanderne av slik hjemsendelse sutrer over at Ahmed står i fare for å bli torturert i hjemlandet sitt hvis vi sender ham dit - javel, men det kunne Ahmed for faen meg tenkt på FØR han tok livet av Jesus Fernadez.

Så innvandrere skal altså risikere strengere straffer for samme forbrytelse enn etniske nordmenn? Skal straffenivået i en rettsstat være etnisk betinget? Hva med det hevdvunne prinsippet om likhet for loven?

 

Og det forutsetter at vi antar at straffenivået i Afghanistan er strengere enn i Norge. Vi kan jo fort risikere det motsatte, at "Ahmed" tilbake i hjemlander ikke blir straffet i det hele tatt fordi at domstolen gir ham medhold i at drapet gjaldt familiens ære og derfor ikke er straffbart. Er det greit? Spiller det ingen rolle hva slags straff forbryteren får så lenge vi blir kvitt ham?

 

Vi har soningskøer nok her i Norge om vi ikke skal importere avskum fra alle verdens hjørner. De som trenger hjelp for jammen vise den reddende engel LITT respekt.

Vi importerer ikke avskum. Vi "importerer" folk som trenger hjelp eller som har annen gyldig grunn til å komme hit etter norsk lov og internasjonale avtaler. Så viser det seg at det i denne gruppen, som i alle andre grupper i befolkningen, er en del kriminelle. Da blir det selvsagt flere kriminelle i Norge, men ikke nødvendigvis i prosent av befolkningen over tid, fordi det samtidig blir flere lovlydige borgere også.

 

Og så er det faktisk ikke sånn at folk er født kriminelle. Det er ikke sikkert vi kan sile ut lovbryterne ved grensen, fordi de ikke har gjort noe galt før de kommer hit. Og i så fall kan vi ikke la være å "importere" kriminelle uten å skjære alle over en kam og la være å importere noen innvandrere, inklusive de som akter å oppføre seg pent.

 

Og hvis ikke innvandrere er kriminelle før de kommer hit, men blir det mens de er her, er det relevant å se på hvorfor før vi dømmer innvandringen nord og ned.

 

Det finnes selvsagt innvandrergrupper (nasjonaliteter) som er sterkt overrepresentert på kriminalstatistikken. Det utgjør en spesiell utfordring i denne sammenheng.

 

Jeg ønsker at dere som er for import av kriminelle fra utlandet forklarer hvorfor dere er for denne importen og hvorfor dere synes det er viktigere å fø på kriminelle innvandrere enn å gi deres egne besteforeldre og foreldre en verdig avslutning på livet.

Tyr du til stråmenn, min gode Quayle? Nå har jeg ikke lest hele tråden, men ser gjerne at du linker til de postene der noen sier vi bør importere kriminelle.

 

Det er uansett et falskt dillemma. Vi trenger innvandrere fordi det ikke er nok av oss etniske nordmenn som gidder å jobbe på for eksempel alders- og pleiehjem til at vi kan gi våre besteforeldre en verdig avslutning på livet. Det er et Catch-22 som du gjerne kan beskrive en løsning på.

 

Edit: Jeg må få legge til at dette innlegget ikke er rettet mot twfa spesielt, men jeg synes akkurat den delen jeg siterte var ett godt utganskpunkt for å få frem det jeg mener.

Greit nok. Jeg svarer i alle fall, jeg.

 

Geir :)

 

Nå har jeg tatt en karsk eller 2 så jeg orker rett og slett ikke å fikse sitatet, men deler opp i avsnitt slik at det skal bli forståelig allikevel. :)

 

Det er klart at vi kommer til å få noen kriminelle innvandrere til Norge ved å tillate at utlendinger kommer hit, men det betyr på ingen måte at vi skal la kriminelle innvandrere få fortsette å bo her. Som jeg har sagt så mener jeg at vi skal sende hjem de kriminelle. De kommer hit som gjester og bør oppføre seg deretter.

 

Noe som burde kommet klart frem er at jeg mener at vi burde kunne deportere kriminelle innvandrere. Innvandrere som ikke klarer å oppføre seg kan godt sendes ut. Det vil automatisk føre til at innvandrere som klarer å oppføre seg får ett bedre rykte.

 

Du er jammen oppvakt! Jeg mener at vi kan sende hjem innvandrere eller turister fremfor å straffe dem her i Norge. Dette går selvsagt begge veier, vi må finne oss i å få hjemsendt nordmenn som begår kriminelle handlinger i utlandet.

 

Om innvandrere skal risikere strengere straffer enn nordmenn? Jeg forstår rett og slett ikke spørsmålet. Jeg forventer at en innvandrer som kommer til Norge for å få hjelp oppfører seg. Hvis innvandreren ikke oppfører seg så mener jeg at vi har god grunn til å deportere denne. Hvordan dette kan anses som en strengere straff forstår jeg ikke. Det er bare en annen straffereaksjon for innvandrere enn for etnisk norske. Merk at dette bør gjelde for svensker, dansker, tyskere eller briter - ikke kun for innvandrere fra ikke-vestlige land.

 

Selvfølgelig kan vi ikke i alle tilfeller vite at en gitt innvandrer er kriminell når vedkommende står på grensen, det var heller aldri poenget mitt. Som jeg har prøvd å gjøre ganske klart, vi deporterer vedkommende når h*n begår en kriminell handling. Vi bør nok ha en grense for hvilken type kriminalitet som resulterer i utkastelse da ikke alt er like alvorlig. Forbrytelser som bør føre til utkastelse i mine øyne kan være f.eks vold, ran og knark, mens å bli tatt i fartskontroll ikke gir grunnlag for utkastelse. Nå er dette bare en kjapt tenkt grense, men jeg ser for meg noe slikt. Jeg tror nok du missforstår meg kraftig, jeg har ikke noe mot innvandrere generelt - kriminelle innvandrere er de jeg vil gjøre noe med. Dette trodde jeg kom meget godt frem i posten du svarte på, ganske enkelt for at jeg påpekte dette flere ganger. For meg er det ingen utfording at noen grupper er overrepresentert i kriminalstatistikken, det er enkeltindivider vi må konsentrere oss om - ikke en gruppe. Jeg kjenner folk som kommer fra Iran, Vietnam, Pakistan, India m.m, alle er like forskjellige som etnisk norske og ingen av dem er kriminelle. De har alle landsmenn her som er kriminelle, det er disse jeg vil kaste ut - ikke alle som kommer fra ett gitt land eller gruppe.

 

Det er ikke det at folk direkte sier at vi skal importere kriminelle, men de sier at vi ikke kan sende hjem kriminelle innvandrere. Underforstått betyr det at vi skal slippe inn folk uavhengig av bakgrunn. Jeg mener at vi kan la folk få komme hit, men at vi skal ha en slags prøvetid. Klarer du ikke å holde deg i skinnet så har du ikke vist deg tilliten verdig og blir dermed deportert.

 

Joda, vi har god bruk for innvandrere som vil gjøre nytte for seg, vi har ikke bruk for kriminelle utskudd. Vi har, som jeg nevnte i posten min, i den siste tiden sett arbeidsvillige innvandrere bli kastet ut fra Norge, mens Krekar ikke blir deportert. Logikken forstår ikke jeg. Det er noe alvorlig galt med innvandringsreglene i Norge hvis vi kan sende ut Natasja som pendler til jobb, mens "gutta boys" i A- og B-gjengen får vandre fritt på gatene.

 

Jeg ser ikke hvordan Catch-22 er relevant i denne saken. Poenget er veldig enkelt:

1. Kriminelle innvandrere blir kastet ut.

2. Innvandrere som oppfører seg får bli.

 

Dette burde ikke være så vanskelig å forstå så jeg lurer på om du missforstår med vilje bare for å kverulere.

Lenke til kommentar

Det blir alltid opphetede debatter når man diskuterer slike viktige spørsmål, men det er en kjensgjering at dette begynner og gå helt ut av kontroll, altså innvadringen. Dere kan debattere så mye dere vil om dette er bra eller dårlig for Norge, men alle statestikker viser at der det blir for stor konsentrasjon av ikke vestlige innvandrere, er det også STORE sosiale problemer. Dette kan dere som er pro innvadring ikke stikke under en stol!!!

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Må sekundere denne. Kriminalstatistikken viser at under 1% av innvandrerne har vært innvolvert i kriminalitet, forøvrig under gjennomsnittet for nordmenn, totalt sett. 0.001% av innvandrere har vært innvolvert i voldlig kriminalitet, et tall som tatt forskjellige typer voldshandlinger under ett, er statistisk sett det samme som for nordmenn. La meg gjette, han bor i en by med 100.000 mennesker eller lignende?

NTD,Hvor fant du den statestikken fra?

Vil gjerne se kilder?

 

 

SSB. Antallet innvandrere, prosentandel av dømte innvandrere. Regn på det selv, om du er i stand til matematikk.

 

Det blir alltid opphetede debatter når man diskuterer slike viktige spørsmål, men det er en kjensgjering at dette begynner og gå helt ut av kontroll, altså innvadringen. Dere kan debattere så mye dere vil om dette er bra eller dårlig for Norge, men alle statestikker viser at der det blir for stor konsentrasjon av ikke vestlige innvandrere, er det også STORE sosiale problemer. Dette kan dere som er pro innvadring ikke stikke under en stol!!!

 

Jeg ser bare sosiale problemer blant folk som deg som roper som en nazist fra 1930 årene og sier ting som "stikke under en stol."

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Innvandrere er økonomisk bidragsytere til Norge og ikke utgifter i sum.

 

Hvordan vet du det? Det har aldri vært ført noe regnskap med dette, det sørget alle de pissredde PK-politikerne våre for.

 

Kriminalstatistikken viser at under 1% av innvandrerne har vært innvolvert i kriminalitet

 

1% av hvem? De med statsborgerskap? Innvandrere, asylsøkere, flyktninger og utenlandske statsborgere var i 2003 ansvarlig for 52% av den grove kriminaliteten, ifølge KRIPOS, og den eneste statistikken som noen gang, så vidt jeg vet, er utgitt. Og dengang ble det sett på som politisk skandale. Eneste grunn til at tallet kom ut var at Arne Huuse skulle av med pensjon.

Lenke til kommentar
Jeg ser bare sosiale problemer blant folk som deg som roper som en nazist fra 1930 årene og sier ting som "stikke under en stol."

 

Heheh, jeg ser en kvisete sinna 14 år gammel SU'er som burde hatt en tur på Google for å finni ut av hva en Nazist egentlig er.

 

Det er problemer knyttet til ikke vestlig innvandring i Norge, problemene blir hele tiden større og man har stukket så mye under stolen at man slår seg kraftig om man faller ned.

Lenke til kommentar
Innvandrere er økonomisk bidragsytere til Norge og ikke utgifter i sum.

 

Hvordan vet du det? Det har aldri vært ført noe regnskap med dette, det sørget alle de pissredde PK-politikerne våre for.

 

Kriminalstatistikken viser at under 1% av innvandrerne har vært innvolvert i kriminalitet

 

1% av hvem? De med statsborgerskap? Innvandrere, asylsøkere, flyktninger og utenlandske statsborgere var i 2003 ansvarlig for 52% av den grove kriminaliteten, ifølge KRIPOS, og den eneste statistikken som noen gang, så vidt jeg vet, er utgitt. Og dengang ble det sett på som politisk skandale. Eneste grunn til at tallet kom ut var at Arne Huuse skulle av med pensjon.

 

 

Av innvandrere. 1. 2. og 3. generasjon.

 

Du skal være forsiktig med å påberope deg Kripos sine meninger, jeg betviler sterkt at du har dekning utdannelsesmessig, statusmessig eller personlig for en slik hersketeknikk.

 

Jeg ser bare sosiale problemer blant folk som deg som roper som en nazist fra 1930 årene og sier ting som "stikke under en stol."

 

Heheh, jeg ser en kvisete sinna 14 år gammel SU'er som burde hatt en tur på Google for å finni ut av hva en Nazist egentlig er.

 

Det er problemer knyttet til ikke vestlig innvandring i Norge, problemene blir hele tiden større og man har stukket så mye under stolen at man slår seg kraftig om man faller ned.

 

Tror jeg lar denne stå for seg selv. Skal vi se nå har du påstått at innvandrere = kriminelle, at sosialister er et sosialt problem og kommet med voldsinsinuasjoner. Nå mangler du bare brunskjorten hva?

Endret av NTD
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Innvandrere er økonomisk bidragsytere til Norge og ikke utgifter i sum.

 

Hvordan vet du det? Det har aldri vært ført noe regnskap med dette, det sørget alle de pissredde PK-politikerne våre for.

 

Kriminalstatistikken viser at under 1% av innvandrerne har vært innvolvert i kriminalitet

 

1% av hvem? De med statsborgerskap? Innvandrere, asylsøkere, flyktninger og utenlandske statsborgere var i 2003 ansvarlig for 52% av den grove kriminaliteten, ifølge KRIPOS, og den eneste statistikken som noen gang, så vidt jeg vet, er utgitt. Og dengang ble det sett på som politisk skandale. Eneste grunn til at tallet kom ut var at Arne Huuse skulle av med pensjon.

 

 

Av innvandrere. 1. 2. og 3. generasjon.

 

Du skal være forsiktig med å påberope deg Kripos sine meninger, jeg betviler sterkt at du har dekning utdannelsesmessig, statusmessig eller personlig for en slik hersketeknikk.

 

Jeg ser bare sosiale problemer blant folk som deg som roper som en nazist fra 1930 årene og sier ting som "stikke under en stol."

 

Heheh, jeg ser en kvisete sinna 14 år gammel SU'er som burde hatt en tur på Google for å finni ut av hva en Nazist egentlig er.

 

Det er problemer knyttet til ikke vestlig innvandring i Norge, problemene blir hele tiden større og man har stukket så mye under stolen at man slår seg kraftig om man faller ned.

 

Tror jeg lar denne stå for seg selv. Skal vi se nå har du påstått at innvandrere = kriminelle, at sosialister er et sosialt problem og kommet med voldsinsinuasjoner. Nå mangler du bare brunskjorten hva?

 

Du må prøve å finne argument for eller imot, ikkje prøve å avfeie alle ting med å sei: at han ikkje veit noko eller han er rasist.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Du skal være forsiktig med å påberope deg Kripos sine meninger, jeg betviler sterkt at du har dekning utdannelsesmessig, statusmessig eller personlig for en slik hersketeknikk.

 

Slå opp ordet hersketeknikk. Det er det nemlig du som kommer med. Jeg lener meg her 100% på KRIPOS og SSB og er trygg i min sak. Kjør et søk på Aftenposten om du er i tvil, det er der han skrev sin kronikk om hvordan Norge blir invandert av utenlandske innvandrere.

 

Siden dengang har du og millioner av nordmenn simpelthen sett andre veien og latt som om det som skjer, ikke skjer, og kriminaliteten fortsetter å øke... også det kan lese av offisiell statistikk.

 

Men for all del... du kan jo velge å se bort ifra denne informasjonen også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Du skal være forsiktig med å påberope deg Kripos sine meninger, jeg betviler sterkt at du har dekning utdannelsesmessig, statusmessig eller personlig for en slik hersketeknikk.

 

Slå opp ordet hersketeknikk. Det er det nemlig du som kommer med. Jeg lener meg her 100% på KRIPOS og SSB og er trygg i min sak. Kjør et søk på Aftenposten om du er i tvil, det er der han skrev sin kronikk om hvordan Norge blir invandert av utenlandske innvandrere.

 

Siden dengang har du og millioner av nordmenn simpelthen sett andre veien og latt som om det som skjer, ikke skjer, og kriminaliteten fortsetter å øke... også det kan lese av offisiell statistikk.

 

Men for all del... du kan jo velge å se bort ifra denne informasjonen også.

 

Alle som er for innvandring ser berre på ein side av saka, så vi andre kan berre gi opp å prøve å sei noko til dei.

Lenke til kommentar
Tror jeg lar denne stå for seg selv. Skal vi se nå har du påstått at innvandrere = kriminelle, at sosialister er et sosialt problem og kommet med voldsinsinuasjoner. Nå mangler du bare brunskjorten hva?

 

Har en brun skjorte, med matchende cowboyhatt :tease:

 

Man masseimporterer mennesker fra en vidt forskjellig kultur, og med en religion der vi i utgangspunktet er mindre verdt enn de.

Vi kan til nøds aksepteres, men aldri få de samme rettigheter som de.

Dette fører igjen til at selv ganske velutdannede innvandrere heller sitter hjemme og mottar sosial stønad enn å jobbe fordi å jobbe hos en vantro etter hans regler ifølge deres religion er strengt forbudt.

Jeg snakker nå om muslimer.

 

Du burde også lese dette innlegget, kan personlig gå god for at hvert ord som er skrevet der stemmer:

 

Som far med lang anti-rasistisk og anti-fascistisk familietradisjon generasjoner tilbake - er det en tankevekker å oppleve sitt eget barn gi uttrykk for aggressive holdninger overfor enkelte grupper av innvandrerungdom. For det er for jævlig når ens barn, som har fått innprentet toleranse som ideal i hele sin oppvekst, i harnisk og fortvilelse over norske foreldres makelighet, skriker til deg fordi det ikke tas alvorlig at norske ungdommer ofte ikke kan ferdes fritt og trygt uten å bli mobbet, devaluert, knuffet, slått og også fra tid til annen truet med håndvåpen av innvandrergjenger. Og fordi vi foreldre ikke forstår hva som er i ferd med å skje – langt mindre tar affære når vi opplever at det skjer. Og mine sønner er ikke pyser eller mobbeoffere.

For de fleste av oss norske foreldre har vanskeligheter med å tro at slikt eksisterer i lille Norge og ønsker ikke bli slått i hardkorn med de som har fremmedfrykt som utgangspunkt i integreringsdebatten. Mens disse forsetter sitt korstog mot og stigmatiserer innvandrere og politikerene ”kryper” for å oppnå dialog og velgerunderlag i innvandrermiljøer hvor føydale og rasisistiske holdninger florerer, neglisjeres denne dårlige utviklingen.

Enkelte grupper av innvandrerungdom forsøker helt klart få psykologisk overtak på norske barn og ungdom. Ved å terrorisere dem med en for oss til nå ukjent gjeng- og trussel-mentalitet som gjør at våre egne unger føler stor grad av usikkerhet.

 

I ly av norsk snillisme har det i det stille utviklet seg en holdning hvor innvandrerungdom dyrker og romantiserer oppfatningen om at de er ”nigga” i det norske samfunn.

Innvandrerungdom med lav selvfølelse styrker egen selvtillit ved å identifisere seg med fundamentalister og den frykt de tror disse har skapt hos den vestlige befolkningen.

Og med ett er de konger på haugen.

Men vi er da ikke redde, men - hvilke norske foreldre kan med hånden på hjertet si at man er trygg når ens håpefulle er på byen i helgene eller beveger seg på T-banen i Oslo? Det er tilstrekkkelig for å kvalifisere til bank at man er etnisk norsk (”poteter” som de kaller oss), har en høy profil i kameratflokken, en flott kjæreste eller gi uttrykk for normal norsk livsglede.

 

Det er ikke få Oslo-skoler som har hatt besøk av innvandrergjenger fra andre deler av byen som har kommet for banke elever som har havnet i bråk med innvandrere om bagateller.

Skolen er maktesløse og så er politiet – ja de har for lengst forstått at det å ta uti med rabiate innvandrerunger betyr å stikke hodet inn i et medialt vepsebol – hvor rasistbeskyldninger og kritikk for overtramp kommer fra politikerhold.

Men - skal vi som foreldre akseptere en slik situasjon? Selvfølgelig ikke!

Burde ikke vi foreldre, som i utgangspunktet ikke er bærere av et negativt menneskesyn – og som heller ikke er paranoide av fremmedfrykt - snart ta konsekvensen av at det flerkulturelle samfunnet heller ikke i Norge er som ”en eneste stor lykkelig familie” og få ræva i gir.

Dette problemet kan ikke lenger bare overlates til politikere med varierende motiver og egne agendaer i spørsmålet. Det eksisterer dessverre ikke tilstrekkelig innsikt i problemets reelle omfang verken i hjemmene eller hos politikerene. Og hvorfor er det ingen av de politiske ungdomsorganisasjonene som setter dette problemet på dagsorden slik at våre ungdommer vet at vi ser? Før neste stortingsvalg må førstegangsvelgerene sette problemet på dagsorden og avkreve politikerene et stillingstagende. Ikke overlat arenaen til innvandrerfiendtlige – dette er et problem som går på tvers av alle politisk skillelinjer og handler om folkeskikk og en viss ydmykhet overfor det sekulære norske samfunn.

 

Originalen finner man her: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=193...ttitude%20..%21

 

 

Til modsa: Jeg har funnet det meget viktig å formidle innholdet i siste innlegg og har derfor gjengitt den i sin helhet, dog med en link til det originale innlegg.

Lenke til kommentar

nei huff... nå må dere slutte å krangle gutter...

 

Norge er et rikt land med milliarder på bok...

 

La oss rett og slett bare åpne opp grensa og si velkommen til den som måtte klare å finne oss på globusen...

 

Sikkert bra for boligprisene det også :p

 

Når vi har 4-5 millioner innvanrere så kan vi flytte til Kanariøyene sammen med Carl & Co og tenke på hvor flott de har fått det der "hjemme".

Lenke til kommentar
nei huff... nå må dere slutte å krangle gutter...

 

Norge er et rikt land med milliarder på bok...

 

La oss rett og slett bare åpne opp grensa og si velkommen til den som måtte klare å finne oss på globusen...

 

Sikkert bra for boligprisene det også :p

 

Når vi har 4-5 millioner innvanrere så kan vi flytte til Kanariøyene sammen med Carl & Co og tenke på hvor flott de har fått det der "hjemme".

 

Absolutt ikke! Hvis vi åpnet grensene for absolutt alle som ville inn, inkludert snyltere, kriminelle, lykkejegere, islamister, gangstere og smugglere. Hadde Norge blitt forvandlet til et kriminalitetsparadis og trolig endt i borgerkrig og kaos. Jeg vet ikke helt om du prøver å være sarkastisk, men tankeeksprimentet ditt virker for meg helt tullete og usannsynelig. Det er hvertfall ikke igjennomførbart og trolig ingen partier untatt RV som ville finne på noe så farlig.

 

Det vi burde begynne med og det snarest er å sterkt redusere innvandringen fra Nord Afrika og Midtøsten og fokusere på å integere dem vi allerede har her.

 

Kall meg gjerne rasist, fremmedfientlig og islamofob som NTD liker å kalle alle som er kritiske. Disse ordene har mistet all sin verdi og virker dessverre ikke på de flest av oss lengere. Jeg vet godt selv at jeg ikke er noen av delene.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skulle nåtiden være anderledes enn andre tider i historien? Hvorfor skulle mennesker fra andre steder nå plutselig vise seg å være monstre? Nei, denne frykten handler ikke om innvandrere, men om sider av deg selv og kommentarer om deg selv du ikke vil innse har funnet sted.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Vel skrevet, skulle til å si det selv. Hva bryr det disse rasistene hvem som bor her? De er jo bare redde for noe annet.

 

Trur det er du som har det rare problema som du har skreve, vis det heile tatt er noko, fordi det har ikkje noko med at dei er negera eller asiatar, vi har store problem med å få dei til å oppføre seg og bli ein del av Noreg sin befolkning.

I tilleg burde vi berre ta inn dei som vi kan tjene på, slik som dei som har utdanning.

Grunnen til at eg ikkje vil ha innvandring er at for mangen av dei dannar kriminelle gjengar og trur dei er så kule og meir verdt enn oss nordmenn.

 

Berre sei at eg er rasist fordi eg ikkje vil ha fleir innvandrarar, kva kan eg gjør med meiningane mine??

Tvila ivertfall sterkt på at AP klarar å forandre meg :!:

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Det blir alltid opphetede debatter når man diskuterer slike viktige spørsmål, men det er en kjensgjering at dette begynner og gå helt ut av kontroll, altså innvadringen. Dere kan debattere så mye dere vil om dette er bra eller dårlig for Norge, men alle statestikker viser at der det blir for stor konsentrasjon av ikke vestlige innvandrere, er det også STORE sosiale problemer. Dette kan dere som er pro innvadring ikke stikke under en stol!!!
Jeg ser bare sosiale problemer blant folk som deg som roper som en nazist fra 1930 årene og sier ting som "stikke under en stol."

 

Heheh, jeg ser en kvisete sinna 14 år gammel SU'er som burde hatt en tur på Google for å finni ut av hva en Nazist egentlig er.

Det er problemer knyttet til ikke vestlig innvandring i Norge, problemene blir hele tiden større og man har stukket så mye under stolen at man slår seg kraftig om man faller ned.

Hehe, takker... Forbanna bra innlegg Skummel Fyr :rofl:

Endret av roberteh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...