Gå til innhold

Vil du ha fleir invandrarar?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Jeg anbefaler også å lese dette, 2. Mos 22:29-

29 Det som fyller din låve, og det som flyter fra din vinpresse, må du ikke holde tilbake. Den førstefødte av dine sønner skal du gi meg. 30 Det samme skal du gjøre med ditt storfe og småfe. Sju dager skal det være hos moren. Den åttende dagen skal du gi det til meg. 31 Hellige mennesker skal dere være for meg. Dere skal ikke spise kjøtt av dyr som er revet i hjel på marken, men kaste det til hundene.

 

Du skal altså ofre din førstefødte sønn til Gud! Hva slags Gud er egentlig denne kristne guden? Er han så snill? Fytte rakkern for en syk verden vi lever i, hvor folk faktisk kan forsvare en slik sinnsyk fyr. Greit nok at dette er GT og at "det ikke gjelder lenger", men det har vært slik en gang om vi skal tro Bibelen. Du må jammen lese Bibelen med gaffel for å unngå å se at Gud, om han eksisterer, er en ond og hevngjerrig satan.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789
Jeg anbefaler også å lese dette, 2. Mos 22:29-

29 Det som fyller din låve, og det som flyter fra din vinpresse, må du ikke holde tilbake. Den førstefødte av dine sønner skal du gi meg. 30 Det samme skal du gjøre med ditt storfe og småfe. Sju dager skal det være hos moren. Den åttende dagen skal du gi det til meg. 31 Hellige mennesker skal dere være for meg. Dere skal ikke spise kjøtt av dyr som er revet i hjel på marken, men kaste det til hundene.

 

Du skal altså ofre din førstefødte sønn til Gud! Hva slags Gud er egentlig denne kristne guden? Er han så snill? Fytte rakkern for en syk verden vi lever i, hvor folk faktisk kan forsvare en slik sinnsyk fyr. Greit nok at dette er GT og at "det ikke gjelder lenger", men det har vært slik en gang om vi skal tro Bibelen. Du må jammen lese Bibelen med gaffel for å unngå å se at Gud, om han eksisterer, er en ond og hevngjerrig satan.

 

Tippar at det betyr noko anna, ellers så hadde gud latt abraham eller kven det var offre sonen sin til gud.

Det hadde altså ikkje vert ein test.

Men har du lest om at nkon til bibelen som har offra den fyrstefødte sonen sin?

Lenke til kommentar
P4 (Oslo): - Når norske jenter går halvnaken på byen er det som å rope «kom og knull meg», mener de tre afrikanske mennene.

 

http://www.p4.no/story.aspx?id=272134

 

SÅ KLART VIL VI HA FLERE AV DISSE! Fy f... nå må regjeringen gjøre noe!

 

Hva forteller disse tre halvnakne jentene deg da?

 

Hmm.. definer halvnaken.

 

Om halvnaken er at de viser litt hud, forteller det meg at det er tre normale norske jenter.

 

Hva forteller det deg?

Lenke til kommentar

helt sykt at noen kan gå me slike holdninger... Det at norge tar i mot personer som tilhører en kultur som har slike meninger er så absolutt ikke en bra ting... send derfor tilbake alle personer som gjør noe galt...

 

Stem frp neste år, så skal vi nåkk se om vi får fikset på holdningene:P

Lenke til kommentar
P4 (Oslo): - Når norske jenter går halvnaken på byen er det som å rope «kom og knull meg», mener de tre afrikanske mennene.

 

http://www.p4.no/story.aspx?id=272134

 

SÅ KLART VIL VI HA FLERE AV DISSE! Fy f... nå må regjeringen gjøre noe!

 

Hva forteller disse tre halvnakne jentene deg da?

 

 

Nå vet man jo ikke hva de mennene mener med halvnaken, da. Uansett, ei jente i miniskjørt og topp ber da ikke om å bli voldtatt, selv om det kanskje ser litt "tøsete" ut for noen...

Hva forteller slike jenter DEG da, siden du spør?

Skal vi godta at jenter blir voldtatt, fordi noen afrikanske menn mener de BER om det pga klesstil? Latterlig...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
P4 (Oslo): - Når norske jenter går halvnaken på byen er det som å rope «kom og knull meg», mener de tre afrikanske mennene.

 

http://www.p4.no/story.aspx?id=272134

 

SÅ KLART VIL VI HA FLERE AV DISSE! Fy f... nå må regjeringen gjøre noe!

 

Hva forteller disse tre halvnakne jentene deg da?

 

 

Nå vet man jo ikke hva de mennene mener med halvnaken, da. Uansett, ei jente i miniskjørt og topp ber da ikke om å bli voldtatt, selv om det kanskje ser litt "tøsete" ut for noen...

Hva forteller slike jenter DEG da, siden du spør?

Skal vi godta at jenter blir voldtatt, fordi noen afrikanske menn mener de BER om det pga klesstil? Latterlig...

 

Det jeg mente å hinte om er mannens biologiske utrustning, og det faktumet at vi er tilbøyelige til å vurdere forplantningevnen hos kvinnen i løpet av de første sekundene etter kontakt.

 

:)

 

Altså ikke til unnskyldning for de som følger denne primitive refleksen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Grunnen til at eg ikkje vill ha invandring:

 

1.Masse kriminalitet

2.Vil ikkje at nordmenn skal bli i mindretall i eige land.

3.Mange trur dei er meir verdt enn oss.

4.Trur dei kan gjøre kva dei vill.

5.Forskjelsbehandling i kriminalsker. Foreksempel i Ali-Fhari(veit ikkje kordan det skrivast) saka. Viss det hadde skjedd med ein kvit person ville ikkje det komt på nyheitene ein gong.

6.Har hørt på gata: Jai syns alla nordmenn bør komma sei ut av Norge, vi bestemmar!

Ein innvandrar sa i eit intervev:

Reporter: Hvorfor har ikke du lyst til å lære deg Norsk?

Innvandrer(ommset til norsk): Fordi dere kan lære dere mitt språk istede!

Lenke til kommentar

Personlig har jeg ikke noe i mot utlendinger. Men utlendinger som begår kriminalitet bør det være nulltoleranse på!

Asylsøkere og innvandrere uten norsk statsborgerskap som begår grov kriminalitet bør ikke få bo i landet lenger og bør sendes til det landet de kom fra. Og folk som har begått grov kriminalitet bør ikke få statsborgerskap. Det er min mening

Lenke til kommentar
Personlig har jeg ikke noe i mot utlendinger. Men utlendinger som begår kriminalitet bør det være nulltoleranse på!

Asylsøkere og innvandrere uten norsk statsborgerskap som begår grov kriminalitet bør ikke få bo i landet lenger og bør sendes til det landet de kom fra. Og folk som har begått grov kriminalitet bør ikke få statsborgerskap. Det er min mening

 

enig med deg, jeg:)

 

det er helt sykt at vi sender ut barn og ungdommer som ikke har gjort en flue fortred, mens voldtektsforbrytere og drapsmenn, det er HELT greit å ha dem i fengsel her i Norge, evt vandrende fritt på gata! Det er så kvalmt som det går an å bli!

Lenke til kommentar

Fra forskjellige intervjuer jeg fant

 

Nevn noen positive ting innvandringen har bidradd med?

 

Innvandringen til Norge har skapt et mye større mangfold i landet vårt. Akkurat nå er det slik at arbeidsinnvandringen bidrar til at vi klarer å ha et meget høyt aktivitetsnivå i vår økonomi og samtidig lav rente. Mye av byggevirksomheten rundt i hele Norge ville stoppet opp uten innvandring, sier Hanssen. Når vi nå trenger flere hender i kommunene for å kunne gi nødvendig omsorg til de av oss som trenger det, må vi ta i bruk dem som nå ikke deltar i arbeidsstyrken. Innvandrerkvinner er en viktig gruppe her. At de kommer i arbeid, vil være til nytte for det norske samfunnet og det vil gi nye grupper av kvinner økt selvstendighet, dette er noe jeg ser som svært viktig å kunne bidra til, sier Hanssen. Innvandrere er viktige for å kunne beholde en dynamisk økonomi, sier Hanssen.

 

I tillegg bidrar innvandrere til å gi hver enkelt av oss et mer mangfoldig og rikere liv. Utvalget av blant annet butikker, restauranter og kulturtilbud har økt betraktelig på få år som følge av innvandringen. De fleste innvandrere deltar i samfunnet på lik linje med andre. Bransjer som transport- og restaurantnæringen, og helsetjenestene, hadde ikke klart seg uten innvandrerbefolkningen, sier Hanssen.

 

Nevn noe positivt innvandrere har bidratt med i Norge?

Stoltenberg: Innvandrere har gjort mye for Norge. Vi ser det på mange områder. Vi hadde aldri klart å utføre alle de oppgavene vi må uten innvandring. Og innvandrere har gjort Norge mer spennende. Nordmenn spiser nå mye mer ulik mat enn før, vi hører på internasjonal musikk, vi lærer magedans og salsa og vi har til og med fått cricketlag i Norge! Som nasjon blir vi rikere av at det er et slikt mangfold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...