Gå til innhold

Vil du ha fleir invandrarar?

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Mange av dem, altså ikke alle men MANGE av dem er helt fucked i hode. En på jobben ble knistukket helt uoppfordret på stasjonen for ikke lenge sia. Han gikk aleine på stasjonen fordi han skulle bli henta av noen. Så kommer det 5 mørtinger bort til han og spør om han har noe penger. Han sier jo selvfølgelig nei, men da blir mørtingene sinna og begynner å dytte han. De var liksom fem stykker og han var aleine, men han kunne jo ikke la dem banke han opp uten motstand så han dro til han ene. Og da trekker en av dem en kniv og kjører den tvers gjennom skinnet hans. Heldigvis kom det noen voksne og fikk skremt dem bort. Han måtte sy både inni og uttapå munnen.

En annen ting som skjedde var utenfor en kebabsjappe her hvor jeg bor. Vi står ute å tar en røyk, så kommer det en utlending ut å spør om han kan bomme en røyk. Han får røyken sinn og vi prater litt. Ene kompisen min fikler litt med mobilen sin og utlendingen spør han om han kan få se på den. Kompisen min sa først nei, men han ble vel litt redd eller noe så han lot han få se på den tilslutt. Da sa utlending noe sånt som: Jeg tar mobilen jeg, også er vi ferdig med saken og dere slipper noe bråk. Ringer dere politiet blir dere bråk så jeg bare tar mobilen og dere holder kjeft.

Hva faen liksom, vi var liksom snille og lot han først få røyk så er det takka. Eier jo ikke sosial inteligens for en femmer.

Nå har ikke jeg noe imot utelendinger generelt, og har mange venner som er utlendinger, men de som er slik som jeg skreiv over her kan bare dra tilbake til landet de kommer fra for min del. Og selv om mange utlendinger kanskje ikke gjør så mye galt det vanlig, merkes det fort at de tyr fort til vold.. Ikke alle men, mange..

For et par år siden var det jo to utlendinger som begynte å krangle, ene gikk i klassen min andre i paralellklassen. Endte med at faren til han ene ble drept... sier litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil jeg ha flere innvandrere? Nei absolutt ikke. Nå får det virkelig holde. Kanskje lurt å vente til vi får integrert de som er her og sendt dem som bare skulle komme for å jobbe eller til landet ble stabilt igjen hjem slik at vi kan få litt mer fred og ro her.

Lenke til kommentar
Vil jeg ha flere innvandrere? Nei absolutt ikke. Nå får det virkelig holde. Kanskje lurt å vente til vi får integrert de som er her og sendt dem som bare skulle komme for å jobbe eller til landet ble stabilt igjen hjem slik at vi kan få litt mer fred og ro her.

Helt enig

Lenke til kommentar

Ska vi se, i dag åpnet jeg lokalavisa. to 17 åringer og en 19 åring er tiltalt for stjeling av bil og innbrudd på skole, de nevner ikke et ord om "utenlandsk opprinnelse" men jeg leser også at 19 åring har vært enav de sentralepersonen i en brødregjeng, da vet jeg akkurat hvem det er. En gjeng kosovalbanere som kun lager faenskap og kvalm.

politimenn har også blitt utsatt for trusler av denne gjengen.

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article1823971.ece

Voldsgjeng knyttes til Brekkeby-volden.

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article1378974.ece

Kosovoalbanere nå har oppfattet Langesund som en "ny arena" der de kan slåss og herje.

http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...D=7325703088219

Politimannen som ble skallet ned skal ha forklart at begge gjerningsmennene er av utenlandsk opprinnelse. Ifølge Nøklegård skal de være et sted mellom 17 og 22 år.

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article2293897.ece

http://www.ta.no/nyheter/article2301075.ece

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article2381247.ece (fra samme sak som ovenfra)

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article2524339.ece

-----------------------

NEI, jeg sier ikke at alle er sånn, men når jeg ikke føler meg trygg pga utlendinger da er det noe galt med innvandringen.

Lenke til kommentar

Jeg synes vi skal ta inn innvandrere som kun vil utgjøre en ressurs, dvs utlendinger med høy utdanning og med høy kompetanse og som vil jobbe og ikke gå på stønad i Norge. Dette tror jeg vil gjøre godt for Norge, både for utvikling og for å vokse. Det Norge trenger er en utdannet arbeidsinnvandring.

Lenke til kommentar
Bare de som virkelig trenger det bør få komme hit, mange av de er bare snyltere eller kriminelle. Staten burde sjekke om de jobber eller tar utdanning dersom de har mulighet til det.

Hiver meg på den. De eneste innvandrere som bør få lov til å komme inn i landet er folk som står mellom liv og død. Dessuten er det riktig å respektere de innvandrere som kommer hit og ikke bor på sosialen, men hvis de er fysisk i stand (noe en del er) til å jobbe, går ut å jobber og gjør en innsats for samfunnet.

Lenke til kommentar
invandrere må få lov til å komme, men de har med å oppføre seg som alle andre.

De tror de slipper unna med voldtekt og tyveri -og det som værre er.

"De" tror forskjellige ting. Eller mener du innvandrere ikke er like mye individer som resten?

Lenke til kommentar

Vi er avhengig av innvandring for og i det hele tatt klare oss i fremtiden. Fødselsraten ligger på usle 1,7 barn pr. par. Noe som vil si at befolkningen minsker uten innvandring Vi er avhengig av en fødselsrate/frukbarhet på 2,1 eller høyere. Tenk dere at vi føder færre barn, samtidig som den pensjonerte befolkningen øker. Hvordan skal vi klare å ta oss av disse? Utfordingen er å få i gang en arbeidsinnvandring til de yrkene trenger. Vi burde importere sykepleiere, leger, psykologer og ingenører. Neste skritt må vel være å faktisk gi faglærte mennesker jobb, istedenfor å møte de med fordommer slik at de ender opp som taxisjåfører.

Og desutten er jeg ganske sikker på at dere som skriver; Nei til innvandring først og fremst tenker på flyktninger og asylsøkere.

Lenke til kommentar

Ja, ja til vestlig-innvandring, nei til mer innvandring fra ikke-vestlige land. Vi har dessverre hatt en utvikling her i Norge hvor enhver som stiller seg kritisk til de tydelige problemene som innvandringen fører med seg man kan se i blant annet Oslo blir kalt rasist, nazist eller til og med FRP-er! :ermm:

De elitistiske tullingene på venstresiden har styrt mediene og debattene anført av tullinger i AKP, SOS Rasisme, SV, Tjen Folket og andre på den ventre-radikale siden, situasjonen har ikke blitt verre over at naive forskere som Thomas Hylland Eriksen kan legge fram sine rapporter uten at noen form for kritikk blir rettet mot konklusjonene.

De som vil åpne grensene kan ta seg en tur til Oslo hvor de vil bli tilbudt sex og dop, samt eventuelt overfalt, banket opp og ranet av innvandrer-gjenger, jenter kan i tillegg bli tilbudt sex i visse strøk men ulikt den som tilbys mennene er denne helt kostnadsfri. :w00t:

:thumbdown:

Kvoteflyktningene(1000 stk) burde vi fortsette og ta imot, mens de muslimske mennene som tydeligvis er overrepresentert som innvandrere burde slippe inn færre av samtidig som "famlie-gjenforening" hvor innvandrere krever gjenforening med 3-10 familemedlemmer etter min mening ikke skal bli innvilget. Arbeidsinnvandring kan vi få mer enn nok av fra resten av Europa og ellers må Norge sette fokus på det syke forholdet mellom den tradisjonelle familedanningen og utdanning, det må bli en slutt på at 30-åringer er de eneste etnisk-norske som får barn i den mer biologisk "naturlige" alderen.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte problemet med å importere høyt utdannede mennesker fra andre verdensdeler. Jeg tar med glede imot f. eks indiske leger, eller kanskje en kinesisk sykepleier eller ingenør.

Men at kriminalitet blant innvandrerungdom er et problem, er det ingen som nekter for.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fatte problemet med å importere høyt utdannede mennesker fra andre verdensdeler. Jeg tar med glede imot f. eks indiske leger, eller kanskje en kinesisk sykepleier eller ingenør.

Problemet er at Norge absolutt skal ta inn de største tullingene mens USA og Canada får de beste fagfolkene, det ble til og med avdekket i en artikkel i en av de større avisene (Aftenposten tror jeg) at emigranter med høy utdanning heller vil til blant annet USA enn Norge, de ser vel hvor skuta går tenker jeg. :whistle:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Dark Archon,

Ja. De har et poengsystem så vidt jeg vet. De må fylle opp visse krav innenfor utdanning og yrkeserfaring. Vi burde ha akkurat det samme. Men med dagens politikere som skal vise solidaritet i hytt og pine tviler jeg på at det skjer. Dagens politikk ødelegger jo også for de som faktisk har høy utdanning, og ikke får brukt den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412
Slipp inn alle sammen sier jeg.

Eg seie: steng ute alle uten utdanning :thumbup:

Slipp inn alle sammen sier jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...