Gå til innhold

Vil du ha fleir invandrarar?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis du sjekker tallene som statistisk sentralbyrå har på kriminalitet så oppdager du at innvandrere ikke skiller seg så meget ut fra oss. Vil også opplyse om at da vi selv var innvandrere til USA så lå vi nordmenn skyhøyt på statistikker over there. Så det er kanskje helt naturlig at "vi" som innvandrere bemerker oss der før vi blir helt assimilerte.

 

Vi kan jo heller da snakke litt om hva hver og en av oss kan gjøre for at våre "fremmede" skal føle seg enda mere velkommen. Har du for eksempel pleid noen som helst omgang med innvandrere? Og i så fall hva opplevde du da?

 

:)

 

Jada, det har jeg. Har selv gått i klasse på ungdomsskolen med noen innvandrere, og de var kjempehyggelige. Vennlige, spøkefulle ungdommer som gjerne ville være venner med oss og passe inn i klassen.

Møtte på en av de for ikke så lenge siden, hyggelig gjensyn.

MEN så har jeg også opplevd "motsiden". "Overlegne" innvandrere som bare snakka dritt om Norge. De fikk for lite penger, kulturen vår var helt fucka (f.eks norske jenter var bare horer, og gikk kledd som de var det også), alt for kaldt osv... Det var ekstremt lite hyggelig, og jeg tror det er sånne folk som bidrar til økt kriminalitet.

Skal ikke skjære alle over en kam her, men med en slik holdning til vårt land og vår kultur, så må man undre seg.

det er SLIKE innvandrere jeg ikke vil ha i landet.

 

Hvorfor bry seg om sutringen til disse negative innvandrerne da? Du sier jo at du har hatt endel positive opplevelser. La disse heller bestemme kvaliteten på innvandrerne.

 

Dessuten så hører i hvert fall jeg mere sutring fra norske nordmenn enn innvandrete. Sjekk ikke minst hva som skrives på dette forumet!

 

:yes:

 

Ta deg en tur innom desi.no du, så ser du hvordan innvandrerungdom tenker om Norge og nordmenn. Rimelig skremmende lesning faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Takk for tipset. Har sjekket desi.no. Basert på førsteinntrykket så ser det ut som at det er et fast gjeng med kamphaner som dominerer en del av debattene (religion, innvandring, islam osv). Så virker det og som at de ikke har like stramme rammer som vi har. Personangrep ser ikke ut for meg at det ikke slås for meget ned på!? Ikke så rart om diskusjonene blir ekstreme hvis sånn ukultur får råde. Nå skal det sies at jeg testet forumet i kun  10 minutter, så grunnlaget for å være kritisk er kanskje litt tynt!?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis du sjekker tallene som statistisk sentralbyrå har på kriminalitet så oppdager du at innvandrere ikke skiller seg så meget ut fra oss. Vil også opplyse om at da vi selv var innvandrere til USA så lå vi nordmenn skyhøyt på statistikker over there. Så det er kanskje helt naturlig at "vi" som innvandrere bemerker oss der før vi blir helt assimilerte.

 

Vi kan jo heller da snakke litt om hva hver og en av oss kan gjøre for at våre "fremmede" skal føle seg enda mere velkommen. Har du for eksempel pleid noen som helst omgang med innvandrere? Og i så fall hva opplevde du da?

 

:)

 

Jada, det har jeg. Har selv gått i klasse på ungdomsskolen med noen innvandrere, og de var kjempehyggelige. Vennlige, spøkefulle ungdommer som gjerne ville være venner med oss og passe inn i klassen.

Møtte på en av de for ikke så lenge siden, hyggelig gjensyn.

MEN så har jeg også opplevd "motsiden". "Overlegne" innvandrere som bare snakka dritt om Norge. De fikk for lite penger, kulturen vår var helt fucka (f.eks norske jenter var bare horer, og gikk kledd som de var det også), alt for kaldt osv... Det var ekstremt lite hyggelig, og jeg tror det er sånne folk som bidrar til økt kriminalitet.

Skal ikke skjære alle over en kam her, men med en slik holdning til vårt land og vår kultur, så må man undre seg.

det er SLIKE innvandrere jeg ikke vil ha i landet.

 

Hvorfor bry seg om sutringen til disse negative innvandrerne da? Du sier jo at du har hatt endel positive opplevelser. La disse heller bestemme kvaliteten på innvandrerne.

 

Dessuten så hører i hvert fall jeg mere sutring fra norske nordmenn enn innvandrete. Sjekk ikke minst hva som skrives på dette forumet!

 

:yes:

 

Ta deg en tur innom desi.no du, så ser du hvordan innvandrerungdom tenker om Norge og nordmenn. Rimelig skremmende lesning faktisk.

 

Ikke sikkert at de er innvandrere alle sammen. Sikkert noen nordmenn som har registrert seg der også for virkelig å fortelle innvandrerne hvordan det henger sammen .

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
For all del. På tide å fjerne piggtråden fra grensene og stenge leirene. Så kan vi få inn folk som er dugelige og sette FrP sytere på trygd. Skal se det åpner for økt trivsel og effektivitet.

 

Ja la oss ta inn folk som er dugelige og setter frp på trygd......ka i all verden xD

Det største problemet e jo at vi får inn folk som ikkje er dugelige, altså folk som ikkje har utdanning.

Lenke til kommentar

Ja til stenging av grensen. Fra nå av burde man ha kvalifikasjoner for å komme inn i Norge, det luker bort cirka 99% av alle de uduglige folk fra Østen, og åpner opp for snille svensker.

 

- Rett ut med de med skittent rulleblad.

- Rett ut med de som ikke følger norsk lov.

- Rett ut med de som ikke vil kommunisere med det norsk folk.

Lenke til kommentar
For all del. På tide å fjerne piggtråden fra grensene og stenge leirene. Så kan vi få inn folk som er dugelige og sette FrP sytere på trygd. Skal se det åpner for økt trivsel og effektivitet.

 

Ja la oss ta inn folk som er dugelige og setter frp på trygd......ka i all verden xD

Det største problemet e jo at vi får inn folk som ikkje er dugelige, altså folk som ikkje har utdanning.

 

jasså? Så i følge deg har man ikke lov å utdanne seg i landet?

Lenke til kommentar
Er egentlig ganske utrolig at vi bare har ett parti som er mot innvandring. Alle andre jubler over seg når de ser en rasert kommunal blokk som må pusses opp for noen millioner for n'te gang.

 

har jeg gått glipp av noe?

 

Ja, offentlige skapte midler som forsvant til noen nye 42"'ere , ørten nye vesker, bil nummer to, fire flyferier og en hytte etc. Mens innvandreren i blokka vasker etter griseriet de har gjort på liksomjobben sin og familien hennes/hans lagde dynetrekkene, klærne, fruktjuicen, kaffen, teen, sjokoladen, røyken og materialene til tingene deres med bokstavelig talt blod, svette og tårer til slavelønn som knapt dekker mat.

Endret av NTD
Lenke til kommentar

Er det ikke slik at det er bare samene som er "etnisk norske"?

 

Om vi har 400 000 eller 800 000 mennesker i dette landet som ikke er født her, er helt uinteressant etter hva jeg kan skjønne. Det er hva disse menneskene gjør for samfunnet generelt, som aller viktigst. Derfor bør man aktivt få folk til dette landet som innehar en solid akademisk bakgrunn innenfor områder der vi opplagt mangler kompetanse. Europa er smekkfullt av høyt kvalifiserte mennesker som sikkert kunne ha tenkt seg å bo/leve i verdens nest beste land etter HDI-skalaen.

Endret av Mr. Ichkitdze
Lenke til kommentar

Det er mange innvandrere med solid akademisk kompetanse som allikevel må etterutdanne seg i Norge. Slik er systemet her. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor man roper etter bare folk med mye utdannelse - de fleste nordmenn er jo langt i fra velutdannete selv.

 

Det vi vet er at 80% eller mer av innvandrerbefolkningen er i arbeid, disse betaler betydelig mer til statskassa enn de resterende får i trygd, og mange av de som er på stønad er det fordi de blir diskriminert. Vi hadde ikke akademiske krav på 70-tallet, da er det heller ikke noen grunn til at vi skal ha det nå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Flere ? Nei,vi har nok invandrere i Norge! Jeg synest der er rart å være i en by i Norge, da jeg ser nesten flere innvandrere enn nordmenn. Ganske skremmende..

 

Norge skal være Norge! Ikke en papirkurv hvor all mulig drit kan komme som de vil...

 

Helt enig med deg, då eg var i Oslo på klassetur såg vi nesten berre negera, asiatar og mulattar.

Lenke til kommentar

Jaha. Ser at Posten min om "Mulatter ER negere/*det stygge ordet på ni, samme gjelder asiatere" ble fjernet, hvorfor det?

 

Får ikke jeg, som er neger eller mulatt som folk kaller det.. lov til å si *det stygge ordet på ni* eller neger?

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...