Gå til innhold

Vil du ha fleir invandrarar?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Krav:

-Kunne norsk

-Holde seg etter våre regler, og ikke prøve å lage sine egne regler.

 

-Gjør de noen form for kriminalitet ala biltyveri raid som det forgår mye av, eller drap,grov vold eller voldttekt- Burde de kastes ut av landet øyeblikkelig.

Og at disse enkle ordene ikke skalkunne være "lov" å fremme, er for undertegnede helt sinnsvakt!

Hva mener du? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke enig i at det skal være et krav at man skal kunne norsk for statsborgerskap. Krever du det samme av en engelskmann eller amerikaner i Norge? Du sier "våre regler," men jeg kan forsikre deg om at dine leveregler ikke er mine. Det handler om respekt og toleranse, folk er mye mer ulike enn du ser ut til å tro. Begår man kriminalitet i Norge er det norsk rettsvesen som skal bestemme straffen/korreksjonen. Det er ikke noe som tyder på at innvandrere, som jo også er homo sapiens, er mer kriminelle enn folk som bor her. Så er det faktisk også slik at kriminelle ikke er særlig smarte, så for dem å reise til Norge er ikke en enkel oppgave.

 

Mennesker har rett til å flytte fritt fra et land, og derfor også til et land. Du har ingen rett til å kreve ditten og datten, for du står selv på skuldrene til innvandrere, andre mennesker og andre land. Ja, til innvandring - vi er alle mennesker.

Endret av NTD
Lenke til kommentar

Jo, det er større andel av kriminelle blandt innvandrere enn nordmenn. Bare se på linken min til SSB. Vennligst forhold deg til fakta når du kommer med slike utsagn, slik at vi slipper sirkelargumentasjon og så mange gjentagelser.

 

Det er ikke en menneskerett å få flytte inn og bli boende i ett land. Mange land stiller meget strenge krav til innflyttere.

Lenke til kommentar
Herregud! Takker om dere ikke putter ord i munnen på meg og prøver å forklare hva jeg mener, da det er ganske innlysende...

 

Herren forby om du ikke skal være politisk korrekt.

 

Mener innvandring kan være et gode, men naiv snillisme som Norge bedriver blir bare latterlig. Vi ber jo om at systemet blir utnyttet, og det blir det.

Stopp innvandringen til vi har et system som gjør at innvandrer bidrar, ikke bare får. Å se at man får uten å gjøre en dritt, er en gigantisk bjørnetjeneste til dem alle.

Lenke til kommentar

Hvorfor agumenterer dere imot meg? Vi mener jo det samme! Arbeidsinnvandring kan være en god ting, men den strømmen av asylsøkere som tapper staten for penger som vi i dag har, er undertegnede sterkt i mot. Der vi i dag har de største sosiale problemene er der konsentrasjonen av ikke vestlige innvadrere (muslimer) blir for stor.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis du blar deg tilbake i tråden så finner du noen tall som vår alles kjære TWFA var så snill å finne frem. De tallene er visst ganske så oppklarende.

Lenke til kommentar
Hvis du blar deg tilbake i tråden så finner du noen tall som vår alles kjære TWFA var så snill å finne frem. De tallene er visst ganske så oppklarende.

 

Problemet er kanskje at mange av problemene er i størst i Oslo og mindre de fleste andre steder i landet, mange folk som aldri har vært i Oslo har ikke peiling på hva de snakker om etter min mening og kan ofte ha nokså naive oppfatninger om hvor god "integrasjonen" egentlig er.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Hvis du blar deg tilbake i tråden så finner du noen tall som vår alles kjære TWFA var så snill å finne frem. De tallene er visst ganske så oppklarende.

 

Problemet er kanskje at mange av problemene er i størst i Oslo og mindre de fleste andre steder i landet, mange folk som aldri har vært i Oslo har ikke peiling på hva de snakker om etter min mening og kan ofte ha nokså naive oppfatninger om hvor god "integrasjonen" egentlig er.

 

kor god er den da?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Sjokkerende. Rett og slett.

Selvsagt skal innvandere få lov å komme, og ikke bare de som har utdanning.

 

Har vi god nokk økonomi til det da?

Vi blir jo utsugd for pengane våre uansett, dei komme garantert til å sette opp avgiftene og skatten vis alle som vil kan komme inn i landet(viss dei ikkje har utdanning sjølvsakt).

 

Har innvandring nokon gong hatt noko med å hjelpe dei som ikkje har god økonomi?(flykningar teller vel ikkje som innvandring har eg hørt xD)

Trudde det var fordi det ikkje var nokk arbeidskraft her i Noreg.

Lenke til kommentar

Norge er latterlig.. Vi er rett og slett en fristat for kjeltringer og terrorister!

Er ikke lett å være ungdom i dag heller! På nesten alle skoler jeg har vært innom som elev har det vært preg av "Innvandrer" gutta som man ikke skulle kødde med.. for da sto det en haug med bmwer og sinte fettere som skulle ta deg.

 

Og ja det skjedde faktisk i 10ende klasse, hvor en lærer ga Kosovo Albaneren i klassen anmerkning.. Riktig nok er dette no år sia, men kan ikke si det har blitt noe bedre med åra ;)

 

Oslo er ikke akkurat særlig pent eller trygt lengre heller!

Lenke til kommentar

Noreg kunne godt hatt bruk for fleire innvandrarar. Her til lands så trenger vi mange flinke handverkarar og til andre jobber.

 

Men sånn eg ser det så er det dei som gjer lovbrot blir sittande igjen her i Noreg. Og dei Norge virkelig hadde hatt bruk for blir sendt heim.

 

Berre sjå på Mullah Krekar.. Her har han trua Noreg, men ikkje søren om vi får han ut av landet..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Noreg kunne godt hatt bruk for fleire innvandrarar. Her til lands så trenger vi mange flinke handverkarar og til andre jobber.

 

Men sånn eg ser det så er det dei som gjer lovbrot blir sittande igjen her i Noreg. Og dei Norge virkelig hadde hatt bruk for blir sendt heim.

 

Berre sjå på Mullah Krekar.. Her har han trua Noreg, men ikkje søren om vi får han ut av landet..

 

USA vil jo ha han, kvifor ikkje gi han til dei?

Lenke til kommentar
Norge er latterlig.. Vi er rett og slett en fristat for kjeltringer og terrorister!

Er ikke lett å være ungdom i dag heller! På nesten alle skoler jeg har vært innom som elev har det vært preg av "Innvandrer" gutta som man ikke skulle kødde med.. for da sto det en haug med bmwer og sinte fettere som skulle ta deg.

 

Og ja det skjedde faktisk i 10ende klasse, hvor en lærer ga Kosovo Albaneren i klassen anmerkning.. Riktig nok er dette no år sia, men kan ikke si det har blitt noe bedre med åra ;)

 

Oslo er ikke akkurat særlig pent eller trygt lengre heller!

 

Enig med deg der...

 

Hvorfor skal vi ikke få lov til å føle oss trygge i vårt eget land? Greit at det uansett vil være et problem med ran, voldtekt, drap osv... Men hvor mange av disse sakene er faktisk gjort av mennesker som IKKE er norske? Dvs. innvandrere... Nå er man nødt å passe kjeften sin riktig så godt, for ellers kan det meste bli tatt som rasisme, og du ender opp med knust kjeve. Latterlig, dette er VÅRT land.

Greit, dere vil sikkert se på meg som en rasist, men jeg har ingenting imot innvandrere som vil rette seg etter vår kultur og leve fredelig side om side med oss. Resten av gjengen kan godt bli sendt til månen for min del!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...