Gå til innhold

Vil du ha fleir invandrarar?


Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Vel skrevet, skulle til å si det selv. Hva bryr det disse rasistene hvem som bor her?

 

Disse "rasistene" du snakker om er ikke rasister i det hele tatt, men blir stemplet av folk på venstresiden som dette fordi de stiller kritiske spørsmål til innvandringen og er imot den naive importen av muslimer fra Midtøsten og Afrika som fører til frytkelige problemer i Oslo og snart andre deler av landet også om vi ikke gjør noe med problemet.

 

Hvorfor i alle dager skulle nåtiden være anderledes enn andre tider i historien? Hvorfor skulle mennesker fra andre steder nå plutselig vise seg å være monstre? Nei, denne frykten handler ikke om innvandrere, men om sider av deg selv og kommentarer om deg selv du ikke vil innse har funnet sted.

 

Muslimer fra Midtøsten og Afrika har vel aldri vært kjent for sin fredelighet akkurat, monstre har en del av dem vært helt siden den pedofile drapsmannen Muhammed ble opphøyet som profet i år 330 e.kr..

Den fundamentalistiske andelen av muslimer har dessverre vokst langt utover det som kan anses for å være en svak minoritet blant muslimene og de moderate muslimene er heller ikke usykldige siden de sitter på sidelinjen og ikke viser noen tegn til opposisjon, dette kan nok ha noe med fundamentalistenes voldsbruk men er fortsatt beklagelig.

 

Her i Norge gir vi blant annet statsstøtte til Koranskoler og Islamsk Råd noe som viser at "toleransen" har godt alt for langt, Oslo Øst viser oss at "multikulturisme" er noe pisspreik og at det er umulig å få integrering til når noen har en religion som oppfordrer til vold og undertrykkelse av mennesker som ikke har samme tro eller tror i det hele tatt og i tillegg strider mot grunnleggende menneskerettigheter og vestlige verdier.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et par innlegg med off-topic og innlegg som gikk på motdebattantens person er fjernet. Å kalle motdebattantene psykopater kun fordi man har andre meninger enn en selv er ikke en heldig debattteknikk; debatten skal holde seg til sak - ikke person.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Jeg synes utviklingen er skremmende. Når folk som bor på deler av østkanten må være redde fordi de er vite har det gått for langt. Snakket med en jente fra Stovner som hadde fått bank fordi hun var hvit og norsk. Synes virkelig noe må gjøres. Slik som det er nå blir jo Oslo nermest overtatt av innvandrere.

Lenke til kommentar

Hat avler hat, løgn avler løgn osv. Det er oss og dem tankegangen som er hele problemet her. Jeg er enig i at vi ikke bør ha åpne grenser, men jeg synes ikke det gjør noe med det nivået vi har i dag. Jeg er enig i at dårlig integrering er et problem, dessverre er holdningene som vises her i tråden en del av problemet. Gjett hva, om du ser stygt på en innvandrer, vil han se stygt tilbake. Rart det der.

Lenke til kommentar
Hat avler hat, løgn avler løgn osv. Det er oss og dem tankegangen som er hele problemet her. Jeg er enig i at vi ikke bør ha åpne grenser, men jeg synes ikke det gjør noe med det nivået vi har i dag. Jeg er enig i at dårlig integrering er et problem, dessverre er holdningene som vises her i tråden en del av problemet. Gjett hva, om du ser stygt på en innvandrer, vil han se stygt tilbake. Rart det der.

 

Innvandrere har drept og alvorlig skadet titalls av nordmenn og knapt fått spalteplass i avisene, mens Benjamin-drapet fikk spalteplass så det holdt og mer til. Rart det der.

 

Forresten hvilke holdninger i denne tråden er farlige? Er du imot kritikk av Islam?

Er du uenig i at den radikaliseringen av muslimer som har funnet sted i Midtøsten og nå kommer til Europa via innvandring ikke er en trussel mot demokratiet og menneskerettighetene?

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Ikke rart at venstresiden vil pøse på med muslimsk innvandring. De er jo ypperlig stemmekveg for dem!

 

Muslimer stemmer :

AP: 52.4%

SV: 30.5%

RV: 8%

 

Ellers er det er så få personer som har vært med på testen at resultatet blir ganske utydelig og lite interresant.

Lenke til kommentar
Hat avler hat, løgn avler løgn osv. Det er oss og dem tankegangen som er hele problemet her. Jeg er enig i at vi ikke bør ha åpne grenser, men jeg synes ikke det gjør noe med det nivået vi har i dag. Jeg er enig i at dårlig integrering er et problem, dessverre er holdningene som vises her i tråden en del av problemet. Gjett hva, om du ser stygt på en innvandrer, vil han se stygt tilbake. Rart det der.

 

Innvandrere har drept og alvorlig skadet titalls av nordmenn og knapt fått spalteplass i avisene, mens Benjamin-drapet fikk spalteplass så det holdt og mer til. Rart det der.

Ettersom vi ikke har noen andre kilder enn deg på dette, så blir det hele nokså meningsløst å diskutere.

 

Forresten hvilke holdninger i denne tråden er farlige?

Det hele kan brytes ned i to ting: Hat og redsel.

 

 

Er du imot kritikk av Islam?
Selvsagt ikke, men jeg er imot urettmessig kritikk som ikke henger på greip.

 

Er du uenig i at den radikaliseringen av muslimer som har funnet sted i Midtøsten og nå kommer til Europa via innvandring ikke er en trussel mot demokratiet og menneskerettighetene?

 

Jeg mener at det ikke er en trussel. Det er propaganda fra politikere som søker makt gjennom å spre frykt. Her har media bidratt til å spre et falskt bilde gjennom å gi spalteplass og sendetid til de som skriker høyest. Mennesket liker å fråtse i andres galskap og det vet media, de fleste av dem bare ute etter å lage gode historier. Dermed får mange et forvridd bilde av verden, der man føler at man må beskytte seg mot dens rabiate beboere. 99% av alle muslimer er slik som meg og deg, dvs tilhengere av at alle i samfunnet skal ha det godt. Demokrati og menneskerettigheter er en forutsetning for dette.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
De bør ihvertfall sjekke bedre hvem de slipper inn i landet. For viss det først er forbrytere og slikt så vil jo ikke norge gi dem tilbake pga de kan bli drept.

 

Det har mindre med hvem vi tar inn her, enn det har med vår evne til å integrere disse.

 

Så lenge svært få har sånn spesiell lyst til å ofre seg for "dritttjobber", er vi faktisk avhengig av å importere "drittmennesker"!?

 

:)

Lenke til kommentar
Ettersom vi ikke har noen andre kilder enn deg på dette, så blir det hele nokså meningsløst å diskutere.

 

Vel man trenger ikke kilder på dette, det er en kjensgjerning, enten du liker det eller ikke.

 

 

Det hele kan brytes ned i to ting: Hat og redsel.

 

Svært uening, den "redselen" som uttrykkes er et produkt av de virkelige problemene som PK-politkere prøver å stikke under en stol og "hatet" er så å si fraværende hos alle unntatt folk på ytterste venstre/høyre side.

 

Selvsagt ikke, men jeg er imot urettmessig kritikk som ikke henger på greip.

 

Så du synes kritikk som bunner i kritisk tenkning og kunnskap om hva Islam faktisk går ut på tilsvarer "urettmessig kritikk"?

 

Jeg mener at det ikke er en trussel. Det er propaganda fra politikere som søker makt gjennom å spre frykt. Her har media bidratt til å spre et falskt bilde gjennom å gi spalteplass og sendetid til de som skriker høyest. Mennesket liker å fråtse i andres galskap og det vet media, de fleste av dem bare ute etter å lage gode historier. Dermed får mange et forvridd bilde av verden, der man føler at man må beskytte seg mot dens rabiate beboere. 99% av alle muslimer er slik som meg og deg, dvs tilhengere av at alle i samfunnet skal ha det godt. Demokrati og menneskerettigheter er en forutsetning for dette.

 

Vel mange muslimer er imot mye av de menneskerettighetene og demokratiske prinsippene dette landet tross alt er bygget på, det er bare å se på debatten om Muhammed-karikaturene for å bryte de glansbildene som ofte blir satt fram i media.

99% av alle muslimer er heller ikke som meg siden de er en del av en religion som er mot menneskerettigheter og demokrati, dette klarer selv de mest tåpelige spørreundersøkelser å bringe fram i lyset, selv om jeg har inntrykk av at en stor del lyver under disse undersøkelsene for å framstille seg og sin gruppe bedre i media.

Jeg må også påpeke at jeg mye heller gir stemmen min til de poltikerne som søker makt ved å spre "frykt" enn de som unskylder muslimene og tegner et sukkersøtt glansbilde av den muslimske innvandringen som uheldigvis utgjør 70-80% av den ikke-vestlige innvandringen.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Denne karen sier som det er og rett fra levra.

 

Er dette ytringer av fremmedhat og redsel? Er virkelig islams innmarsj til Europa og Norge bare propaganda som AvieN så tydelig sier? Er det bare flott og fint med et multikulturelt samfunn hvor 99% av alle muslimene allerede er godt integrert og tror på de vestlige verdiene enda islam sier noe helt annet?

Hvorfor skal kritisme mot Islam og ikke minst Kristendommen bli hysjet ned på så ikke vi støter andres tro?

 

Les litt om kristendommens historie AvieN og pris deg lykkelig for at våre forfedre gjorde noe med det og fikk satt religionen på plass der den hører hjemme.

Det er viktig at vi kaller en spade for en spade og ikke bukker oss under for eventyr og overtroer når det kommer i konflikt med politikk og vår levemåte!

Lenke til kommentar
Ettersom vi ikke har noen andre kilder enn deg på dette, så blir det hele nokså meningsløst å diskutere.

 

Vel man trenger ikke kilder på dette, det er en kjensgjerning, enten du liker det eller ikke.

 

 

Det hele kan brytes ned i to ting: Hat og redsel.

 

Svært uening, den "redselen" som uttrykkes er et produkt av de virkelige problemene som PK-politkere prøver å stikke under en stol og "hatet" er så å si fraværende hos alle unntatt folk på ytterste venstre/høyre side.

 

Selvsagt ikke, men jeg er imot urettmessig kritikk som ikke henger på greip.

 

Så du synes kritikk som bunner i kritisk tenkning og kunnskap om hva Islam faktisk går ut på tilsvarer "urettmessig kritikk"?

Ikke noe galt med kritisk tenkning, men synd når redde personer finner ord på det de frykter på nettet og svelger hvert ord av det. dessverre er magefølelse nokså oppskrytt, spesielt blant individer som får sitt bilde av verden primært fra tabloider og tv. Jeg ville likt å se deg dokumentere dine påstander, ettersom jeg er litt allergisk mot absolutte sannheter.

 

 

Jeg mener at det ikke er en trussel. Det er propaganda fra politikere som søker makt gjennom å spre frykt. Her har media bidratt til å spre et falskt bilde gjennom å gi spalteplass og sendetid til de som skriker høyest. Mennesket liker å fråtse i andres galskap og det vet media, de fleste av dem bare ute etter å lage gode historier. Dermed får mange et forvridd bilde av verden, der man føler at man må beskytte seg mot dens rabiate beboere. 99% av alle muslimer er slik som meg og deg, dvs tilhengere av at alle i samfunnet skal ha det godt. Demokrati og menneskerettigheter er en forutsetning for dette.

 

Vel mange muslimer er imot mye av de menneskerettighetene og demokratiske prinsippene dette landet tross alt er bygget på, det er bare å se på debatten om Muhammed-karikaturene for å bryte de glansbildene som ofte blir satt fram i media.

Tull. Det er lov å bli provosert over ytringer, det skjer i Norge hver eneste dag. Hvorfor skal ikke muslimer ha lov til det?

 

99% av alle muslimer er heller ikke som meg siden de er en del av en religion som er mot menneskerettigheter og demokrati, dette klarer selv de mest tåpelige spørreundersøkelser å bringe fram i lyset, selv om jeg har inntrykk av at en stor del lyver under disse undersøkelsene for å framstille seg og sin gruppe bedre i media.

Jeg ser bare masse løse påstander uten snev av ryggdekning. dessverre er det ikke spesielt originalt heller. Man blir ikke ekspert på Islam av å lese løsrevne koransitater på brunskjortenettsider fra Amerika.

 

Jeg må også påpeke ateg mye heller gir stemmen min til de poltikerne som søker makt ved å spre "frykt" enn de som unskylder muslimene og tegner et sukkersøtt glansbilde av den muslimske innvandringen som uheldigvis utgjør 70-80% av den ikke-vestlige innvandringen.

 

Det er vel det de har kalkulert med.

 

Denne karen sier som det er og rett fra levra.

Han er jo morsom, på samme måte som rasevitser er morsomme. En fin liten samling fordommer han lirer av seg på snertent britisk engelsk. Ville heller sagt han snakka rett fra testo-kjertelen (pikken).

 

Er dette ytringer av fremmedhat og redsel? Er virkelig islams innmarsj til Europa og Norge bare propaganda som AvieN så tydelig sier? Er det bare flott og fint med et multikulturelt samfunn hvor 99% av alle muslimene allerede er godt integrert og tror på de vestlige verdiene enda islam sier noe helt annet?

Hvorfor skal kritisme mot Islam og ikke minst Kristendommen bli hysjet ned på så ikke vi støter andres tro?

 

Ja og nei. Det er problemer og de kan bli værre. Men de er milevis fra de skremselsscenarioene og konspirasjonsteoriene som får flomme fritt på nettet om dagen. Jeg har såvidt vært innom noen av åsakene til at slikt oppstår. Konsekvensene av slik "ranting" er at de virkelige problemene tåkelegges og blir vanskeligere å få øye på. Slik vokser de seg stadig større, mens alle diskuterer et oppdiktet godzilla monster. Men en vakker dag kan de små problemene utvikle seg til store, fordi de ikke blir hverken diskutert eller behandlet politisk. Det største problemet i så måte er rasisme og fremmedhat både blant nordmenn og innvandrere, noe som kan vise seg å bli et voksende problem, med ødeleggende konsekvenser.

 

Les litt om kristendommens historie AvieN og pris deg lykkelig for at våre forfedre gjorde noe med det og fikk satt religionen på plass der den hører hjemme.
Jeg er ikke sikker på hva du sikter til her, kan du være litt mer konkret?

 

Det er viktig at vi kaller en spade for en spade og ikke bukker oss under for eventyr og overtroer når det kommer i konflikt med politikk og vår levemåte!
Kunne ikke vært mer enig. Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Tror jeg gjentar meg selv:

 

Nei, denne frykten handler ikke om innvandrere, men om sider av deg selv og kommentarer om deg selv du ikke vil innse har funnet sted.

 

At dere gidder å bruke tiden deres på å prøve å skape et nazist samfunn? Hva feiler det hjernen deres?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789
Tror jeg gjentar meg selv:

 

Nei, denne frykten handler ikke om innvandrere, men om sider av deg selv og kommentarer om deg selv du ikke vil innse har funnet sted.

 

At dere gidder å bruke tiden deres på å prøve å skape et nazist samfunn? Hva feiler det hjernen deres?

 

Prøvar du å sei at vi ikkje skal ha innvandrar gjør oss til nazistar?

Gå på eit bibletek å sjekk kordan nazistane var før du snakkar.

Lenke til kommentar
At dere gidder å bruke tiden deres på å prøve å skape et nazist samfunn? Hva feiler det hjernen deres?

 

Så å være kritisk til Islam og religion generelt gjør oss til nazister. Godt å se at du er velorientert på historiefronten NTD.

 

Hvorfor skal du alltid komme med personangrep og løgnaktige påstander om oss, kan du ikke heller komme med argumenter å drive en debatt om temaet istedet for å ødelegge hele debatten med barnslige fjortissfornærmelser?

 

Hvorfor er det å være kritisk til religion og islamsk innvandring sammenlignbar med nazismen? Bestefaren min som var motstandsmann under krigen sa seg også kritisk til innvandring, beskylder du han også for å være en nazist? Var jeg en nazist når jeg besøkte gravplassen for de allierte i normandie ved 60-års feiringen av invasjonen?

 

Å komme med angrep og kalle oss for nazister er idiotisk, historieløst og barnslig. Det beviser bare at du ikke har noen argumenter å komme med så du tyr til personangrep og tåpelige påstander som "uten innvandring får vi et nazistsamfunn".

 

Det henger ikke på greip.

Lenke til kommentar
Ja og nei. Det er problemer og de kan bli værre. Men de er milevis fra de skremselsscenarioene og konspirasjonsteoriene som får flomme fritt på nettet om dagen. Jeg har såvidt vært innom noen av åsakene til at slikt oppstår. Konsekvensene av slik "ranting" er at de virkelige problemene tåkelegges og blir vanskeligere å få øye på. Slik vokser de seg stadig større, mens alle diskuterer et oppdiktet godzilla monster. Men en vakker dag kan de små problemene utvikle seg til store, fordi de ikke blir hverken diskutert eller behandlet politisk. Det største problemet i så måte er rasisme og fremmedhat både blant nordmenn og innvandrere, noe som kan vise seg å bli et voksende problem, med ødeleggende konsekvenser.

 

Allerede innrømmer du selv at det er et problem, men mener likevel at vi skal ignorere problemet og vise tolmodighet på samme måte de allierte gjorde før andreverdenskrig.

Er det ikke riktig å være tidlig ute på banen å si klart og tydelig at din religion ikke skal bestemme over vår levemåte? Se på islamistiske land som Saudi Arabia og Iran som har et helt forvrengt menneskesyn enn det vi i vesten har. Hvilken rett har disse menneskene i å komme til vårt land og kreve at vi skal følge dems regler? Er det virkelig så rasistisk å kreve at når dem kommer inn til vårt land får dem faktisk tilrette seg reglene vi har satt og ikke motsatt? Lær deg også forskjellen på religion og rase! Det virker som vi blir rasismestemplet for å være religionkritisk.

 

Jeg er ikke sikker på hva du sikter til her, kan du være litt mer konkret?

 

Les om kristendommens blodige historie og vær lykkelig over at radikale forandring har skjedd innen religionen som gjør at vårt samfunn er så liberalt og flott som det er idag. Vi skal faktisk ikke så langt tilbake til vi får islamistiske tilstander innen kristendommen også. Uten våre forfedres kamp og kritisme kunne like godt kristendommen vært som den var på 1500-tallet idag.

 

Derfor er det ikke bare feie vår kritisme under teppet og komme rasime- og fremmedhatsbeskyldninger. All kritisme av religion er sunt og viktig.

 

 

Kunne ikke vært mer enig.

 

Fint vi er enig i en ting hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Vel skrevet, skulle til å si det selv. Hva bryr det disse rasistene hvem som bor her? De er jo bare redde for noe annet.

 

Hvorfor i alle dager skulle nåtiden være anderledes enn andre tider i historien? Hvorfor skulle mennesker fra andre steder nå plutselig vise seg å være monstre? Nei, denne frykten handler ikke om innvandrere, men om sider av deg selv og kommentarer om deg selv du ikke vil innse har funnet sted.

 

At dere gidder å bruke tiden deres på å prøve å skape et nazist samfunn? Hva feiler det hjernen deres?

 

 

Kjære NTD, jeg er oppvokst og bor på Oslo Øst. Nesten alle mine venner var og er innvandrere. Min kone er innvandrer. Hun er tom. mørkhudet. Nesten halve min familie er mørkhudet. Den eneste som har hjernen sin foret med dogmer og stereotyper som jeg kan se hittil er deg. Det er lov å ha mer enn èn tanke i hodet på èn gang. Du er så lite fleksibel og så uvillig til å nyansere at du ikke er det sporet bedre enn de få titalls nazistene vi har igjen her i landet og som du er så redd for.

Lenke til kommentar
Les litt om kristendommens historie AvieN og pris deg lykkelig for at våre forfedre gjorde noe med det og fikk satt religionen på plass der den hører hjemme.
Jeg er ikke sikker på hva du sikter til her, kan du være litt mer konkret?

 

 

Jeg ser at du allerede har fått svar på dette tidligere, men jeg ønsker å utdype dette noe. Hvis vi ser på "muslimske" land og sammenlikner dette med "kristne" land, så vil du muligens forstå hva poenget er.

 

http://www.dagbladet.no/magasinet/2002/03/18/319823.html

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Voldtekt (legg merke til hva som står under "Andre land". I Nigeria og andre land risikerer kvinner som får barn utenfor ekteskapet – om enn det er på grunn av voldtekt – å bli dømt til døden, i verste fall ved steining.)

 

http://kilden.forskningsradet.no/c35640/ar....html?tid=45446 Kvinner kan steines for utroskap hvis de blir voldtatt.

 

http://idag.no/aktuelt-oppslag.php3?ID=8516

[sitat]

I flere muslimske land er det blitt innført sharialover. Som eksempel på land som har innført slike lover kan vi nevne Somalia og Nigeria. For ikke så lenge siden bestemte sharialovene i Nigeria, at en kvinne som var blitt voldtatt, skulle steines til døden som en passende straff. Dette skulle hun riktignok ikke bli før barnet hun bar på var blitt født (hun var da blitt gravid som følge av voldtekten). Mannen som hadde begått denne ugjerningen fikk derimot ikke noe straff. Denne dødsstraffen av den uskyldig dømte kvinnen skjedde heldigvis ikke, fordi det kom protester fra mange land, deriblant Norge, som hevdet at dette var imot alle grunnleggende menneskerettigheter.

[/sitat]

 

Jeg kunne sikkert dratt frem flere kilder til deg også, men du kan jo søke selv også. Bibelen, som kjent er Bibelen de kristnes lærebok, forteller oss også hvordan vi skal behandle slike saker. Du vil legge merke til at Bibelen også forteller oss at vi skal steine kvinner som blir voldtatt i enkelte tilfeller. I den siviliserte verden så har vi forstått at dette er en mentalitet som er riv ruskende gal. Det er ikke kvinnen sin skyld at hun blir voldtatt, hun skal derfor selvfølgelig ikke straffes for dette. Her straffer vi overgriperen, i muslimske land så går overgriperen gjerne fri - mens offeret steines! Det finnes mange slike forskjeller som jeg synes er meget skremmende og det er nok noe av årsaken til at jeg ønsker muligheten til utvisning på livstid av innvandrere som ikke oppfører seg.

 

Ønsker du innføring av Sharia i Norge?

 

http://www.aftenposten.no/meninger/debatt/article2096648.ece

[sitat]

Det mindre åpenbare svaret knytter seg til Ramadans mer langsiktige ambisjoner for islam i Europa. Bør europeiske muslimer arbeide for å innføre sharia på institusjonelt og statlig nivå i Europa? Ramadan svarer ikke helt klart på dette spørsmålet, selv om logikken av det han sier om sharias gyldighet synes å måtte bli et rungende "ja".

 

På et seminar ved Norsk senter for menneskerettigheter i 2005 forklarte Ramadan at han ikke aksepterer en begrensning av sharias anvendelse til regler som gjelder privatsfæren. Også reglene som gjelder regulering av samfunnet skal gjelde. Han mente at praktisering av sharia i Europa bør institusjonaliseres ved autoriserte imamer med myndighet til å utstede fatwaer. Hvis noe slikt iverksettes, innebærer det enten dannelsen av islamske stater i Europa (noe urealistisk, foreløpig), eller opprettelsen av parallelle rettssystemer for muslimer (som til dels foreligger allerede)

[/sitat]

 

http://www.nationalreview.com/comment/vidi...00312030840.asp

[sitat]One of the most shocking examples of this new reality occurred in Sweden last year, when a Kurdish woman was killed by her father for having a romantic relationship with a Swedish man. Fadime Sahindal, 26, had taken her father and brother to sharia court in 1998, alleging that they had threatened to kill her for refusing to marry a Kurdish man the family had chosen for her. The two received only light sentences, however, and continued to abuse Fadime until, in 2002, her father shot and killed her. Disturbingly, the young woman was well aware of the fate that awaited her, as she said during the 1998 trial: "The only way for the family to regain its honor now that I have spread dishonor over it is to kill me."

[/sitat]

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Fatwa

http://en.wikipedia.org/wiki/Sharia

 

Enten vi liker det eller ikke så blir islamske jenter(spesielt) undertrykt av disse lovene hver eneste dag her i Norge. Dette er en skam for Norge i mine øyne, men det er nok mange her som mener at dette er helt greit. Jeg akter ikke å godta slik oppførsel her i landet. Det dere må forstå er at den norske loven står under sharia-lovgivningen i mange muslimske miljøer også her i Norge. Det er ikke bare i totalitære stater i Midtøsten og Afrika hvor dette er ett problem. Hvor mange æresdrap har vi ikke hatt her i Norge? Joda, nordmenn begår "æresdrap" de også, men det blir ikke godtatt av oss andre. I Islam så er det din plikt å begå æresdrap! Faen heller ass, folk må få opp øynene FØR vi alle må ligge på knær å rope Allāhu Akbar hvis vi ikke ønsker å bli drept.

 

Vi kan ikke akseptere at slike holdninger får gro og vokse seg sterke her. Vi kan ikke godta at folk som ignorerer menneskerettighetene får lov til å ferdes på gatene her i Norge. Send gjengen hjem igjen for vi ønsker ikke slike holdninger her.

 

Hva med alle de jentene som omskjæres og sys igjen her i Norge, eller de som sendes til hjemlandet for å tvangsgiftes? Hva med de barna som sendes på koranskoler i hjemlandet fremfor å bli integrert her i Norge? Det er ikke bare Norge som land og samfunns evne til å integrere som er problemet, men våre gjesters VILJE til å integreres. Veldig mange av dem ønsker ikke integrering! De ønsker å leve under sine egne lover her. Det er rett og slett ikke sånn det virker eller bør virke, men vi er på god vei.

Lenke til kommentar
Absolutt ikke! Hvis vi åpnet grensene for absolutt alle som ville inn, inkludert snyltere, kriminelle, lykkejegere, islamister, gangstere og smugglere. Hadde Norge blitt forvandlet til et kriminalitetsparadis og trolig endt i borgerkrig og kaos. Jeg vet ikke helt om du prøver å være sarkastisk, men tankeeksprimentet ditt virker for meg helt tullete og usannsynelig. Det er hvertfall ikke igjennomførbart og trolig ingen partier untatt RV som ville finne på noe så farlig.

Bare for å ha sakt det Myagos...

 

Det var ironisk ment ja, for det virker på meg som våre innvandrings forkjempere aldri får nok, så kanskje de ville være fornøyd om vi rett og slett byttet oss selv ut, og emigrerte til syden...

 

En moderator fjernet mitt forrige innlegg hvor jeg skrev nøyaktig hva jeg mente om NTD gledesutbrudd på dette ironiske innlegget... (ble litt sterk kost kanskje *lol*)

 

Men bare så det er sakt med en gang, jeg har ingen ting i mot muslimer, og respekterer den muslimske religion i større grad en kristendommen faktisk.

Jeg elsker og synes vi skal se opp til og lære av andre kulturer og folkeslag, men mener vi gjør alle urett ved å utslette de kulturelle og etniske forskjellene her hjemme og i Europa forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...