MagicCheeseball Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Når jeg prøver og kjøre nedlastede filmklipp på XVID format som da er DIVX tror jeg klarer ikke maskinen og kjøre filen. mens på andre filmklipp jeg prøver og kjøre som er samme format fungerer.. Noen som har noen råd på hvordan fikse filmklipp som ikke fungerer? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er ikke alltid xvid filene har samme codec, og ps3 har jo ikke alle codecene som fins enda, så jeg vil tro dette er problemet. Charge me if i'm wrong! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Det er ikke alltid xvid filene har samme codec, og ps3 har jo ikke alle codecene som fins enda, så jeg vil tro dette er problemet. Charge me if i'm wrong! Har du noen måter og få fikset disse codecene på? Jeg trodde Xvid var en codec Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 streamer du? Usb penn Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Noen fler som har dette problemet? får ikke til og kjøre filmer på ps3 som jeg klarer og kjøre i WMP Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Det burde gå ifra usb-pen. Det går nesten utelukkende ikke å streame xvid gjennom nettverk, men gjennom ekstern harddisk går det fint. (usb-pen er jo nettopp dette). PS: Divx går fint å streame. Det du må prøve, er å overføre filmen fra usb-pennen til PS3 harddisken. Kan du ikke spille den da heller, klarer nok ikke PS3en å spille den av! Endret 26. januar 2008 av Badfellah Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Det er ingen offisiell støtte for Xvid, men enkelte filmer fungerer avhengig av hvilke opsjoner som ble valgt når den ble rippet. Er ikke så mye å gjøre med den saken, annet enn å transcode dem fra en PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå