hodesleng Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har prøvd alt mulig, masse forskjellige nick og passord... Feilmelding: "The password is incorrect. Please try again". Får det når jeg trykker på create account knappen.... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Sikker på at du ikke får: CD-Key is invalid da? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 installer heller original spillet du! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Idioter, det ER en melding som er sånn i spillet, og det er om en annen user har det nicket, check facts før dere påstår at noen ærlige folk har kjøpt Pirat kopi. Lenke til kommentar
roty Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Mailadressen du bruker er sikkert brukt på en fileplanet/gamespy/etellerannet konto fra før. Generals benytter det samme "nettet" uten at noen sier noe om dette(lame). Bruk brukernavn/passord/mailadresse fra den eksisterende, eller finn frem en flett ny mailadresse. Håper dette fikser det! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 du kan har fler accounts på emailen, er nok nicket min email adresse har 2 accounts f.eks. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Det var fileplanet som krølla til mail adressa mi, prøvde å opprette en annen mail adresse og da gikk det... Den ene "skandalen" etter den andre med generals Går det å melde seg ut av fileplanet så jeg kan bruke mail adressa mi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå