Swafty Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg fikk jobben! telefonselger Endret 24. januar 2008 av Overdox Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer! Hva, Hvor, Hvem? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Redigerte første posten. Mine første jobb, er 17 år Men jeg tjener drit bra der Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Telefonselger ja! Lykke til. Blir spennende å se hvor lenge du holder ut, da gjennomsnittstiden man holder på i dette yrket er relativt liten! Men uansett, lykke til! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal ikke være negativ, men føler ikke telefonselger er den vanskeligste jobben å få Men lykke til Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Takk alle sammen! Det betyr virkelig mye for meg.. at dere ønsker å takke meg for jobben Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer. Jeg ønsker deg hell og lykke så lenge du ikke ringer meg. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer. Jeg ønsker deg hell og lykke så lenge du ikke ringer meg. Hehe, godt sagt. Men gratulerer og lykke til Min første jobb var også telefonselger faktisk, solgte støvsugere. Jobba der i ett halvt år ca. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gratulerer så mye og for guds skyld; ikke ring meg! Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Grattis, men vær forberedt på litt motgang ... Kjenner en del folk som er / har drevet med telefonsalg og noen av de får sammenbrudd pga. frekke kunder og dårlig salg... Men lykke til! Hva selger du forresten? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Men jeg tjener drit bra der alt er relativt unge mann er veldig viktig med høyt salg hver økt for god lønn. og for å få høyt salg må du være veldig kynisk av deg. har selv jobba som telefonselger, solgte for sjømannskirka, krybbedød osv. måtte være VELDIG kynisk for å selge godt. jeg har ikke hjertet til det, så salget var så som så. jobben var egentlig et helvete ledere som alltid lytter på samtalene dine og maser på deg 24/7 og kunder som kjefter og maser. jeg hadde ikke lov til å la en kunde legge på før jeg hadde fått minimum 3 nei, og det sier jo en del om bedriften. men by all means, lykke til og gratulerer. får håpe du er bedre tilpasset jobben enn jeg var. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ikke lov til å legge på før en kunde hadde sagt minimum 3 nei? Det er jo ikke du som bestemmer når "kunden" skal legge på? :S Jaja, gratulerer trådstarter! Bare ikke ring meg Lenke til kommentar
V_B Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Men jeg tjener drit bra der har selv jobba som telefonselger, solgte for sjømannskirka Haha, "Har du noen gang hatt muligheten til å besøkt sjømannskirka å smakt på de sabla gode vafflene våre ?" Nei og nei, jeg holdt ut i 1,5 månde med 2 ukers sykemelding totalt. Lykke til vist du klarer det, men det er virkelig ikke en lett jobb for alle.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hehe.. jobber der ikke nå lenger da. Var så syykt kjedelig Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Det var.... ikke mange dager Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hehe.. jobber der ikke nå lenger da. Var så syykt kjedelig Penger er ikke alt i verden Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ikke ring til meg.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor gratulerer så mye Endret 5. februar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Schjellin: Han har slutta.. Endret 5. februar 2008 av Stratosphere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg