Simenrf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hei;) I begynnelsen av timen i klassen skal alle ta med seg musikk, rolig musikk! Men vil gjerne overraske dem litt, med en sang som starter rolig og plutselig blir mer og mer rockete! Noe sånt! Hvis dere skjønner hva jeg mener!! Har dere noen sånne sanger? Sleng dem på Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Synes det er litt kjedelig, teit og barsnlig humor... selv om tenåringen i meg på sett og hvis forstår deg. Uansett, hva med å ta med musikk som er rolig, men samtidig veldig hard? Det blir jo faktisk ikke feil. Her vil jeg anbefale Sunn O))). Hvis nok bare høres ut som statisk støy på en typisk dårlig stereoboks(som er det jeg har sett på skoler mest.) På mer større annlegg høres det ut som et slags musilalsk jordskelv. Ellers så kan du prøve Slomo som er treeeeeg eksperimentell musikk. Ellers så er Thorns - Vortex rolig veldig lenge og så blir litt mer fart(og mye mer bråk) på. Finner videon her: Veldig stemmnignsfull. Endret 24. januar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Pandemonic Hyperblast av Anaal Nathrakh. Si at det er litt dårlig kvalitet så læreren må skru opp litt Husker at jeg lusrte ex'en min med deb. Sa at hu skulle få høre en romantisk sang. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Silent Force - King of Fools Begynner ganske rolig og blir mer rocka etter en 40-45 sekunder. Lenke til kommentar
valbis Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Neurosis er ganske dynamisk! og bandet OM! Endret 24. januar 2008 av valbis Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Metallica - Battery Ulver - Bergtatt: Capitel 3:Graablick Blev Hun Vaer Ulver - Bergtatt: Capitel 2:Soelen Gaaer Bag Aase Ned Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Metallica - Some kind of monster Metallica - The thing that should not be Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Opeth - Dirge for November -> fra to minutter akustisk klimpring til death metal. Tenker noen rynker litt på nesa.. Liquid Tension Experiment - Freedom of Speech -> åpner med rolig pianomelodi, musikken blir gradvis mer og mer intens og ender opp i en fantastisk progmetal-låt. Høy flinkisfaktor, mye soloer, generelt ganske "bråkete" for folk flest. Jeg hadde gått for LTE. Opeth er kanskje mer brøling, men LTE er mer "mas". Den har ikke engang vokalist, bare det er i seg selv nok til å irritere vettet av mange. Dessuten er det en dritbra låt. Endret 24. januar 2008 av JLa Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 The Mars Volta - . Starter med noe blant de vakreste, harmoniske linjene på kassegitar, før det plutselig bryter løs i ekte kakofonisk The Mars Volta-stil! Lenke til kommentar
qaroline Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Insomnium - In the Groves of Death Skifter mellom helt rolig gitargreier til litt melodic death metal. Lang, fin sang. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Metallica-Blackened. Får frysninger hver gang jeg høren den introen. Fantastisk! Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bruk Recoil du, om du får tak i. Et eller annet fra albumet "Liquid". Det er ikke bare som du spør om og går fra rolig til mer heavy, det er også flere utrolig forstyrrende tekster på flere av låtene. "Breathcontrol" og "Want" kan anbefales, eller strengt tatt alle med Nicole Blackman som vokalist. Hun er også vokalist på hele "Dead Inside"-albumet av "The Golden Palominos". Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg tenker på Nile, og da faller valget naturligvis på den barskeste Nile-sangen av dem alle: User-Maat-Re. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Psyclon Nine - Scar of the Deceiver. Passer perfekt til musikktrolling. Eventuelt kan du kjøre en RickRoll på dem. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) In Flames har en sang som heter: Your Bedtime Story Is Scaring Everyone Det er en slags dyster, merkelig melodi i begynnelsen av sangen, så plutselig rocker det løs. Endret 25. januar 2008 av Sweetshit Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rammstein - Mein Herz Brennt Se filmen hos Youtube Denne må jo passe ypperlig til dette formålet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 The Project Hate - Hate(fra hate, dominate, congregate, eliminate) Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 The Doors - The End Ganske lang sang, 12-13 minutter, som begynner rolig, men har klimaks et godt stykke uti. Merk at du vil komme til å overaske klassen på flere plan (sjekk sangteksten). Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Metallica - The Unforgiven Rolig intro, men når vokalen begynner blir det heavy. Metallica - One Rolig og fin intro her og, men kun hvis du har god tid. Her begynner den bråkete delen ganske langt ut i sangen, rundt 3:35 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå