Gå til innhold

ipod lades bare.


Anbefalte innlegg

når jeg kobler ipoden til pcen så lades den bare, den oppdateres ikke! faens dritt. jeg har koblet den til mange ganger før og den har blitt ladet. jeg har i det siste koblet den til xboxen og en CD spiller med USB inngang, der fungerte den en gang, men så ble den bare ladet de andre gangene jeg koblet den til.

 

hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høres ut som du har en kinesisk falsk ipod ettersom den funker med xbox og cd spiller :p

 

jeg aner ikke om mente det som kødd, men den er kjøpt på psdata eller noe slikt.

 

Virker heller som CØ er lite oppdatert ;) for etter siste XBOX-oppdatering fungerer iPod med XBOX.

 

Har du siste iTunes?

 

Lade skal den jo uansett, så kan virke som den ikke er helt som den skal være, så send den inn til PSData om du ikke får den til...

Lenke til kommentar
høres ut som du har en kinesisk falsk ipod ettersom den funker med xbox og cd spiller :p

 

jeg aner ikke om mente det som kødd, men den er kjøpt på psdata eller noe slikt.

 

Virker heller som CØ er lite oppdatert ;) for etter siste XBOX-oppdatering fungerer iPod med XBOX.

 

Har du siste iTunes?

 

Lade skal den jo uansett, så kan virke som den ikke er helt som den skal være, så send den inn til PSData om du ikke får den til...

 

ja jeg ahr oppdatert til nyeste. jeg har ikke klart å oppdatere ipoden etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...