ecko Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 når jeg kobler ipoden til pcen så lades den bare, den oppdateres ikke! faens dritt. jeg har koblet den til mange ganger før og den har blitt ladet. jeg har i det siste koblet den til xboxen og en CD spiller med USB inngang, der fungerte den en gang, men så ble den bare ladet de andre gangene jeg koblet den til. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Lyd > Bærbart (MP3-spillere, CD-spillere osv). (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 høres ut som du har en kinesisk falsk ipod ettersom den funker med xbox og cd spiller Lenke til kommentar
ecko Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 høres ut som du har en kinesisk falsk ipod ettersom den funker med xbox og cd spiller jeg aner ikke om mente det som kødd, men den er kjøpt på psdata eller noe slikt. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 høres ut som du har en kinesisk falsk ipod ettersom den funker med xbox og cd spiller jeg aner ikke om mente det som kødd, men den er kjøpt på psdata eller noe slikt. Virker heller som CØ er lite oppdatert for etter siste XBOX-oppdatering fungerer iPod med XBOX. Har du siste iTunes? Lade skal den jo uansett, så kan virke som den ikke er helt som den skal være, så send den inn til PSData om du ikke får den til... Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 høres ut som du har en kinesisk falsk ipod ettersom den funker med xbox og cd spiller jeg aner ikke om mente det som kødd, men den er kjøpt på psdata eller noe slikt. Virker heller som CØ er lite oppdatert for etter siste XBOX-oppdatering fungerer iPod med XBOX. Har du siste iTunes? Lade skal den jo uansett, så kan virke som den ikke er helt som den skal være, så send den inn til PSData om du ikke får den til... ja jeg ahr oppdatert til nyeste. jeg har ikke klart å oppdatere ipoden etter det. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Prøv noe anna enn itunes Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Prøv noe anna enn itunes det er jo itunes som skal brukes med ipoden slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Itunes er ett av verste programmene som er lagd etter min oppfattning Selv bruker jeg anapod Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Itunes er ett av verste programmene som er lagd etter min oppfattning Selv bruker jeg anapod akkurat nå driter jeg i hva annet som finnes, jeg vil bare at ipoden skal bi ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå