Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er nesten blitt en tradisjon at jeg tar en hjemmedag når et nytt GTA spill kommer. 29. april er notert. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Er det noen som i det hele tatt vet om det kommer en PC-release? Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har tenkt å kjøpe ny pc senere i år, så håper det kommer til pc. Hvis ikke må jeg re-vurdere om å kjøpe en xbox 360 eller ps3 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Håper det blir lag-fritt, mange spill på Xbox/PS3 som lagger fælt til tider (Mass Effect, Saints Row etc). Tror det hovedsaklig er fordi DVD-drevet ikke klarer å lese raskt nok. Gleder meg drøyt mye til dette spillet nå. Håper det blir litt som Saints Row mtp "våpenvalg-menyen" og skyting mens man er i et kjøretøy. Irriterende å kun ha 2-3 faste vinkler å skyte i som i San Andreas. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 fint vi har en endelig release dato men har værken ps3 eller x-box kommer nok til å vente på pc-versjonen som kommer om en LAAAANG stund får utnytte kompiser som har ps3 til å få spillet dette da Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 29. april? Er jo attenårsdagen min jo! Perfekt! Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 29. april? Er jo attenårsdagen min jo! Perfekt! samme her ^^ Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg som hadde håpet at det skulle komme på 18årsdagen min. 12 mars FTW;) Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Nå er det bare og vente og håpe på den perfekte gaven (i tillegg til førerkortet da). Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Noen onlinemuligheter denne gangen? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Datoen er markert på spill kalenderen min! gleder meg vilt=) ikke spilt stort bedre spill en gta spillene Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Håper det blir lag-fritt, mange spill på Xbox/PS3 som lagger fælt til tider (Mass Effect, Saints Row etc). Tror det hovedsaklig er fordi DVD-drevet ikke klarer å lese raskt nok. Gleder meg drøyt mye til dette spillet nå. Håper det blir litt som Saints Row mtp "våpenvalg-menyen" og skyting mens man er i et kjøretøy. Irriterende å kun ha 2-3 faste vinkler å skyte i som i San Andreas. Tviler på at DVD drevet og FPS'en i spill har så altfor mye å si. Det er nok i all hovedsak dårlig koding og for tungt for skjermkort/prosessor. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Bare det ikke blir for mye the sims aktig nå, så blir dette bra =D Noen som vet om det vill komme en pc utgave? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det kommer helt sikkert en PC utgave etter en god stund. (slik vi så med San andreas, Vice city, GTA 3 osv..) Selge en stund på konsoll, før de deretter porter over på PC. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente har ikke PS3 eller XBOX men da blir det å kjøpe på elkjøp å ha den i 29 dager, så returnere. Så gjør jeg det 1 gang til^^ Endret 25. januar 2008 av FuJJi Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 GTA IV PC-utgave er ikke bekreftet, men det bruker å bli annonsert i etterkant av Xbox/Playstation-utgavene er ute, dog ikke ha så høye forventninger. Det blir ikke å komme som noe bombe dersom Rockstars bestemmer seg for å droppe PC-utgaven. GTA er et spill uten muligheter for online, og er derfor enormt utsatt for piratkopier og nedlasting. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente har ikke PS3 eller XBOX men da blir det å kjøpe på elkjøp å ha den i 29 dager, så returnere. Så gjør jeg det 1 gang til^^ din snik, akurat som brodern gjore under fotball VM ^^ Lenke til kommentar
fug Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette blir fantastisk Tatt en uke ferie! Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jau... Men det er uansett lenge til GTA IV kommer. Når spillet kommer er sommeren rett rundt hjørnet, og vi er bare ferdig med halve vinteren. I tillegg må man regne med at spillet kan bli ytterligere utsatt. Ingen store forventinger her. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Dette blir fantastisk Tatt en uke ferie! jaha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg