Eriqo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 All Points Bulletin (APB) er et massivt online spill som kommer til Xbox 360 og PC. Ser utrolig lovende ut, og kan bli veldig gøy! Gleder meg utrolig til dette spillet! Deres mening? http://www.gamespot.com/xbox360/action/apb...=result;title;2 Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ble annonsert i 2005, og mer har vi ikke hørt om det. Skuffende, for da det ble annonsert syntes jeg det var en rimelig fet idé og ventet på neste nyhet. Har det kommet noe nytt om det? Nei. Traileren er også CG-deluxe, så ikke forvent at grafikken blir som den er i traileren. Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Ble annonsert i 2005, og mer har vi ikke hørt om det. Skuffende, for da det ble annonsert syntes jeg det var en rimelig fet idé og ventet på neste nyhet. Har det kommet noe nytt om det? Nei. Traileren er også CG-deluxe, så ikke forvent at grafikken blir som den er i traileren. Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år. Ja, det er trist, men jeg synes idèen er formidabel! Konseptet er rått, men virker ikke som de får det til nei... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det ikke denne utvikleren som også lager Huxley, som også er et mmofps? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Når vi er inne på Huxley, kommer det til å bli en fee på 360 versjonen? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det der ser litt jalla ut. Blir sikkert kansellering eller stooor flopp. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Er det ikke denne utvikleren som også lager Huxley, som også er et mmofps? Det var Real Time Worlds (Crackdown) og David Jones (han GTA kisen) som skulle lage dette, mener jeg å huske. Skjønner ikke hvordan jeg husker det, egentlig. Leste det i 2005 eller 06 i et blad... Kan hende jeg tar feil. Husket faktisk riktig! De som lager Huxley utgir, mens RTW med David Jones er utvikler. Filmen er forresten sabla gammel. Endret 25. januar 2008 av Lande Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.Halo: Combat Evolved var jo også under utvikling veldig lenge, og under mange platformer igjennom årene.Gears of War var også under utvikling ganske så lenge. En skal aldri si aldri. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.Halo: Combat Evolved var jo også under utvikling veldig lenge, og under mange platformer igjennom årene.Gears of War var også under utvikling ganske så lenge. En skal aldri si aldri. Men der dukket det vel litt informasjon opp innimellom? Men såklart, det kan godt hende det dukker opp, men tviler på at det kommer i år, noe de sa i 2005. Q4 2009, så kanskje vi nærmer oss, om vi i det hele tatt kommer ut. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vell på websiden deres står det at det kommer 2008: http://www.apb.com/ Og hvis noen ønsker seg litt nytt så: http://www.realtimeworlds.com/index.php?id...id=4&nid=56 https://www.cmpevents.com/GD08/a.asp?option...amp;SessID=6536 Og her er en fanside til APB: http://apb-evolved.com/ Det er bare å vente å se, enten annonserer de at de legger det på is (noe jeg tviler på siden de har dekorert det nye lokalet sitt) ellers så slipper de en pakke med nye ting + en fast dato Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Liten update, ifølge hjemmesiden så er utgivelsesdatoen satt til Q4 2008, gleder meg Endret 13. mars 2008 av CHB3 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det ble vist på GDC, så jeg tror ikke dere skal miste håpet enda Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Liten update, ifølge hjemmesiden så er utgivelsesdatoen satt til Q4 2008, gleder meg Har du link? På www.apb.com står det: Release date - TBC Lenke til kommentar
espinos Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.Halo: Combat Evolved var jo også under utvikling veldig lenge, og under mange platformer igjennom årene.Gears of War var også under utvikling ganske så lenge. En skal aldri si aldri. Men der dukket det vel litt informasjon opp innimellom? Men såklart, det kan godt hende det dukker opp, men tviler på at det kommer i år, noe de sa i 2005. Q4 2009, så kanskje vi nærmer oss, om vi i det hele tatt kommer ut. I 2005 sa de det kom i 2007 Lenke til kommentar
værdama Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Spillet blir sikkert aldri sluppet, siden vi ikke har hørt noe på nesten 3 år.Halo: Combat Evolved var jo også under utvikling veldig lenge, og under mange platformer igjennom årene.Gears of War var også under utvikling ganske så lenge. En skal aldri si aldri. Men der dukket det vel litt informasjon opp innimellom? Men såklart, det kan godt hende det dukker opp, men tviler på at det kommer i år, noe de sa i 2005. Q4 2009, så kanskje vi nærmer oss, om vi i det hele tatt kommer ut. I 2005 sa de det kom i 2007 vel, Rockstar sa at gta4 skulle komme i oktober 2007. hender faktisk at det utsettes, som faktisk er en god ting spør du meg. så vi brukerer får en spillbar opplevelse=) Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Liten update, ifølge hjemmesiden så er utgivelsesdatoen satt til Q4 2008, gleder meg Har du link? På www.apb.com står det: Release date - TBC http://www.webzen.com/ <-- Hjemmesiden til utgiveren Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 På hjemmesiden du nevnte, står det Q4 2008. Forhåpentligvis stemmer dette. Lenke til kommentar
espinos Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 På hjemmesiden du nevnte, står det Q4 2008.Forhåpentligvis stemmer dette. Jeg leste q4 2007 da.. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 kommer sikkert q4 08 eller q1-2 09. Kommer til å ta heeeeeeelt av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå