esoteric Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har egentlig flere telefoner enn jeg har bruk for, men ingen med touch screen Tenkte defor kjøpe en for å prøve og hvordan det er og bruke til vanlig. Men lite penger om dagen, så har ikke tenkt til og bruke mye penger på dette. Funksjonenen har egentlig ingen betyning, kun touch screen jeg er ute etter her. Har sett på de CECT telefonene, siden de ofte ligger litt lavere i pris enn de kjente merkene. Noen som har erfaring hvor man får disse billigst mulig fra? Eller andre forslag til rimlig touch telefon. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har selv Cect p168. En iPhone klone. Den fås for en meget billig penge på eBay -C- Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva er billig for deg?1,2 eller 3tusen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Har selv Cect p168. En iPhone klone. Den fås for en meget billig penge på eBay -C- Ja har sett litt på den, ser litt rundt på ebay nå Hva er billig for deg?1,2 eller 3tusen? Siden det bare er for å prøve ut en telefon med touch screen så hadde jeg et håp om å finne no til 12-1500 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Du kan få kjøpe min. Jeg bruker den ikke uansett. Den er kun prøvd et par dager. -C- Endret litt, slik at det ikke ser ut som en annonse. Endret 27. januar 2008 av KVTL Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Salg på forum er vell ikke tillat ? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Det var vel uansett bare en bisetning? -C- Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kjøp iPhone. Er du heldig finner du en unlocka for 3500 kr. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Kjøp iPhone. Er du heldig finner du en unlocka for 3500 kr. hvor??? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Rette stedet for kjøp og salgsannonser er bruktmarkedet. MVH KVTL Lenke til kommentar
B25S Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Kjøp iPhone. Er du heldig finner du en unlocka for 3500 kr. hvor??? eBay, her på forumet eller iPod1.no Det spørs. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Rette stedet for kjøp og salgsannonser er bruktmarkedet. MVH KVTL Nå har det vel ikke vært noen salgsannonser her utenom min sleivkommentar... Vedkommende lurer på hva en grei touch-telefon er, og vi har foreslått iPhone. Vedkommende lurer da hvor han kan få tak i den, og vi svarer. Når det er sagt så har iPhone endel mangler som mobiltelefon. Det er mest en iPod Touch med telefoni og sms-funksjon. Den mangler bla. mms og 3g. Hvis du bare vil vite hvordan en touchscreen-telefon er å bruke så kan du heller se om du finner en pent brukt HTC/QTEK sak. Har selv hatt QTEK 9090, og den er grei. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå