Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kraftfôr som alternativ til poteter


Douglas Quaid

Anbefalte innlegg

Berre for å opplyse om det så kan eg fortelje at i heimbygda mi (Stranda Kommune) har vi ein fabrikk som vi kallar for "koka" alle daude dyr fra gardar og slikt på Sunnmøre kjem hit for å bli stappa oppi ei stor kvern.

 

Dei blir knust til ei stor gjørme som blir kokt og litt ymse andre ting (eg er usikker) før dei kjem ut i form "sandform" i andre enden av fabrikken. Dette er stivelse som blir brukt i kraftfór og andre produkt som treng stivelse, dette kan vere f.eks Leppestift, Deo Sticks, kattemat og hundemat,gele ++

 

Heldigvis skal koka leggast ned no til våren for å flyttast til ein plass utanfor Hamar (trur eg det var) der det heldigvis ikkje bor nokon folk. Som de kanskje skjønnar så luktar ikkje fleire tonn med mygla kadaver så forferdeleg godt. Spesielt ikkje kvar Torsdag når dei tilsette på koka vil "lufte" og opnar alle dei store portane, da stinkar heile Stranda Sentrum grusomt :)

 

No er dette slakteavfall. Ikkje heile dyr, og det er heilt naturleg å ete dette. Synest heller det er meir skummelt å drikke pepsi max og slike ting med haugevis av kunstige stoff! Det er Ringstad Farming du meiner sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No lyg du som det renn ut kjeften på deg :tease:

Nei...

 

Ring til 70 26 91 50 (det er nr til Norsk Protein si avdeling på Stranda), så spør du om dei putta heile dyr oppi kverna si :)

 

Det skal eg ta å gjere...men eg las at det er slakteavfall dei hiv opp i. Dessutan står det at dei lagar biobrensel og gjødsel. Viss det er sant som du seier, so blir dei heile kadavera brukte til brensel og gjødsel, ikkje til fôr!

Endret av Kalvegodt
Lenke til kommentar

Eg kan gå god for Equerm... Og som han sei er vi snart kvitt bedrifta.

 

Dersom du treng bevis på att det kadaver og ikkje slakteavfall som blir lagt i kverna, er det berre å komme til Stranda for å kjenne på den fantastisk gode odøren som kjem frå bedrifta.

 

Du har rett i att bedrifta før heite Ringstad Farming. Ringstad Farming blei i 1995 kjøptopp av Norsk Protein.

Lenke til kommentar

blargh.. kvifor tvila du på at dei putta heile dyr oppi kværna? du veit no vell att dyr dør jo som alle andre levande vesen på dinna planeten her, å ka trur du ein bonde gjær med eit dyr som er dødt? trur du han grev det ned bak fjøsen sin? nei, dei endar på "KOKA" :p eg og equerm har faktisk vore der på "omvisning" so berre gi opp! :tease:

 

og btw, det blir ikkje brukt til kraftfor lenger. er endel år sidan vi fekk lover i norge mot att dyr skal ete dyr for so att vi skal ete dei. :p

Lenke til kommentar
blargh.. kvifor tvila du på at dei putta heile dyr oppi kværna? du veit no vell att dyr dør jo som alle andre levande vesen på dinna planeten her, å ka trur du ein bonde gjær med eit dyr som er dødt? trur du han grev det ned bak fjøsen sin? nei, dei endar på "KOKA" :p eg og equerm har faktisk vore der på "omvisning" so berre gi opp! :tease:

 

og btw, det blir ikkje brukt til kraftfor lenger. er endel år sidan vi fekk lover i norge mot att dyr skal ete dyr for so att vi skal ete dei. :p

 

Far min er gardbrukar, og når dyra dauar.....grev han dei faktisk ned bak fjøsen!

Lenke til kommentar
blargh.. kvifor tvila du på at dei putta heile dyr oppi kværna? du veit no vell att dyr dør jo som alle andre levande vesen på dinna planeten her, å ka trur du ein bonde gjær med eit dyr som er dødt? trur du han grev det ned bak fjøsen sin? nei, dei endar på "KOKA" :p eg og equerm har faktisk vore der på "omvisning" so berre gi opp! :tease:

 

og btw, det blir ikkje brukt til kraftfor lenger. er endel år sidan vi fekk lover i norge mot att dyr skal ete dyr for so att vi skal ete dei. :p

 

Far min er gardbrukar, og når dyra dauar.....grev han dei faktisk ned bak fjøsen!

 

 

Hehehehe :p det hadde eg ikkje forventa. men da vil eg kansje påstå att far din ikkje vil betale for å kvitte seg med dyra da :p ?

 

men dersom du framleis tviler på det som eg og Equerm seier, so kan dei garantert ordne ei omvisning til deg før dei legg ned avdelinga på stranda ;) berre å ringe å høyre. :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kvifor skal ein betale dyre dommar for å kvitte seg med dyra når ein like godt kan grave dei ned?

 

Så vidt meg bekjent er det helt gratis å levere dyrekadaver til Norsk Protein. (kilde) For all del, nedgravning er greit nok det (er det godt nok for mennesker, så er det godt nok for dyr..), men du må faktisk ha tillatelse fra Mattilsynet først, med tanke på mulig forurensing av grunnvann etc.

Endret av Inge Rognmo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...