Gjest member-97590 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fint at det kommer i butikk. Får se om eg kjøper! Virker veldig spennende! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ha, jeg spiller 100års moden nå på engelsk side. og hadde et mektig slag 700 mann på hver side tok meg noen timer å spille gjennom alt det. riddere tåler så mye at de tar evigheter å bli ferdig Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Spiller prøveversjonen nå, men det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre? Er ganske lost for øyeblikket. Har trent meg som fighter i byen man starter ved, også fått oppdrag av en konge med hæren sin som ba meg drepe en fyr i en by langt vekk, det har jeg også gjort. Er det ikke noen mainquest? Og blir spillet bedre med mods? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 er ikke noe main quest, du må få renoun og da kommer en av kongene og spør om du vil slåss for han. da kriger du får større og større hær og til slutt vinner du vel krigen. du kan ta over slått osv. ja spillet blir mye bedre med modder. her er en liste over mods som er ute til den nye versjonen http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,24234.0.html til de eldre versjonene er det mange flere mods. da har du lotr mod, pirates mod, ACW mod, AWI mod og disse kommer vel til den nye versjonen før eller senere. men selv orignalen tar av når du kommer litt ut i det. store fine slag mye action. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Når retail-versjonen av spillet kommer (altså 1.0), så legges til en main quest. Du må huske at vi nå bare spiller beta-versjonene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 jeg koser meg om dagen, jeg hadde ikke spillt det på LENGE men denne nye verjonen og modene er gøy å komme tilbake til. det er noe deilig grotesk med å sitte på hesten sin og slå en moringstar i hode på en franskman og høre det deilige klanke av jern mot bein. eller ri full fart med lansen senket og få inn et perfekt stikk med lansesn og se en fientlig ridder falle om med kule ragdoll effekter Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Med nyeste betaversjon fungerte jo spillet strålende på min PC. Kanskje det også har litt med at jeg har innstallert nyeste versjonen av skjermkortdriveren. Uansett, dette spillet er blitt en ren nytelse å spille. Har laget en kriger nå kalt Balder, oppkalt etter den norrøne guden for de som ikke forstod det. Har gått og vervet meg hos kongen over nord-folket. :-D Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Spilt dette veldig mye nå og begynner å få det til litt, har også kjøpt det på nettstedet deres, og er så langt på level 8 og rir rundt og kriger mot banditter og gjør oppdrag Veldig morro spill så langt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Noen som vet om det finnes ingame kart eller kart andre steder? Sliter med å finne ut hvor i all verden jeg skal hen nå. Skal levere et brev til Chalbek Castle. Edit: Glem det, fant nettopp ut av det. Endret 28. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 spiller en mod som heter glory and revolution er jævlig gøy å sitte på hesten med muskett og fyre av et skudd of se en kar 150 meter unna får skuddet i hode og faller av hesten Dette høres sykt kult ut, vet du om det kommer til .903? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ble ikke den modden forbudt elns på grunn av stjeling av modeller? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 vet ikke, har ikke hørt noe om den den er ute til .903 nå den Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 vet ikke, har ikke hørt noe om den den er ute til .903 nå den Kan du gi link til den? Finner den ikke noen steder. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 ja, det ser ut som den har blit fjerna. både fra forumet, og fra http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/ Lenke til kommentar
k_forb Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lenge sidem jeg har prøvd m&b nå, kanskej på tide å gjenoppta! Noen som vet hvordan det fungerer på Vista? K. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Lenge sidem jeg har prøvd m&b nå, kanskej på tide å gjenoppta! Noen som vet hvordan det fungerer på Vista? K. Jeg kjører M&B på Vista 64 bits, og det fungerer som bare det! Kjør på sier jeg bare da. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har litt problemer med store kamper. Det virker som om spillet prioriterer fienden mer enn meg. Skulle liksom ta over et slott.. og det står jeg.. med kun 3(!!!) av mine menn mot et helt slott fullt av fiender.. når 1 av mine daua kom det reinforcements men herreminhatt det kan vel ikke være meninga at jeg skal bare ha 3 folk om gangen?! Vanlige kamper ute er bedre, da ser det i alle fall jevnere ut. (Sitter på hest med en balanced bardiche, funker meget bra. Kapper ned folk hver gang!) Lenke til kommentar
Nosmokez Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har sett en del filmer på youtube på M&B har sett at det går ann å kjør båter og angrip skip, å noen videoer står det Mount&Blade Pirates og Mount&Blade Bands of warriors ^^ Har lastet ned den nyeste beta versjonen av M&B men kan ikke kjøre skip eller angripe pirater. Kommer alt det med når spillet kommer i butikken ? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har sett en del filmer på youtube på M&B har sett at det går ann å kjør båter og angrip skip, å noen videoer står det Mount&Blade Pirates og Mount&Blade Bands of warriors ^^ Har lastet ned den nyeste beta versjonen av M&B men kan ikke kjøre skip eller angripe pirater. Kommer alt det med når spillet kommer i butikken ? Det er bare mods som gjør det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ja, finnes vel et dusin modder ute til den nyeste versjonen med et par dusin til i produksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg